Ik mocht er zijn ja.quote:
Dat lijken me matige tijden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je 's middags nog niet wist of een europacup-wedstrijd 's avonds werd uitgezonden ?
Heel af en toe. Nu heb ik al mijn PC aangezet voor DOR-LEI.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kijk je toch ook genoeg op streams?
Bundesliga zo dan
Dat lijkt mij ook primaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dus om kwart over drie. Heerlijk. Heel de dag voor je. Ik heb maar een paar uur slaap nodig. Ging gewoon om 1 uur naar bed en om 6 uur eruit.
Dat heb je met die wapens van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker magazijn als er steevast gecontroleerd moet worden.
Je zoon is toch altijd bij je?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doordeweeks sowieso. Tenzij die kleine baas bij me is. Dan verwisselt dat nog wel eens. Maar zeker 4 van de 7 dagen.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zoon is toch altijd bij je?
Ik ga zo ook maar even een streampje zoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel af en toe. Nu heb ik al mijn PC aangezet voor DOR-LEI.
valt wel mee denkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een tering lange dag maak je dan.
Ik controleerde in en uitgaande goederen van de vrachtwagens. Lijkt me sterk dat robots dat kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die baan is nu weggeautomatiseerd
Als je dat elke dag moet doen ga je echt kapot.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:08 schreef JanCees het volgende:
mn pa had vanochtend kwart voor 4 wekker en komt kwart voor 7 thuis zo
rip hem
De één slaapt 10 uur een ander 8 ik 5.quote:
Ah.. Oké.. Ik ben altijd om 5:30 uit de veren en ga ik linea recta aan mijn werk zitten.. Tegen 11:00 houd ik op en benut de rest van de dag voor de meer creatieve aspecten waar ik mee bezig ben, of voor afspraken/meetings/etc..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het schema over wanneer we je moeder doen.
Dat is wel een lekker leventje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ah.. Oké.. Ik ben altijd om 5:30 uit de veren en ga ik linea recta aan mijn werk zitten.. Tegen 11:00 houd ik op en benut de rest van de dag voor de meer creatieve aspecten waar ik mee bezig ben, of voor afspraken/meetings/etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |