dat is wel lekker ja, normaal koken enzo. Ik meestal rond 18:00 ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker vroeg klaar. 16.15. 5 minuten ben ik thuis
Controleur in een magazijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
In de bouw ofzowat een tijden zeg
Zeker man. Zit nu 15,5 jaar bij dezelfde werkgever.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijd gaat hard als je je dat realiseert.
Waar zijn de tijden gebleven dat jij alleen maar Eredivisie keek en nooit buitenlands voetbal wilde kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar mee begonnen en ik baal dat ik het niet eerder heb gedaan.
Ik 37quote:
Altijd 16.30 thuis na boodschappen. Beetje eten en omkleden, 17.00 in de sportschool. Tot 7. Dan douchen en tegen half 8/ 8 uur kokenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat is wel lekker ja, normaal koken enzo. Ik meestal rond 18:00 ofzo.
JRquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat jij alleen maar Eredivisie keek en nooit buitenlands voetbal wilde kijken
Ik dus om kwart over drie. Heerlijk. Heel de dag voor je. Ik heb maar een paar uur slaap nodig. Ging gewoon om 1 uur naar bed en om 6 uur eruit.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker vroeg klaar. 16.15. 5 minuten ben ik thuis
Elke dag?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd 16.30 thuis na boodschappen. Beetje eten en omkleden, 17.00 in de sportschool. Tot 7. Dan douchen en tegen half 8/ 8 uur koken
Die baan is nu weggeautomatiseerdquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker magazijn als er steevast gecontroleerd moet worden.
Omdat ik destijds geen Ziggo Sport had.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat jij alleen maar Eredivisie keek en nooit buitenlands voetbal wilde kijken
Ik niet. Ik ben echt iemand die zeker zijn slaap nodig heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dus om kwart over drie. Heerlijk. Heel de dag voor je. Ik heb maar een paar uur slaap nodig. Ging gewoon om 1 uur naar bed en om 6 uur eruit.
Tering joh.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef tong80 het volgende:
. Ging gewoon om 1 uur naar bed en om 6 uur eruit.
Hoe hou je dat ritme vol zeg, teringquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dus om kwart over drie. Heerlijk. Heel de dag voor je. Ik heb maar een paar uur slaap nodig. Ging gewoon om 1 uur naar bed en om 6 uur eruit.
Waar zijn de tijden dat je 's middags nog niet wist of een europacup-wedstrijd 's avonds werd uitgezonden ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doordeweeks sowieso. Tenzij die kleine baas bij me is. Dan verwisselt dat nog wel eens. Maar zeker 4 van de 7 dagen.quote:
Nu kijk je toch ook genoeg op streams?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik destijds geen Ziggo Sport had.
Ik mocht er zijn ja.quote:
Dat lijken me matige tijden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je 's middags nog niet wist of een europacup-wedstrijd 's avonds werd uitgezonden ?
Heel af en toe. Nu heb ik al mijn PC aangezet voor DOR-LEI.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kijk je toch ook genoeg op streams?
Bundesliga zo dan
Dat lijkt mij ook primaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb je met die wapens van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker magazijn als er steevast gecontroleerd moet worden.
Je zoon is toch altijd bij je?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doordeweeks sowieso. Tenzij die kleine baas bij me is. Dan verwisselt dat nog wel eens. Maar zeker 4 van de 7 dagen.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zoon is toch altijd bij je?
Ik ga zo ook maar even een streampje zoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel af en toe. Nu heb ik al mijn PC aangezet voor DOR-LEI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |