abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:49:11 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168659069
Ja hallo opeens was 'ie vol! Hier weer verder. Over schoonmaken of muggen of strijken of wat u maar wil.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:51:19 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168659095
Goeie TT O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:16:52 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_168659571
In OUD is het dus nu ook eindelijk 2017 *O*
Ging sneller dan verwacht :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:18:00 #4
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168659598
Niet zo veel posten! :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:18:45 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_168659612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:18 schreef Lemijn het volgende:
Niet zo veel posten! :o
Ik zal mijn best doen, maar ik beloof niks.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:19:14 #6
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168659627
Dank.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:53:09 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_168662802
Ik maak zelf niet eens schoon dus ik ga dat ook niet van mijn kind verlangen :@ :')
disclaimer
pi_168664332
Ik heb geen kinderen zodat ze het huishouden kunnen doen.

Ze hebben het zwaar zat met ons als ouders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168666004
Hoi! Gelukkig nieuwjaartopic!
pi_168668644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak zelf niet eens schoon dus ik ga dat ook niet van mijn kind verlangen :@ :')
Maar simpele dingen als even een doekje over de tafel na het eten of de keuken opruimen etc na het eten? Misschien kont daardoor ik in een groot gezin ben opgegroeid maar ik vind het heel vanzelfsprekend dat je allemaal een steentje bijdraagt aan het huishouden. Dus helpen met tafel dekken en afruimen, helpen met de was. Even een doekje ergens overheen halen. Helpen met koken. Een boodschap doen.

Ik moest zelf als kind op zaterdag allerlei klussen doen waardoor ik de halve dag bezig was met zulke dingen. Dat zou ik nooit zo van mijn kind vragen maar helemaal niets van ze vragen, lijkt me opvoedkundig gezien ook niet zo handig. Dan krijg je dus kinderen zoals ik ze ook op school mee maak, van 15/16/17 jaar, die gewend zijn dat altijd alles voor ze gedaan wordt en zij geen enkele verantwoordelijkheid hebben.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:38:52 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_168668824
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar simpele dingen als even een doekje over de tafel na het eten of de keuken opruimen etc na het eten? Misschien kont daardoor ik in een groot gezin ben opgegroeid maar ik vind het heel vanzelfsprekend dat je allemaal een steentje bijdraagt aan het huishouden. Dus helpen met tafel dekken en afruimen, helpen met de was. Even een doekje ergens overheen halen. Helpen met koken. Een boodschap doen.

Ik moest zelf als kind op zaterdag allerlei klussen doen waardoor ik de halve dag bezig was met zulke dingen. Dat zou ik nooit zo van mijn kind vragen maar helemaal niets van ze vragen, lijkt me opvoedkundig gezien ook niet zo handig. Dan krijg je dus kinderen zoals ik ze ook op school mee maak, van 15/16/17 jaar, die gewend zijn dat altijd alles voor ze gedaan wordt en zij geen enkele verantwoordelijkheid hebben.
oh ja dat wel maar dat valt voor mij niet onder "schoonmaken". Dat is basis dagelijks onderhoud.
disclaimer
pi_168669385
hier helpen ze ook mee met huishouden. tafel dekken en afruimen, was vouwen, vlekjes van de vloer vegen, keukenkastjes afdoen, bedden afhalen en opmaken. is een beetje principieel, maar ook omdat het gewoon moet. er zijn dingen die ik inmiddels niet meer kan, maar die wel moeten gebeuren. als we het samen doen lukt het prima :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:57:07 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168671762
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Franny_G het volgende:
Dan krijg je dus kinderen zoals ik ze ook op school mee maak, van 15/16/17 jaar, die gewend zijn dat altijd alles voor ze gedaan wordt en zij geen enkele verantwoordelijkheid hebben.
Tieners die tot 10 uur in hun bed liggen en daarna naar de plus lopen voor een frikandelbroodje en energydrink.
O+.
KuikenGuppy
pi_168671834
Niks mis met energydrink.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:04:34 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_168671957
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tieners die tot 10 uur in hun bed liggen en daarna naar de plus lopen voor een frikandelbroodje en energydrink.
O+.
wij wonen echt vlak naast een middelbare school en tijdens pauzes en tussenuren stroomt de Jumbo dan ook helemaal vol pubers.
Laatst waren de frikandelbroodjes niet geleverd. Was voor het eerst dat ik ooit een "dit product is vandaag niet verkrijgbaar"- poster op de deur van de ingang van een winkel heb zien hangen :')!
disclaimer
pi_168673536
Hier helpt de een met tafel dekken en de ander met afruimen. En een van de meiden geeft de planten water en de ander houdt in de gaten of de cavia's nog te eten en drinken hebben.
(maar we moeten er wel een oogje op houden want ze vergeten het nog wel eens ;) ).
We proberen nu ook in het weekend met een van beiden (om de beurt) te koken.
De jongste is heel enthousiast, de oudste wat minder :P.
Maar vandaag heeft ze wel gezien waarom het handig is dat ze van milliliter naar liter kan omrekenen bijvoorbeeld ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:48:08 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168675114
Soneal doet het sokkenklusje als ik de was uit de droger haal: hij zoekt de sokken bij elkaar, ik hoef ze alleen nog maar op te rollen, want dat heeft hij nog niet onder de knie.
Hij zorgt vervolgens wel dat de juiste sokken in de juiste la komen.
Verder verwacht ik dat hij z'n treinbaan en/of lego opruimt voor de schoonmaakster komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 februari 2017 @ 23:34:26 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_168676485
Eigen bed afhalen, eigen was in de kast leggen, eigen kamer opruimen, elke ochtend bed openleggen, meehelpen vaatwasser uitruimen, tafel afruimen en eigen spullen in woonkamer opruimen. En op vrijdag kookt ze als ze zin heeft :) Arm kind :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_168704406
Ik bracht met mijn meiden naar hun nieuwe school en heb net toch even wat tranen gelaten. Ben normaal best oké met alles maar vind het super spannend. Ze spreken de taal niet (of amper). Heel goed gevoel bij de school en vertrouwen in mijn meiden maar toch pittig dit.

En nu aan de koffie in de zon. Dat helpt een beetje.
Met een meidenkwartet
pi_168704752
Oh wauw Cathmar jullie zijn er! Hoe ging het met het vertrek en de reis en hebben jullie nu een huis nu?

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit wel even naar school brengen level 8 is. Hoe vonden ze het zelf? En hoe is jouw koffie :P ?
pi_168706372
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:07 schreef Mineola het volgende:
Oh wauw Cathmar jullie zijn er! Hoe ging het met het vertrek en de reis en hebben jullie nu een huis nu?

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit wel even naar school brengen level 8 is. Hoe vonden ze het zelf? En hoe is jouw koffie :P ?
Een heuse villa. Nogal wennen zeg maar.
Dames doen het goed hier. Iedereen blijft maar zeggen dat het snel goed zal gaan met de taal. Dat geloof ik ook wel maar in de tussentijd voel ik me vooral schuldig dat ik ze weghaalde uit hun vertrouwde omgeving en weg bij hun vriendinnetjes.
Met een meidenkwartet
pi_168707012
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:53 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Een heuse villa. Nogal wennen zeg maar.
Dames doen het goed hier. Iedereen blijft maar zeggen dat het snel goed zal gaan met de taal. Dat geloof ik ook wel maar in de tussentijd voel ik me vooral schuldig dat ik ze weghaalde uit hun vertrouwde omgeving en weg bij hun vriendinnetjes.
waar zijn jullie ook al.weer naartoe gegaan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_168707554
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

waar zijn jullie ook al.weer naartoe gegaan?
Zuid Afrika.
Met een meidenkwartet
pi_168708007
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zuid Afrika.
Tof!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168708117
Tof en spannend Cathmar. Veel plezier en hopelijk wennen jullie snel O+
pi_168709457
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zuid Afrika.
wow wat gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_168709940
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:53 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Een heuse villa. Nogal wennen zeg maar.
Dames doen het goed hier. Iedereen blijft maar zeggen dat het snel goed zal gaan met de taal. Dat geloof ik ook wel maar in de tussentijd voel ik me vooral schuldig dat ik ze weghaalde uit hun vertrouwde omgeving en weg bij hun vriendinnetjes.
Ja logisch! Wat vinden ze er van? Zijn ze heel verdrietig of vinden ze het een avontuur? Fijn iig dat ze het goed doen. Wat zijn jouw eigen plannen de komende tijd, relaxen?
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 14:09:52 #28
5428 crew  miss_sly
pi_168710413
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zuid Afrika.
waar ergens?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 14:11:05 #29
5428 crew  miss_sly
pi_168710438
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar simpele dingen als even een doekje over de tafel na het eten of de keuken opruimen etc na het eten? Misschien kont daardoor ik in een groot gezin ben opgegroeid maar ik vind het heel vanzelfsprekend dat je allemaal een steentje bijdraagt aan het huishouden. Dus helpen met tafel dekken en afruimen, helpen met de was. Even een doekje ergens overheen halen. Helpen met koken. Een boodschap doen.

Ik moest zelf als kind op zaterdag allerlei klussen doen waardoor ik de halve dag bezig was met zulke dingen. Dat zou ik nooit zo van mijn kind vragen maar helemaal niets van ze vragen, lijkt me opvoedkundig gezien ook niet zo handig. Dan krijg je dus kinderen zoals ik ze ook op school mee maak, van 15/16/17 jaar, die gewend zijn dat altijd alles voor ze gedaan wordt en zij geen enkele verantwoordelijkheid hebben.
Wij vragen wel eens wat, maar ze heeft geen vaste klusjes of zo. Vind ik ook echt niet nodig.
Vanmorgen kwam ik beneden, had ze de tafel alvast gedekt: Papa is er niet en die doet dat anders altijd, dus nou doe ik dat wel.
Volgens mij komt dat best wel goed :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_168711079
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

waar ergens?
Bij Kaapstad. Veel te zien en ontdekken de komende tijd.

Kinderen zijn uit school. Gaven het een 9. Ben heel opgelucht.

Ik ga taxi spelen want ze kunnen hier negens alleen heen. Nu is alles bij de school (ook alle sport) dus dat is fijn.

En ik ga relaxen, lezen, sporten. Ademhalen na jarenlang rennen. Zo luxe.
En als mijn man vrij is zoveel mogelijk van het land zien.
Nieuwe schooljaar zijn we van plan weer in NL te zijn.
Met een meidenkwartet
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 15:02:14 #31
5428 crew  miss_sly
pi_168711506
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:40 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Bij Kaapstad. Veel te zien en ontdekken de komende tijd.

Kinderen zijn uit school. Gaven het een 9. Ben heel opgelucht.

Ik ga taxi spelen want ze kunnen hier negens alleen heen. Nu is alles bij de school (ook alle sport) dus dat is fijn.

En ik ga relaxen, lezen, sporten. Ademhalen na jarenlang rennen. Zo luxe.
En als mijn man vrij is zoveel mogelijk van het land zien.
Nieuwe schooljaar zijn we van plan weer in NL te zijn.
Prachtig daar O+
Wij hebben toen een paar dagen in Sommerset Wes gezeten, net buiten Kaapstad. Er zijn echt zulke mooie uitstapjes te doen daar. Ik hoop dat jullie heerlijk genieten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_168719678
Ik vond Kaapstad ook zo'n leuke stad. En prachtige omgeving. Echt een heel gaaf avontuur!
pi_168720223
Ik heb ook veel zin om alles samen met de kinderen te gaan ondernemen. Heb net een uitstapje druiven stampen bij de wijnboerderij hiernaast gepland.
Met een meidenkwartet
pi_168735545
Wat een toffe ervaring, Cathmar! Wauw O+
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:28:51 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168738671
Restaurant tip van mij: Volkskombuis in Stellenbosch. Heerlijk Afrikaans eten!

En High Tea bij Hotel Mount Nelson! Gewoon om je eens als koloniale royalty te voelen! ;) O+

En Gold Restaurant is een heel leuk restaurant waar je de keuken van heel
Zuidelijk Afrika tegen komt samen met entertainment zonder dat het irritant is.
Inclusief O+ facepaintings O+ .

http://www.goldrestaurant.co.za

De eigenaresse is een hele bijzondere vrouw, heel aardig en inventief!

Oh buh... ik wil ook weer! Room spray halen bij 'Rain'! 😍
***
pi_168739803
Wauw Cathmar wat een avontuur! O+ :o Maar wel supergaaf. Fijn dat je meiden het naar hun zin hebben gehad op school. Dat is toch een heel belangrijk deel van hun leven de komende maanden.
Heerlijk even genieten! Ik kan me voorstellen dat je wel even toe bent aan bijkomen, fijn dat daar nu ruimte voor is. :)
pi_168740368
Sowieso Stellenbosch... O+ O+ Kaapstad... O+ Jemig, alweer 18 jaar geleden dat ik daar was, nu voel ik me oud
pi_168741011
Thanks BE voor de tip! We gaan eerst eens wat wijn estates hier in de buurt af O+
En wat is die spray? Ik google even...

Het is hier zo fijn. De school is echt zo geweldig. Een heel bijzondere ervaring.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:02:35 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168741208
Rain is een winkeltje met allerlei lekkere natuurlijkr zeepjes en geurtjes, maar dan lekkere subtiele afrikaanse geurtjes ipv die mierzoete lush-zooi bij. ;)
En ze hebben dus ook room-spray die ik op het toilet gebruikte met de geur 'African Rain'.
Ik heb zó'n spijt dat ik niet meer flesjes mee nam.

Er zit een winkeltje in de mall in de V&A Waterfront.

Geniet ervan! Ik vind het echt zo gaaf wat jullie doen!
***
pi_168741360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Rain is een winkeltje met allerlei lekkere natuurlijkr zeepjes en geurtjes, maar dan lekkere subtiele afrikaanse geurtjes ipv die mierzoete lush-zooi bij. ;)
En ze hebben dus ook room-spray die ik op het toilet gebruikte met de geur 'African Rain'.
Ik heb zó'n spijt dat ik niet meer flesjes mee nam.

Er zit een winkeltje in de mall in de V&A Waterfront.

Geniet ervan! Ik vind het echt zo gaaf wat jullie doen!
Thanks!!! Binnenkort eens naar v&a rijden. Zet Rain op mijn lijstje. Jammer dat dingen opsturen zo prijzig is anders deed ik dat voor je!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:10:16 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168741415
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:08 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Thanks!!! Binnenkort eens naar v&a rijden. Zet Rain op mijn lijstje. Jammer dat dingen opsturen zo prijzig is anders deed ik dat voor je!
Lief, maar hoeft niet hoor!
Wie weet kom ik er zelf nog wel eens. :)
***
pi_168762629


Er kan er weer 1 trakteren. :)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168763281
Cathmar, supergaaf!
Kaapstad, zo'n toffe stad! Geniet ervan!
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:48:35 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168763474
Cathmar GENIET daar het komende half jaar!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_168763483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:54 schreef Cathmar het volgende:
Thanks BE voor de tip! We gaan eerst eens wat wijn estates hier in de buurt af O+
En wat is die spray? Ik google even...

Het is hier zo fijn. De school is echt zo geweldig. Een heel bijzondere ervaring.
O, en Robbeneiland. Echt, zo indrukwekkend vond ik dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:55:52 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168763687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Er kan er weer 1 trakteren. :)
Je oudste morgen?

Ik ben blij dat het er weer op zit voor een heel jaar. Jij hebt er nu twee snel achter elkaar gehad toch?
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 februari 2017 @ 20:03:59 #47
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168763893
Wat ziet dat er gezellig uit Ticootje!

En zo'n periode met je hele gezin in het buitenland, bijzonder moet dat zijn. Je bent ook even meer op elkaar aangewezen. Kan me voorstellen dat dat de onderlinge banden wel versterkt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168765025
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Je oudste morgen?

Ik ben blij dat het er weer op zit voor een heel jaar. Jij hebt er nu twee snel achter elkaar gehad toch?
Ja klopt. Beiden.

Ik hoef nu pas in september weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168765166
Leuk Tico!! Goed gedaan weer.
Met een meidenkwartet
pi_168766011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Er kan er weer 1 trakteren. :)
Wat leuk! Zijn het roze koeken? Je bent een it-er of je bent het niet he ;)
En die uiltjes zijn die eetbaar?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 8 februari 2017 @ 21:25:21 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_168766510
Zuidafrika! Wauw!
Mijn beroepsdeformatie roept meteen "Chardonnay!' O+ (ik hou het tenminste op beroepsdeformatie.. mijn inner alcoholist klinkt ook weer zo stom ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_168767119
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat leuk! Zijn het roze koeken? Je bent een it-er of je bent het niet he ;)
En die uiltjes zijn die eetbaar?
Ja en ja.

Een blikje cola erbij leek me iets te. Toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 februari 2017 @ 12:21:53 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_168775846
Haha ja dat zou vast niet zo gewaardeerd worden. Ik hoef (denk ik) nooit meer traktaties te maken, heb me gisteravond voor ´t laatst uitgesloofd op narwal donuts, ook bepaald niet helemaal in lijn met het gezond-trakteren-beleid van de school :@ Maar goed, het zit er op dus, yeah. :)
in de haak.
pi_168777346
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 12:21 schreef trui het volgende:
Haha ja dat zou vast niet zo gewaardeerd worden. Ik hoef (denk ik) nooit meer traktaties te maken, heb me gisteravond voor ´t laatst uitgesloofd op narwal donuts, ook bepaald niet helemaal in lijn met het gezond-trakteren-beleid van de school :@ Maar goed, het zit er op dus, yeah. :)
Nice!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168778248
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en ja.

Een blikje cola erbij leek me iets te. Toch?
Cola is te. Ik zou een blikje Red Bull doen. Lijkt me beter. Beetje energie is niemand dood van gegaan toch :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_168778341
Ik word zo moe van één van de vaders op school. Elke keer staat hij bij me met zn dochtertje want de mijne zou weer iets gedaan of gezegd hebben. Ik weet de mijne is echt geen lieverdje maar laat ze het lekker uitzoeken. Nu stond hij er weer want de mijne had baby tegen die van hem gezegd. Dat zijn dochtertje de koekjes of fruit pikt van de mijne of dat ze mijn dochter vals beschuldigd vergeten we dan maar even :')

De vorige had de mijne die van hem gebeten in haar neus :') er was geen afdruk te zien of plekken/vlekken en de juf gaf aan dat ze niks gezien of gehoord had :')

Ik word er moe van. Erg moe. :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_168778800
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik word zo moe van één van de vaders op school. Elke keer staat hij bij me met zn dochtertje want de mijne zou weer iets gedaan of gezegd hebben. Ik weet de mijne is echt geen lieverdje maar laat ze het lekker uitzoeken. Nu stond hij er weer want de mijne had baby tegen die van hem gezegd. Dat zijn dochtertje de koekjes of fruit pikt van de mijne of dat ze mijn dochter vals beschuldigd vergeten we dan maar even :')

De vorige had de mijne die van hem gebeten in haar neus :') er was geen afdruk te zien of plekken/vlekken en de juf gaf aan dat ze niks gezien of gehoord had :')

Ik word er moe van. Erg moe. :(
:D

Het zou voor mij een reden zijn om pas op het allerlaatste moment binnen te stappen, kinderen oppikken en pleite.

Of als het me echt irriteert zou ik gaan vragen of hij heel haar leven haar handje gaat vasthouden, dat zn dochter bij deze toestemming heeft om zelf actie te ondernemen tegen de mijne en dat ik er niks meer over wil horen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168778963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D

Het zou voor mij een reden zijn om pas op het allerlaatste moment binnen te stappen, kinderen oppikken en pleite.

Of als het me echt irriteert zou ik gaan vragen of hij heel haar leven haar handje gaat vasthouden, dat zn dochter bij deze toestemming heeft om zelf actie te ondernemen tegen de mijne en dat ik er niks meer over wil horen.
Ik kom dus ook op t laatste moment. Blijf in mn auto wachten tot ze de deur uitkomt. :')

Tot nu toe ben ik elke keer netjes geweest. Wel gezegd hoe ik er over denk maar die man heeft blijkbaar net zo'n blok beton voor de kop als zn dochtertje. Al kan die er weinig aan doen met zo'n pa :( De volgende keer misschien wat minder netjes zijn misschien begrijpt hij het dan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_168779021
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Cola is te. Ik zou een blikje Red Bull doen. Lijkt me beter. Beetje energie is niemand dood van gegaan toch :P
Das dan voor volgend jaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:35:37 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168779812
Leuk Tico! :Y En die van jou zijn ook super Trui! Wat een werk!

Onze jongste gaat volgende week overstappen naar een andere school en door wat omstandigheden heeft hij 2 klassen om afscheid van te nemen dus ik mag ook dik aan de bak met 50 traktaties! :o

Gelukkig heb ik hem richting een makkelijke optie kunnen coachen:



Deze is van Sasha van een aantal jaar terug. ;) Foto is besteld bij de hema, dit weekend even lollies halen bij de Sligro, paar sneetjes, paar stukjes plakband en klaar zijn we weer. ;)
***
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:39:33 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_168779921
Geinig verzonnen, BE!
in de haak.
pi_168789715
Leuk bedacht BE!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_168790103
Leuk BE. Werd per ongeluk hier naar toe gelinked.
Noot noot.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:27:49 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168933253
Het eindresultaat!
***
pi_168933372
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Het eindresultaat! [ afbeelding ]
Goed gelukt BE!
Leuke school waar hij heen gaat?
Met een meidenkwartet
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:12:44 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168933791
:Y
Ja, na een tijd waarin Oscar steeds nukkiger en bozer werd escaleerde het na de zomervakantie vrij snel waardoor hij niet meer bij zijn eigen groep in de klas kon. Hij zat sindsdien bij zijn lievelingsjuf in de groep, wel met werk op zijn eigen niveau. En er was externe hulp om hem terug naar zijn eigen klas te begeleiden. Ondertussen het onderzoekstraject in om te achterhalen wat de oorzaak was van de problemen. En daar waar we van alles verwachtten bleek de uitslag compleet anders, Oscar bleek hoogbegaafd.
En nu stapt hij dus over naar voltijds hb-onderwijs. Kleine groep met maar 14 leerlingen nu (max 18) en een gerichte aanpak. En als alles volgens de verwachtingen loopt gaat Oscar straks gewoon weer steeds meer zijn gezellige zelf worden. O+
***
pi_168933931
quote:
Jee BE wat fijn dat jullie daar zo achter zijn gekomen. Oké de weg erheen was waarschijnlijk minder prettig, maar heel fijn dat hij zo'n overstap kan maken. Hopelijk snel weer een blije O.
Met een meidenkwartet
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:34:52 #68
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168934070
Wat rot voor Oscar dat 'ie dan zo'n vervelende tijd heeft gehad. Maar hopelijk wordt het nu beter ^O^

Kan ik hier even kwijt dat ik het zo fijn vind dat dat rampzalige stiefouder-topic dicht is?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:43:06 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_168934211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:34 schreef Lemijn het volgende:
Wat rot voor Oscar dat 'ie dan zo'n vervelende tijd heeft gehad. Maar hopelijk wordt het nu beter ^O^

Kan ik hier even kwijt dat ik het zo fijn vind dat dat rampzalige stiefouder-topic dicht is?
zat het je zo hoog? :D
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:44:00 #70
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168934222
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zat het je zo hoog? :D
Ja ;( Ik had me voorgenomen om niet meer te posten maar het was zo moeilijk ;(
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:48:51 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_168934298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:44 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ja ;( Ik had me voorgenomen om niet meer te posten maar het was zo moeilijk ;(
je weet dat het een troll topic was he :P
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:51:09 #72
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168934331
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je weet dat het een troll topic was he :P
Daar ging ik vanuit. Maar zelfs dan is het moeilijk iemand zulke dingen te laten zeggen. Misschien ben ik toch te gevoelig voor FOK! }:|
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:51:36 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_168934335
Ik heb het net even doorgelezen. Vreselijk! Waarom opent iemand een topic als ie niet zit te wachten op advies?
pi_168934443
huh? mis ik een rel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:13:22 #75
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168934633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Ticootje het volgende:
huh? mis ik een rel?
Nee, alleen een mafketel die al de kop in is gedrukt door SQ.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168934842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Nee, alleen een mafketel die al de kop in is gedrukt door SQ.
je bent gewoon succesvol getrollt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168935091
Ik wou net zeggen: ben ik dan zo raar dat dat topic me niks deed? Het was niet eens een goeie rel -O-

(slexhte troll was t ook nog eens)
Kwak
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:43:21 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168937137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Ticootje het volgende:
huh? mis ik een rel?
Je hebt laatst wel missbrunette gemist.
KuikenGuppy
pi_168937277
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je hebt laatst wel missbrunette gemist.
Die was heus niet nep want ze had zelfs in V&A gepost :')
pi_168937706
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je hebt laatst wel missbrunette gemist.
Het wordt wel weer eens tijd voor een goed uitgewerkte troll met zwangerschap, foto's, een boek, amerikaanse stopcontacten en loslatende placenta's.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168938838
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Die was heus niet nep want ze had zelfs in V&A gepost :')
maat S, M en L was allemaal goed.
pi_168938890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:26 schreef Elleska het volgende:

[..]

maat S, M en L was allemaal goed.
En met je naam en rekeningnummer dat ze vervolgens heeft gaat ze lopen frauderen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168938922
Dat zou wel heel erg zijn. heeft ze überhaupt wel iets gekocht?
pi_168939266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:26 schreef Elleska het volgende:

[..]

maat S, M en L was allemaal goed.
Haha ja, daar wilde ik nog iets over posten maar ik heb me ingehouden want flauw :+
pi_168939726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het wordt wel weer eens tijd voor een goed uitgewerkte troll met
zwangerschap [check]
, foto's [check]
, een boek, [ ]
amerikaanse stopcontacten [ ]
en loslatende placenta's. [check]
3 van de 5, ook goed? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168940194
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

3 van de 5, ook goed? :+
Ja hoor, maar dan wel met iets erbij wat we nog niet hebben gehad.

Misschien iets met een ontvoering ofzo.. Of een opa en oma in een sekte... Het moet wel iets uitzonderlijks zijn zeg maar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:56:38 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_168940216
Ze had dodelijke thalassemie toch?
disclaimer
pi_168940255
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ze had dodelijke thalassemie toch?
Ja maar we hadden toch al eens een dodelijke ziekte gehad, en dode babies ook al.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168940356
Ik ben helaas niet creatief genoeg ;(
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:03:33 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_168940379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja maar we hadden toch al eens een dodelijke ziekte gehad, en dode babies ook al.
das waar. Hm.
disclaimer
pi_168940399
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

das waar. Hm.
Ja het vergt echt wel wat creativiteit en het betere uitzoek en planwerk...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:11:21 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168940567
Ik vond het al opmerkelijk dat ze aan de staalpillen en ijzerpillen moest vanwege bloedverlies tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig verklaarde de thalassemie dat.
Ik heb me wel aan avondje vermaakt, ik had al in tijden niet meer in Z&G gelezen, dus ik viel wel met m'n neus in de boter. _O- en dat was ook m'n mazzel, want ten tijde van het posten van haar foto's waren die nog niet geïndexeerd door Google.

Heeft ze nog contact gehad met mods met een verklaring of excuses?
Hoe gaat dat eigenlijk, is haar IP nog door de klooncheck gehaald ofzo?

Denk trouwens dat ze wel zwanger was, volgens mij is zij 'mar' op brabbels en die kreeg een miskraam. Wel triest, toch kan ik niet medelijden hebben met leugenaars.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168940674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef Mariposas het volgende:
Ik vond het al opmerkelijk dat ze aan de staalpillen en ijzerpillen moest vanwege bloedverlies tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig verklaarde de thalassemie dat.
Ik heb me wel aan avondje vermaakt, ik had al in tijden niet meer in Z&G gelezen, dus ik viel wel met m'n neus in de boter. _O- en dat was ook m'n mazzel, want ten tijde van het posten van haar foto's waren die nog niet geïndexeerd door Google.

Heeft ze nog contact gehad met mods met een verklaring of excuses?
Hoe gaat dat eigenlijk, is haar IP nog door de klooncheck gehaald ofzo?

Denk trouwens dat ze wel zwanger was, volgens mij is zij 'mar' op brabbels en die kreeg een miskraam. Wel triest, toch kan ik niet medelijden hebben met leugenaars.
Ik heb echt iets gemist :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168940715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef Mariposas het volgende:
Ik vond het al opmerkelijk dat ze aan de staalpillen en ijzerpillen moest vanwege bloedverlies tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig verklaarde de thalassemie dat.
Ik heb me wel aan avondje vermaakt, ik had al in tijden niet meer in Z&G gelezen, dus ik viel wel met m'n neus in de boter. _O- en dat was ook m'n mazzel, want ten tijde van het posten van haar foto's waren die nog niet geïndexeerd door Google.

Heeft ze nog contact gehad met mods met een verklaring of excuses?
Hoe gaat dat eigenlijk, is haar IP nog door de klooncheck gehaald ofzo?

Denk trouwens dat ze wel zwanger was, volgens mij is zij 'mar' op brabbels en die kreeg een miskraam. Wel triest, toch kan ik niet medelijden hebben met leugenaars.
Detective :7
Vind fok toch wel wat beter in elkaar zitten dan brabbels, heb het zoeken daar maar snel opgegeven :+
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:20:14 #95
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168940770
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:18 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Detective :7
Vind fok toch wel wat beter in elkaar zitten dan brabbels, heb het zoeken daar maar snel opgegeven :+
Dat was wel een bitch ja, eigenlijk was de enige optie een beetje Google en verder 44 pagina's doorakkeren met ctrl+f.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168940901
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef Mariposas het volgende:
Ik vond het al opmerkelijk dat ze aan de staalpillen en ijzerpillen moest vanwege bloedverlies tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig verklaarde de thalassemie dat.
Ik heb me wel aan avondje vermaakt, ik had al in tijden niet meer in Z&G gelezen, dus ik viel wel met m'n neus in de boter. _O- en dat was ook m'n mazzel, want ten tijde van het posten van haar foto's waren die nog niet geïndexeerd door Google.

Heeft ze nog contact gehad met mods met een verklaring of excuses?
Hoe gaat dat eigenlijk, is haar IP nog door de klooncheck gehaald ofzo?

Denk trouwens dat ze wel zwanger was, volgens mij is zij 'mar' op brabbels en die kreeg een miskraam. Wel triest, toch kan ik niet medelijden hebben met leugenaars.
Aannemelijk ja.





Wat ik dan niet snap is dat ze het niet aan heeft gegeven, als dat echt zo is. Ze had in Z&G al laten vallen dat ze al 2 of 3 miskramen heeft gehad. Wat is het dan voor schande te vertellen dat het dit keer ook mis is gegaan. Dan kan je veel meer rekenen op medelijden dan met wilde verhalen komen
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:32:45 #97
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168941023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:27 schreef Skittles het volgende:

[..]

Aannemelijk ja.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat ik dan niet snap is dat ze het niet aan heeft gegeven, als dat echt zo is. Ze had in Z&G al laten vallen dat ze al 2 of 3 miskramen heeft gehad. Wat is het dan voor schande te vertellen dat het dit keer ook mis is gegaan. Dan kan je veel meer rekenen op medelijden dan met wilde verhalen komen
Ontkenning, denk ik.

Op dat forum poste ze ook al eerder mee, toen had ze 2 maanden voor die test ook een (eerste) miskraam.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:40:38 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_168941121
Dan zal ze nu wel naar zwangerschapspagina verkassen 8-)
disclaimer
pi_168941184
Soms is het vluchten in een alternatieve werkelijkheid 'makkelijker' dan omgaan met de feiten. Ik vind het wel tragisch maar je kunt er verder niets mee zo vanachter een scherm.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168941204
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zal ze nu wel naar zwangerschapspagina verkassen 8-)
of viva?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168941343
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zal ze nu wel naar zwangerschapspagina verkassen 8-)
Jouw liefelingsvorum toch?
pi_168941415
Mja of die foto's zijn ook gejat en missbrunette is een vent van veertig die zich verveelt....
Kwak
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:01:00 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_168941432
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jouw liefelingsvorum toch?
ja daar had ik ook een recordban te pakken zeg :')
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:03:14 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_168941465
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja daar had ik ook een recordban te pakken zeg :')
Hebben ze je daar als troll ontmaskerd :o ? En dan kun je gewoon bij Fok nog mod worden ook :{w
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:04:34 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_168941484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Hebben ze je daar als troll ontmaskerd :o ? En dan kun je gewoon bij Fok nog mod worden ook :{w
ja ze zijn hier niet zo kieskeurig :7
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:05:31 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_168941496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja ze zijn hier niet zo kieskeurig :7
Waar gaat het heen :N
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_168941895
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja daar had ik ook een recordban te pakken zeg :')
Volgens mij hebben ze uit voorzorg heel 040 geband.
pi_168941907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Hebben ze je daar als troll ontmaskerd :o ? En dan kun je gewoon bij Fok nog mod worden ook :{w
Niet eens als troll toch? Gewoon oprecht kutten.
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:45:15 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_168942115
Ik had alleen maar gezegd dat een platte televisie geen eerste levensbehoefte is als je 18 bent, zwanger en in de schuldsanering ;(
disclaimer
pi_168942187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Mja of die foto's zijn ook gejat en missbrunette is een vent van veertig die zich verveelt....
Zou het die gast zijn die altijd zijn stoelgang komt melden? :')
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:51:57 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_168942243
Nee das te geraffineerd voor matthiast :')
disclaimer
pi_168942305
In een van haar eerste posts vroeg ze volgens mij iets over afscheiding. Dat vond ik toen al wel 'opmerkelijk'.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:26:31 #113
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169055822
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef Burdie het volgende:
Goeie TT O+.
Lokquote: hoe is het afgelopen met de doopjurk?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:55:53 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169056893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:26 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Lokquote: hoe is het afgelopen met de doopjurk?
Die is schoon geworden :D In mijn beleving vooral dankzij de zon, maar wie zal het zeggen, ik heb ongeveer alle truukjes geprobeerd :+. Afgelopen zondag hebben we 'm gebruikt O+.
Zal ik je een foto appen?
KuikenGuppy
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:13:21 #115
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169057602
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die is schoon geworden :D In mijn beleving vooral dankzij de zon, maar wie zal het zeggen, ik heb ongeveer alle truukjes geprobeerd :+. Afgelopen zondag hebben we 'm gebruikt O+.
Zal ik je een foto appen?
Yes please!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:15:41 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169057717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja het vergt echt wel wat creativiteit en het betere uitzoek en planwerk...
Misschien dat haar poging #2 beter uitgedacht is :).
KuikenGuppy
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:16:38 #117
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169057748
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien dat haar poging #2 beter uitgedacht is :).
:o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:27:18 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169058213
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die is schoon geworden :D In mijn beleving vooral dankzij de zon, maar wie zal het zeggen, ik heb ongeveer alle truukjes geprobeerd :+. Afgelopen zondag hebben we 'm gebruikt O+.
Zal ik je een foto appen?
Dat was mijn tip toch?
Werkt altijd !!
pi_169058217
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien dat haar poging #2 beter uitgedacht is :).
Hoe weten jullie dat toch allemaal? Was het de opmerking van haar man? Of haar opmerking over nattigheid en het voelen van de baarmoedermond?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:28:09 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169058254
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hoe weten jullie dat toch allemaal? Was het de opmerking van haar man? Of haar opmerking over nattigheid en het voelen van de baarmoedermond?
???!
pi_169058465
streepjestopic ;)
pi_169059093
Is ze het echt weer? Man, man, man.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:56:36 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_169059273
Dit zijn speculaties :)
disclaimer
pi_169060371
Neem een koffie & relax aub. c_/
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:55:37 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_169060503
Ik drink geen koffie om middernacht. Ik ga wel m'n lamp uitdoen voor vanavond :W
disclaimer
pi_169060597
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink geen koffie om middernacht. Ik ga wel m'n lamp uitdoen voor vanavond :W
Zal ik de wacht houden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 februari 2017 @ 06:07:28 #127
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169061899
Een cursus Nederlands binnen een week afronden zou wel een beetje knap zijn dus wat dat betreft zijn ze totaal niet te vergelijken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169062009
Dat er iets niet in de haak is kan kloppen.
  woensdag 22 februari 2017 @ 07:45:41 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169062105
Oh dear, hebben we weer Amerikaanse stopcontacten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169062185
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 06:07 schreef laziness het volgende:
Een cursus Nederlands binnen een week afronden zou wel een beetje knap zijn dus wat dat betreft zijn ze totaal niet te vergelijken.
niet alle zinnen zijn correct Nederlands hoor :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:04:05 #131
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169062208
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet alle zinnen zijn correct Nederlands hoor :')
Het doet minder pijn aan de ogen zo zonder me :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169062223
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Het doet minder pijn aan de ogen zo zonder me :P
die heb ik er al tussen gezien hoor, lijkt me eerder krampachtig proberen dat te voorkomen zodat 't niet opvalt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169062421
Ik vindt ;(
  woensdag 22 februari 2017 @ 09:15:39 #134
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_169062994
Is er een nieuwe MissJones? :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_169063140
Als ze binnen een week zwanger blijkt te zijn en vervolgens verhalen komt vertellen over miskramen, dramatische vk-bezoekjes en echo's en een ingewikkeld medisch en psychisch verleden dan: ja. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 februari 2017 @ 09:40:35 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169063331
Ik heb een hekel aan popcorn... maar hiervoor maak ik een uitzondering.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 10:43:09 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169064180
Ik vind de stijl van schrijven toch echt anders, ik denk dat het iemand anders is.

Sq mag jij een ip check doen bij dit soort vermoedens of mag dat nooit?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169064268
Dit is iemand die missbrunette nadoet, soberso.
Kwak
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 10:55:04 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169064374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is iemand die missbrunette nadoet, soberso.
Het is inderdaad wel erg opvallend dat de een verdween en de ander op zowat dezelfde dag verschijnt.

Ze gaat wel vergelijkbaar in het defensief :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:57:57 #140
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169064425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is iemand die missbrunette nadoet, soberso.
Ik heb het even gemist. Over wie hebben we het nu ? :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:59:52 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_169064452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:43 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de stijl van schrijven toch echt anders, ik denk dat het iemand anders is.

Sq mag jij een ip check doen bij dit soort vermoedens of mag dat nooit?
ik kan het niet eens ;)
disclaimer
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 11:10:43 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169064632
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan het niet eens ;)
Dan lijkt het antwoord me duidelijk _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 11:12:05 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169064667
Die opmerking over dat het anders voelde voor haar man, dat heb ik al eens eerder gehoord. Dacht toen ook :?

Bingo: post van missbrunette OUD / Wachten op het tweede streepje deel 375!

Niet helemaal hetzelfde maar ook dat het voor haar man anders aanvoelde, moest er meteen aan denken.

[ Bericht 39% gewijzigd door MaJo op 22-02-2017 11:18:18 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169064809
Eens met kwak, het ligt er net iets te dik bovenop. :Y
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:31:13 #145
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169065074
me/mij en heb/heeft gebruik is ook hetzelfde :+
pi_169065204
Oh god, die paarse schaamlippen ook. _O- .

Goed teruggevonden, Majo. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 11:39:20 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169065257
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:37 schreef Franny_G het volgende:
Oh god, die paarse schaamlippen ook. _O- .

Goed teruggevonden, Majo. O+ .
Ik weet nog dat ik die opmerking toen erg vaag vond. Nu ik een soortgelijke vraag zag moest ik daar meteen aan denken, ik wist alleen niet meer wie het had gezegd. Nu het missbrunette blijkt te zijn blijven er voor mij weinig twijfels over ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169065458
Goed gevonden Majo. :D
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:30:02 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_169066111
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan lijkt het antwoord me duidelijk _O-
nee je begrijpt me verkeerd, moderators kunnen geen ip checks doen ;)
disclaimer
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 12:31:34 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169066143
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee je begrijpt me verkeerd, moderators kunnen geen ip checks doen ;)
Nee ik bedoel eigenlijk dat het antwoord op mijn vraag duidelijk is, dat je dat niet kunt doen ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 februari 2017 @ 14:45:23 #151
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_169068998
MissJones-> Missbrunette. Orgineel *)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:00:32 #152
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169070795
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee je begrijpt me verkeerd, moderators kunnen geen ip checks doen ;)
NVM vraag gewist, ik hoef het eigenlijk niet te weten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169070878
Wat gaat de SC ineens hard ;)
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:06:41 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_169070924
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:00 schreef Lemijn het volgende:

[..]

NVM vraag gewist, ik hoef het eigenlijk niet te weten.
dat mag ik je ook niet vertellen, dat scheelt :+
disclaimer
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:35:34 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169071500
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat mag ik je ook niet vertellen, dat scheelt :+
Je reacties lokte 'm wel uit anders ;(
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:40:11 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_169071580
Oh nou dat was niet de bedoeling. Maar als je op een dag zestien keer de vraag krijgt of je iemand hebt gekloonchecked reageer je misschien wat hormonaler, dat zou kunnen :P
Iig kunnen wij moderators dat allemaal niet. Ik kan alleen je posts editen en slotjes zetten :7
disclaimer
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:42:29 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_169071623
Oh en een peuter die al heel de dag om alles en niks loopt te janken en gieren. Dat helpt helemaal niet mee :')
disclaimer
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:46:10 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169071692
Als er serieus een kloonverdenking is zou ik wel gewoon een verzoek tot een klooncheck bij de FA's neerleggen....
Als het geen kloon van een gebande is is er dan nog niets aan de hand... weet je ook nog niets, want dan kan het alsnog wel een kloon zijn, maar dan is het iig niet illegaal.

MissJones een aanhang hebben volgens mij een ban, als dit een mogelijke MissJones-kloon is dan zou dat imho wel gecheckt moeten worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169071726
Ahjoh, waarom? Iedereen neemt haar nu toch met een korrel zout hoop ik, en gaat niet echt meer op haar posts in (hoop ik :') ) dus laat 't doodbloeden. Ze is toch geen bedreiging?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:08:58 #160
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169072168
Nee ik kies ook voor negeren, zo lang het lukt. Natuurlijk ben ik een beetje nieuwsgierig, maar zoals ik hierboven al zei: niet genoeg om er zulke vragen over te stellen.

Ik ben vooral blij dat ik een eigen leven heb waarin al genoeg gebeurt, dus niks hoef te verzinnen. Want echt, zo leuk is dat niet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:36:52 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169077145
Deze in O zijn vriendenboekje was toch wel weer een beetje jammer :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169077183
Oh my. :'(
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:39:14 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_169077210
Dat doet pijn ja :')
disclaimer
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:42:48 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169077330
OMG :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:45:13 #165
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169077398
:X :X
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:47:23 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169077446
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:36 schreef laziness het volgende:
Deze in O zijn vriendenboekje was toch wel weer een beetje jammer :')
[ link | afbeelding ]
Heel pijnlijk ja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169077553
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:36 schreef laziness het volgende:
Deze in O zijn vriendenboekje was toch wel weer een beetje jammer :')
[ link | afbeelding ]
Ik zou daar iets van zeggen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169077648
Oei
  woensdag 22 februari 2017 @ 20:58:01 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169077723
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zou daar iets van zeggen.
ik zou daar iets van willen zeggen, maar het uiteindelijk niet durven, vrees ik :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169077895
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:36 schreef laziness het volgende:
Deze in O zijn vriendenboekje was toch wel weer een beetje jammer :')
[ link | afbeelding ]
Kleuterjuf hoop ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169077903
Ik vind het echt te erg en onacceptabel om te laten gaan. Misschien zou ik proberen er een grap van te maken, maar beter van niet, omdat ik er stiekem echt boos om zou zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:07:54 #172
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169078025
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kleuterjuf hoop ik.
Ja wegens herkenbaarheid heb ik de groepsnaam er uit geknipt maar O zit in groep 2.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:45:45 #173
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169079196
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:07 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja wegens herkenbaarheid heb ik de groepsnaam er uit geknipt maar O zit in groep 2.
Eigenlijk maakt me dat niet eens uit. Kijk, dat ik niet moet zeuren over de spelling van medeposters hier vind ik begrijpelijk, maar een leerkracht? Ik hoop dat ik er ook wat van zou zeggen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169079757
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kleuterjuf hoop ik.
Die heeft dezelfde opleiding gedaan als de groep 8 juf.
Komt weliswaar wat minder in aanmerking met de geschreven taal misschien. Maar goed.
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:08:09 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_169079795
Ik heb bij wel meer leerkrachten mijn twijfels over de grammaticale vaardigheden overigens :P

(Niet bij jou hoor amaranta :*)
disclaimer
pi_169079827
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bij wel meer leerkrachten mijn twijfels over de grammaticale vaardigheden overigens :P

(Niet bij jou hoor amaranta :*)
Ik ook.
pi_169079930
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die heeft dezelfde opleiding gedaan als de groep 8 juf.
Komt weliswaar wat minder in aanmerking met de geschreven taal misschien. Maar goed.
Autocorrect hoop ik? ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169079952
Oh jemig :D ik zou er ook wat van zeggen.
pi_169079991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:14 schreef Unihipili het volgende:
Oh jemig :D ik zou er ook wat van zeggen.
Aanraking ja.
Suf.
pi_169080015
En dan quote ik ook nog de verkeerde.
pi_169080185
Slechte reclame :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169080265
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Slechte reclame :P
Ik weet het. Kan ik het nog recht lullen?
Of kutten, als je dat liever hebt?
pi_169080303
Oeh, dat lijkt me wel wat :Y

Recht kutten. Nieuwe werelden O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169080345
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:28 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, dat lijkt me wel wat :Y

Recht kutten. Nieuwe werelden O+
Alles kan op Fok!
pi_169080378
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die heeft dezelfde opleiding gedaan als de groep 8 juf.
Komt weliswaar wat minder in aanmerking met de geschreven taal misschien. Maar goed.
Ja maar de groep 2 juf hoeft het een kind niet te leren. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:39:46 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169080536
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zou daar iets van zeggen.
Ik ook.... ik vind dit echt niet kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169080537
Misschien niet in de klas, maar ze geeft in zo'n boekje wel een mooi lesje zo moet het dus niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169131729
Ik heb heel lang getwijfeld of ik er op zou reageren, maar andere meningen mogen ook toch :)

Het is inderdaad heel beschamend en ik zou het ook even laten zien. Waarschijnlijk wordt deze juf vervolgens rood en vertelt ze dat ze een kleuter uit de toiletpot moest vissen/haar computer moest redden van de rode verf of dat haar bril vies was door kleuterhandjes.
In ieder geval een vriendenboekje invullen terwijl je 100.000 andere dingen moest doen, die je eigenlijk belangrijker vindt.
Dus ik vind dat je er best iets van mag zeggen, maar haar niet hoeft te veroordelen op slechte grammaticale kennis.
Zelf kwam ik laatst bij de rapporten uitdelen er achter dat we ergens "jou enorme inzet" had geschreven. Ik en m'n duo lezen de stukjes altijd minstens 3x door en dan leest onze taalkundige en de directeur het ook nog door. Dus 4 personen en m'n blik viel erop tijdens het uitdelen! (Ja, natuurlijk heb ik het snel verbeterd). Fouten, hoe dom ook, zijn wel menselijk.

Ik weet ook niet of de opmerking over de twijfel aan grammaticale vaardigheden van sommige leerkrachten over personen op fok ging. Maar als ik weer naar mezelf kijk, ik ben hier ook niet altijd grammaticaal perfect. En zeker niet de beste schrijfster.
Dat komt ook omdat ik schrijf als er een kleuter in de gordijnen hangt/een peuter het drinkbakje van de kat leegdrinkt/ik al 49 uur wakker ben/autocorrect tegenwerkt.
Maar ik heb vwo gedaan/P op de uni gehaald en hbo (met gemiddeld een 9 voor taal) afgerond. Dus ik denk niet dat er dan veel mis is met mijn grammaticale vaardigheden toch :) Het is juist fijn om ergens te kunnen schrijven waar het niet heel erg is als je een foutje maakt.

Om een heel lang verhaal kort te maken:
Fouten maken is menselijk, en zelfs juffen zijn menselijk... maar het is wel beschamend. :)
  zaterdag 25 februari 2017 @ 13:09:34 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169133834
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:31 schreef Loj het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of ik er op zou reageren, maar andere meningen mogen ook toch :)

Het is inderdaad heel beschamend en ik zou het ook even laten zien. Waarschijnlijk wordt deze juf vervolgens rood en vertelt ze dat ze een kleuter uit de toiletpot moest vissen/haar computer moest redden van de rode verf of dat haar bril vies was door kleuterhandjes.
In ieder geval een vriendenboekje invullen terwijl je 100.000 andere dingen moest doen, die je eigenlijk belangrijker vindt.
Dus ik vind dat je er best iets van mag zeggen, maar haar niet hoeft te veroordelen op slechte grammaticale kennis.
Zelf kwam ik laatst bij de rapporten uitdelen er achter dat we ergens "jou enorme inzet" had geschreven. Ik en m'n duo lezen de stukjes altijd minstens 3x door en dan leest onze taalkundige en de directeur het ook nog door. Dus 4 personen en m'n blik viel erop tijdens het uitdelen! (Ja, natuurlijk heb ik het snel verbeterd). Fouten, hoe dom ook, zijn wel menselijk.

Ik weet ook niet of de opmerking over de twijfel aan grammaticale vaardigheden van sommige leerkrachten over personen op fok ging. Maar als ik weer naar mezelf kijk, ik ben hier ook niet altijd grammaticaal perfect. En zeker niet de beste schrijfster.
Dat komt ook omdat ik schrijf als er een kleuter in de gordijnen hangt/een peuter het drinkbakje van de kat leegdrinkt/ik al 49 uur wakker ben/autocorrect tegenwerkt.
Maar ik heb vwo gedaan/P op de uni gehaald en hbo (met gemiddeld een 9 voor taal) afgerond. Dus ik denk niet dat er dan veel mis is met mijn grammaticale vaardigheden toch :) Het is juist fijn om ergens te kunnen schrijven waar het niet heel erg is als je een foutje maakt.

Om een heel lang verhaal kort te maken:
Fouten maken is menselijk, en zelfs juffen zijn menselijk... maar het is wel beschamend. :)
Ik begrijp je wel enigszins, Loj. Aan de andere kant; als mijn kind zo'n fout maakt staat er ook gewoon een rode streep bij. Als kinderen in een examen 3 of meer spellingsfouten maken krijgen ze tot maximaal een punt aftrek. Als men zo streng is tegenover de kinderen, dan vind ik het niet meer dan logisch dat docenten er ook op aangesproken kunnen worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169134357
Oh dat laatste ben ik helemaal met je eens hoor :)

Maar ik vind niet dat je meteen aan iemand z'n grammaticale kennis hoeft te twijfelen :)

En poeh, wat streng! Is dat middelbare school? Ik ben vaak in het nakijkwerk niet alle spellingsfouten aan het verbeteren om de rode strepenregen ;) te voorkomen. Ik haal dus echt irritante fouten eruit (me, ligt/licht, omgedraaide dubbelklanken).. maar dan praten we over groep 5/6 nu :)
  zaterdag 25 februari 2017 @ 14:17:45 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169135061
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 13:39 schreef Loj het volgende:
Oh dat laatste ben ik helemaal met je eens hoor :)

Maar ik vind niet dat je meteen aan iemand z'n grammaticale kennis hoeft te twijfelen :)

En poeh, wat streng! Is dat middelbare school? Ik ben vaak in het nakijkwerk niet alle spellingsfouten aan het verbeteren om de rode strepenregen ;) te voorkomen. Ik haal dus echt irritante fouten eruit (me, ligt/licht, omgedraaide dubbelklanken).. maar dan praten we over groep 5/6 nu :)
Ja, middelbare school is dat.

Grammatica is trouwens een drama, zeg! Ik ken al die grammatica- en spellingsregels helemaal niet. Ik heb ze ook niet nodig, want het gaat bij mij intuïtief al vrij goed. Mijn zoon heeft er echter helemaal geen gevoel voor en heeft dus als enige houvast de regels.

Hij had deze week een uitgebreide grammatica- en spellingtoets, dus ik ben gedwongen om me te verdiepen in al die regels en ik moest ze ook nog proberen uit te leggen. Naast de voorbeelden in het boek zoek ik dan ook eigen voorbeelden erbij zodat hij het wat breder leert toe te passen. Maar ik vond daarbij ook allemaal voorbeelden waarbij de regel helemaal niet opging. Tja, zegt mijn zoon heel gelaten: "dat zal dan wel een uitzondering zijn". Echt, het is niet te doen op deze manier 8)7

Ik heb hem maar aangeraden veel te lezen. Volgens mij is dat nog de beste manier om het te leren. Als je het altijd goed ziet staan dan ga je het vanzelf ook goed doen is mijn theorie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169135149
Ja, bij toetsen/examens kan het wel zo streng zijn. Maar als leerlingen bij mijn vak een taalfout maken en ik wijs ze erop krijg ik regelmatig te horen: maar dit is toch geen Nederlands? Haha.

Docenten zijn inderdaad net mensen. Iedereen maakt wel eens een foutje. Als het vaak gebeurt, zou ik dat zorgelijk vinden als ouder en die zorg ook uitspreken. Verder moeten we elkaar gewoon scherp houden. Ik houd mijn leerlingen scherp en zij mij. Ik heb wel eens een schrijffoutje in een toets gemaakt en ik zag het pas toen de leerlingen al bezig waren. Toen heb ik er ervan gemaakt dat iedereen die de taalfout ontdekte en die opschreef een bonuspuntje kreeg. En laatst wees een leerling me op een fout in een ppt. Nou inderdaad, fijn dat je het zegt, goed dat je het ziet, ik ga het meteen verbeteren. Een cultuur waarin je elkaar zonder drama of gedoe kunt wijzen op fouten en foutjes lijkt me voor alle partijen het beste.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 25 februari 2017 @ 14:27:56 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169135213
In de standaard afwijzingsbrief van de dichtstbijzijnde school (omdat we te ver weg wonen :') ) zaten maar liefst 5 spel- en stijlfouten.
Ik begreep van een andere moeder dat de kleuterjuf ook regelmatig spelfouten in haar briefjes heeft staan.

Nu moet ik twee keer zo ver om hem naar school te brengen, maar ik heb juffen en school nog niet op spelfouten kunnen betrappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 februari 2017 @ 05:21:42 #194
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169148566
Vroeger reageerde ik inderdaad hetzelfde: schrijffouten in correspondentie kunnen echt niet. Toen kreeg jongste een lerares die er wel eens een fout tussendoor liet glippen. Het was de lerares waarbij hij 8 niveaus omhoog ging in lezen. Die hij nog steeds 'de beste juf ever' noemt, omdat ze inspireerde. Laatste zei hij nog eens "she was all about making your dreams come true". Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, met díe klas (er zaten een paar kinderen in die veel aandacht nodig hadden) en op negenjarige leeftijd. Ik ben nu wat milder.

Ik denk dat ik in dit geval naar de juf terug zou gaan en zou vragen of ze er even een -w- bij kan zetten in dezelfde kleur.
pi_169148806
Mooi verhaal, Gaoxing. De leidsters van het kdv van I maken enorm veel fouten in mailtjes. En ook in hun spreektaal hoor ik wel eea, met name in het gebruik van lidwoorden. Redelijk wat leidsters met een allochtone achtergrond. Het is wel waar dat naarmate het niveau stijgt of wanneer juist die ene docent je kind de basis moet leren het kwalijker wordt. Al is ook de voorbeeldfunctie van een kdv leidster natuurlijk van belang bij het leren van taal.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169148838
Onze GO is van Marokkaanse afkomst en maakt ook wel eens foutjes. Maar ze hoeft het ons kind nog niet te leren, en ze gaat zo liefdevol en warm met hem om, dat ik een paar de/het-foutjes wel voor lief neem.

Verder denk ik dat ouders nog altijd meer invloed op je taalgebruik hebben dan leraren, en daar zit het bij ons wel goed (literatuurwetenschapper en taalkundige :') ).
pi_169149264
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:40 schreef lunapuella het volgende:
Onze GO is van Marokkaanse afkomst en maakt ook wel eens foutjes. Maar ze hoeft het ons kind nog niet te leren, en ze gaat zo liefdevol en warm met hem om, dat ik een paar de/het-foutjes wel voor lief neem.

Verder denk ik dat ouders nog altijd meer invloed op je taalgebruik hebben dan leraren, en daar zit het bij ons wel goed (literatuurwetenschapper en taalkundige :') ).
Je vergist je in de invloed. Je GO leert je kind de taal verkeerd aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 26 februari 2017 @ 10:07:19 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169149478
Wat is een GO?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169149490
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:07 schreef livelink het volgende:
Wat is een GO?
Gastouder
  zondag 26 februari 2017 @ 10:09:41 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169149507
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Gastouder
Oh, ik kwam alleen maar op geriatrische opvoeder of zoiets
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:07:42 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169199449
Zien jullie ook die werkspot banner?
Hoe suf kun je je tandenpoetsen zeg!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:07:53 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169199454
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:09 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh, ik kwam alleen maar op geriatrische opvoeder of zoiets
Hahaha
pi_169201695
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:07 schreef amaranta het volgende:
Zien jullie ook die werkspot banner?
Hoe suf kun je je tandenpoetsen zeg!
Ik zie de bijenkorf.
Hoe bevalt je nieuwe strijkijzer?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:01:19 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169202851
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:07 schreef amaranta het volgende:
Zien jullie ook die werkspot banner?
Hoe suf kun je je tandenpoetsen zeg!
Ik heb een abonnement, ik zie gelukkig geen banners meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:02:08 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169202865
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik zie de bijenkorf.
Hoe bevalt je nieuwe strijkijzer?
Prima. Strijkt lekker
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:55:08 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169241021
Ik weet nu precies hoe die arme mannen zich voelen. Ik zit nu al een half uur bij de pashokjes met een dochter die rwijfelt tussen twee truien. Ik ben bijna op het breekpunt. Het punt waarop ik zeg dat ze de tweede van mij krijgt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:33 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169241044
Ah, inmiddels is ze telefonisch met vriendinnen aan het overleggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169241108
Ik heb een roompot Lekker weg banner.

Hoe oud is je dochter livelink? Klinkt wel als een goed tijdverdrijf :+

Mijn spalk (beugel) zit niet meer goed denk ik ;(
pi_169241251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:56 schreef livelink het volgende:
Ah, inmiddels is ze telefonisch met vriendinnen aan het overleggen.
vriendinnen O+
Dan toch wel op zn minst snapchat om ze mee te laten kijken?
Met een meidenkwartet
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:06:54 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_169241279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:55 schreef livelink het volgende:
Ik weet nu precies hoe die arme mannen zich voelen. Ik zit nu al een half uur bij de pashokjes met een dochter die rwijfelt tussen twee truien. Ik ben bijna op het breekpunt. Het punt waarop ik zeg dat ze de tweede van mij krijgt.
_O- ah de vooruitzichten :')
disclaimer
pi_169241734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:55 schreef livelink het volgende:
Ik weet nu precies hoe die arme mannen zich voelen. Ik zit nu al een half uur bij de pashokjes met een dochter die rwijfelt tussen twee truien. Ik ben bijna op het breekpunt. Het punt waarop ik zeg dat ze de tweede van mij krijgt.
:D

"in godsnaam, ik betaal wel"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:54:48 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169242267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D

"in godsnaam, ik betaal wel"
dan ben je dus verloren
ze kiest maar
pi_169242302
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

dan ben je dus verloren
ze kiest maar
Ik ben daar zo vreselijk slecht in :D

Gelukkig is het nog ver van mijn bed show.

*kop in t zand.
* Kind heeft sinds gister een pinpas
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 17:41:21 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_169245430
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

dan ben je dus verloren
ze kiest maar
Haha! Ik wilde het net zeggen! De volgende keer doet ze het erom... :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_169246064
Hoe is het afgelopen livelink?

Ik steek mijn kop nog even in het zand ik heb twee meiden.
pi_169246305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het afgelopen livelink?

Ik steek mijn kop nog even in het zand ik heb twee meiden.
4.
Voorlopig lijkt het me wel een geinige fase. Kom ik vast heel hard op terug hahahaha
Met een meidenkwartet
pi_169246776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]

4.
Voorlopig lijkt het me wel een geinige fase. Kom ik vast heel hard op terug hahahaha
Baas boven baas 😉

Ik heb net weer 20min gehobbeld, 2,41km en 196kcal. Nu kijken hoe mijn lies het morgen doet.
pi_169247329
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Baas boven baas 😉

Ik heb net weer 20min gehobbeld, 2,41km en 196kcal. Nu kijken hoe mijn lies het morgen doet.
Nog steeds aan de goede voornemens?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169247370
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nog steeds aan de goede voornemens?
Mwah al jaren, maar telkens komt er een blessure waardoor ik weer een poos moet stoppen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:35:44 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169247499
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Mwah al jaren, maar telkens komt er een blessure waardoor ik weer een poos moet stoppen.
Geen last van je schouders?
pi_169247567
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Mwah al jaren, maar telkens komt er een blessure waardoor ik weer een poos moet stoppen.
Ik heb gewoon een hekel aan sport. Soms probeer ik weer vol frisse tegenzin, maar uiteindelijk haat ik het gewoon zo erg, dan denk ik waarom in godsnaam. En dan pak ik wijn en kijk say yes to the dress en dan ben ik gelukkig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169247729
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Geen last van je schouders?
Met hardlopen eigenlijk niet. Heb ook een nieuwe therapie gehad en mijn arm kan nu weer omhoog *O* zo bizar en nooit meer verwacht.
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:03:51 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169248075
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Met hardlopen eigenlijk niet. Heb ook een nieuwe therapie gehad en mijn arm kan nu weer omhoog *O* zo bizar en nooit meer verwacht.
Wat voor (wonder)therapie is dat dan?
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:04:10 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169248080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een hekel aan sport. Soms probeer ik weer vol frisse tegenzin, maar uiteindelijk haat ik het gewoon zo erg, dan denk ik waarom in godsnaam. En dan pak ik wijn en kijk say yes to the dress en dan ben ik gelukkig.
Ben ik jou?
pi_169248133
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat voor (wonder)therapie is dat dan?
Emmet
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:07:42 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169248199
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Emmet
Dank voor deze uitgebreide reactie.
pi_169248231
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ben ik jou?
Ik heb nu weer een periode dat ik het helemaal anders doe. 15 kilo afgevallen, vol frisse tegenzin aan de mcsalad terwijl de rest een vette burger naar binnen werkt. Wie hou ik nu voor de gek. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169248255
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dank voor deze uitgebreide reactie.
Ik heb geen idee wat hij precies gedaan heeft. Echt zeer deed het niet op dat moment, dagen erna wel. Het is iets alternatiefs maar het werkte bij mij wel.
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:27:57 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169248855
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb nu weer een periode dat ik het helemaal anders doe. 15 kilo afgevallen, vol frisse tegenzin aan de mcsalad terwijl de rest een vette burger naar binnen werkt. Wie hou ik nu voor de gek. :')
En hoe ben je die 15kg afgevallen?
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:30:45 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169248960
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat hij precies gedaan heeft. Echt zeer deed het niet op dat moment, dagen erna wel. Het is iets alternatiefs maar het werkte bij mij wel.
En hoe ben je zo bij deze therapie uitgekomen?
Wordt het vergoed door je zorgverzekeraar?
pi_169249168
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:30 schreef amaranta het volgende:

[..]

En hoe ben je zo bij deze therapie uitgekomen?
Wordt het vergoed door je zorgverzekeraar?
Ooit een gewone massage van hem gehad. En las nu zijn oproep om te oefenen. Net de opleiding afgerond. Dus voor nu nog gratis.
pi_169249222
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

En hoe ben je die 15kg afgevallen?
Uithongeren :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169249431
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uithongeren :')
Daar is ook discipline voor nodig, en die mis ik.
pi_169249835
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uithongeren :')
Knap gedaan.
Ik moet ook.
Met een meidenkwartet
pi_169249958
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

En hoe ben je die 15kg afgevallen?
Een verbouwing helpt ook! :')
Van maat 50 naar 44. Hoera stress en geen tijd om te snoepen.
En en en! Veel beweging :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:05:55 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_169250090
Om af te vallen moet je gewoon minder vreten dan je verbruikt. Heeft mij dertig kilo in een jaar opgeleverd.

Zwanger worden deed overigens precies hetzelfde in reverse :')
disclaimer
pi_169250256
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
Om af te vallen moet je gewoon minder vreten dan je verbruikt. Heeft mij dertig kilo in een jaar opgeleverd.

Zwanger worden deed overigens precies hetzelfde in reverse :')
Ik zit de hele dag op mn reet. :')
Ik denk dat ik lui heb uitgevonden, moet je nagaan hoe weinig dat eten is.

Nee zonder dollen. Geen alcohol, water, shakes, low carb. Wat een ellende.
Oh de prijs: geen weerstand meer, moe, haaruitval, spierafbraak, duizelingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:17:05 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_169250438
Sporten levert minder op dan men denkt, de meeste winst haal je gewoon uit je eetpatroon uiteindelijk. Om echt serieus af te vallen moet je ook serieus sporten. En niet een blokje om het huis joggen zeg maar :P
Nou ja, ik heb altijd goed gedijd op calorieën tellen. Maar voor mij is water drinken en groenten eten ook geen straf, dat maakt het wel makkelijker ;)
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:17:30 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_169250458
In shakes geloof ik soberso niet trouwens.
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:19:49 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169250556
Hoewel ik wel geloof ik voldoende beweging. Niet eens zozeer in echt sporten maar veel in beweging zijn helpt ook wel. Maar verder is het idd een rekensommetje van inname en verbruik inderdaad. En het best sleutel je aan beide zijden.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:21:22 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169250620
Zo, nou. Ik heb sinds een tijdje zo'n stappenteller. En die zegt dan doodleuk dat je na een hele dag lopen iets van 60 cal hebt verbrand :').
KuikenGuppy
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:24:00 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_169250708
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:19 schreef Kyara het volgende:
Hoewel ik wel geloof ik voldoende beweging. Niet eens zozeer in echt sporten maar veel in beweging zijn helpt ook wel. Maar verder is het idd een rekensommetje van inname en verbruik inderdaad. En het best sleutel je aan beide zijden.
uiteraard, activiteit helpt zeer zeker. Maar dan echt actief zijn. En dat zit in veel dingen: de trap nemen, zoveel mogelijk dingen lopend en fietsend doen etc. Niet in dagelijkd meedoen met "Nederland in beweging" :D
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:24:56 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169250739
Ja, dat bedoelde ik ook inderdaad :D
pi_169250774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef Burdie het volgende:
Zo, nou. Ik heb sinds een tijdje zo'n stappenteller. En die zegt dan doodleuk dat je na een hele dag lopen iets van 60 cal hebt verbrand :').
37 vandaag. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:26:14 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169250785
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

uiteraard, activiteit helpt zeer zeker. Maar dan echt actief zijn. En dat zit in veel dingen: de trap nemen, zoveel mogelijk dingen lopend en fietsend doen etc. Niet in dagelijkd meedoen met "Nederland in beweging" :D
Nee joh. K3 dansstudio *O*.
KuikenGuppy
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:26:41 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169250798
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

37 vandaag. :')
Ik had ook best een actieve dag vandaag :+.
KuikenGuppy
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:26:46 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_169250800
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat bedoelde ik ook inderdaad :D
I know :Y

Van t voorjaar kan ik ook weer lekker lopen ipv the March of the penguin :')
disclaimer
pi_169250816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
In shakes geloof ik soberso niet trouwens.
Werkt prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169250826
Ik ben 55 kilo afgevallen door mijn spijsvertering finaal te ontregelen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:28:00 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169250838
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
In shakes geloof ik soberso niet trouwens.
Ook niet in het bestaan ervan?
KuikenGuppy
pi_169250856
quote:
11s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook niet in het bestaan ervan?
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:36:10 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_169251135
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Werkt prima.
ja, voor depressies.
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:36:39 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_169251161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:27 schreef McLaura het volgende:
Ik ben 55 kilo afgevallen door mijn spijsvertering finaal te ontregelen.
jij hebt toch wat ingewanden laten amputeren?
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:38:35 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169251226
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij hebt toch wat ingewanden laten amputeren?
Wat zeg je dat heerlijk plastisch.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:38:45 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169251236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het afgelopen livelink?

Ik steek mijn kop nog even in het zand ik heb twee meiden.
Vriendin ging net zo hard mee twijfelen. Vond eerst de ene trui het mooist en toen de andere. Het werd druk bij de pashokjes en mijn dochter voelde de druk om te kiezen en heeft uiteindelijk de goedkoopste (en wat mij betreft ook de mooiste) gekozen.

Daarna zijn we naar mijn ouders gegaan en daar heeft ze ook nog even de foto van allebei de truien laten zien, waarna mijn ouders als goede opa en oma ook nog even extra benadrukten dat ze degene die ze gekozen heeft ook echt wel de leukste vonden.

Vervolgens zei de vriendin ook nog braaf dat ze achteraf de gekozen trui ook het leukste vond en met al die bevestiging was mijn dochter ook helemaal blij met haar keuze.

Vermoeiend hoor. Mijn dochter is trouwens 15 Miezziej
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169251402
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het afgelopen livelink?

Ik steek mijn kop nog even in het zand ik heb twee meiden.
ach..meiden of jongens

Mijn volgende week 16 jarige zoon is alleen maar bezig met zijn uiterlijk.
Kapsel, kleding, schoenen.

4 havo doet hij er (niet zo succesvol) naast...

maar ja, hij blijft in ieder geval heel modieus zitten dit jaar :')
pi_169251420
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij hebt toch wat ingewanden laten amputeren?
Als je een gastric bypass zo wilt omschrijven: ja.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:45:18 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_169251458
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als je een gastric bypass zo wilt omschrijven: ja.
't was met een knipoog trouwens ;)
Ach er zijn uiteindelijk vele wegen die naar Rome leiden, voor iedereen is wel een passende methode !
disclaimer
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:45:58 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169251481
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef lily het volgende:

[..]

ach..meiden of jongens

Mijn volgende week 16 jarige zoon is alleen maar bezig met zijn uiterlijk.
Kapsel, kleding, schoenen.

4 havo doet hij er (niet zo succesvol) naast...

maar ja, hij blijft in ieder geval heel modieus zitten dit jaar :')
Sorry lily, het is niet leuk. Maar zoals jij het omschrijft moest ik er toch wel om lachen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169251525
Ik kan er ook niet zo mee zitten, livelink. Komt wel goed.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:49:36 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169251591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef lily het volgende:
Ik kan er ook niet zo mee zitten, livelink. Komt wel goed.
Goed van jou! Ik kan me soms vreselijk druk maken om de slechte prestaties van mijn dochter. En dat werkt vooral averechts.

Hoe gaat het verder met jou? Heb je al zekerheid omtrent je baan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169251703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Goed van jou! Ik kan me soms vreselijk druk maken om de slechte prestaties van mijn dochter. En dat werkt vooral averechts.

Hoe gaat het verder met jou? Heb je al zekerheid omtrent je baan?
Ik kan het goed hebben. Het pubergedrag. Ik weet nog goed hoe ik zelf was.

En verder, mwah...het stormt nog steeds in onze organisatie en het werk (en wat er van ons verwacht wordt) wordt steeds zwaarder. Dus wat dat betreft...neuh..laat maar.. ;(
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:53:36 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_169251760
Ik was ook zo'n puber hoor, die alles belangrijker vond dan school.
20 jaar later heb ik het toch maar mooi tot fok moderator geschopt.
Houd moed.
disclaimer
pi_169251797
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was ook zo'n puber hoor, die alles belangrijker vond dan school.
20 jaar later heb ik het toch maar mooi tot fok moderator geschopt.
Houd moed.
:') :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169251803
Daarom..
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:54:33 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169251804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:52 schreef lily het volgende:

[..]

Ik kan het goed hebben. Het pubergedrag. Ik weet nog goed hoe ik zelf was.

En verder, mwah...het stormt nog steeds in onze organisatie en het werk (en wat er van ons verwacht wordt) wordt steeds zwaarder. Dus wat dat betreft...neuh..laat maar.. ;(
:{ vervelend. Ik hoop dat het toch weer wat beter gaat worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:55:59 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169251864
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was ook zo'n puber hoor, die alles belangrijker vond dan school.
20 jaar later heb ik het toch maar mooi tot fok moderator geschopt.
Houd moed.
:D
Mijn dochter wil vooral niks later, dus ik vrees dat ik haar zelfs niet blij kan maken met de mogelijkheid van een fok-moderatorschap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169251913
En over afvallen wil ik het ook niet hebben :'( (of eigenlijk wel)
Die shakes van Tico spreken me toch wel aan. Ik moet wel wat gaan doen nu..
Ik kom er niet meer mee weg op mijn bijna 46ste nu.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:00:39 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169252070
Niks spreekt me aan als het gaat om afvallen. Ik hoop altijd dat ik op een dag slank wakker zal worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:01:06 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169252096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:57 schreef lily het volgende:
En over afvallen wil ik het ook niet hebben :'( (of eigenlijk wel)
Die shakes van Tico spreken me toch wel aan. Ik moet wel wat gaan doen nu..
Ik kom er niet meer mee weg op mijn bijna 46ste nu.
Dit deel ook?

quote:
Oh de prijs: geen weerstand meer, moe, haaruitval, spierafbraak, duizelingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:02:53 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169252164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Niks spreekt me aan als het gaat om afvallen. Ik hoop altijd dat ik op een dag slank wakker zal worden.
Oh, dat zou fantastisch zijn O+
Ergens heb ik nog steeds het idee dat dat gebeurt als ik op een of andere fantastische vakantie op een onbewoond eiland ben.
Maar waarschijnlijk is dat vooral omdat ik dan geen moeite hoef te doen om dat lijf in wat leuke kleding te proppen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169252189
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit deel ook?

[..]

Maar wel maat 32/34 :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:04:50 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169252238
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar wel maat 32/34 :')
:o
Ga jij eens snel weer gewoon eten oO/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169252248
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:57 schreef lily het volgende:
En over afvallen wil ik het ook niet hebben :'( (of eigenlijk wel)
Die shakes van Tico spreken me toch wel aan. Ik moet wel wat gaan doen nu..
Ik kom er niet meer mee weg op mijn bijna 46ste nu.
Low calorie meal van body en fit.

Alleen de vanille valt mee, de rest is niet te hachelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169252289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef livelink het volgende:

[..]

:o
Ga jij eens snel weer gewoon eten oO/
Ja, ik ben al gestopt. Het is nu de kunst om niet alles eraan te eten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:06:39 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169252306
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar wel maat 32/34 :')
Daar kom ik nog niet in als behalve m'n haar en spieren de rest van m'n weke delen ook van m'n botten vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169252448
Mn oudste draagt maat 146/152. Nog 1 maat dan pas ik dezelfde jurkjes :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:10:41 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169252462
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar kom ik nog niet in als behalve m'n haar en spieren de rest van m'n weke delen ook van m'n botten vallen.
Ik kan me er zelfs geen voorstelling van maken :N
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169252465
Oh ja afvallen.. dat moet ik ook...
Alleen werkt dat lijf van mij niet mee qua bewegen...

Eerst maar eens geopereerd worden, dan revalideren en dan hopelijk weer knallen in de sportschool/op de korfbal
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:11:35 #280
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169252506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef Ticootje het volgende:
Mn oudste draagt maat 146/152. Nog 1 maat dan pas ik dezelfde jurkjes :')
Maar waarom dan toch die shakes :?
Dit is oprechte verbijstering van mijn kant.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169252587
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit deel ook?

[..]

Neuh 😥
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:15:01 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169252637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik kan me er zelfs geen voorstelling van maken :N
Met een beetje lengte kun je ook niet gezond in maat 32/34 passen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169252654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef livelink het volgende:

[..]

Maar waarom dan toch die shakes :?
Dit is oprechte verbijstering van mijn kant.
Dat is nu.

Ik kwam tegen de bmi van 25 aan, en toen ben ik ermee begonnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:22:12 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169252928
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is nu.

Ik kwam tegen de bmi van 25 aan, en toen ben ik ermee begonnen.
Hoe lang heb je dan aan de shakes gezeten?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2017 @ 23:12:27 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_169254649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef lily het volgende:
Ik kan er ook niet zo mee zitten, livelink. Komt wel goed.
heus wel.

ik blijf me verbazen over de mijne. ik heb m nog nooit zo lang en zo intensief met zn huiswerk bezig gezien.
ik heb m gisteravond na enig overleg om 11 uur 's avonds naar bed gestuurd met de belofte hem om half 7 te wekken om zijn wiskundeopdrachten af te maken die om 9 uur ingeleverd moesten worden. en het is gelukt!
dat ik dit nog mag meemaken

nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de helft van de tijd niet weet waar het gamen ophoudt en het huiswerk begint, maar dat zal wel aan de aard van de studie liggen :')

helaas is L totaal niet geïnteresseerd in kleding. maar aan de andere kant moet het wel aan een aantal eisen voldoen, anders draagt hij het niet.
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:13:33 #286
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169254675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heus wel.

ik blijf me verbazen over de mijne. ik heb m nog nooit zo lang en zo intensief met zn huiswerk bezig gezien.
ik heb m gisteravond na enig overleg om 11 uur 's avonds naar bed gestuurd met de belofte hem om half 7 te wekken om zijn wiskundeopdrachten af te maken die om 9 uur ingeleverd moesten worden. en het is gelukt!
dat ik dit nog mag meemaken

nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de helft van de tijd niet weet waar het gamen ophoudt en het huiswerk begint, maar dat zal wel aan de aard van de studie liggen :')

helaas is L totaal niet geïnteresseerd in kleding. maar aan de andere kant moet het wel aan een aantal eisen voldoen, anders draagt hij het niet.
Dat is inderdaad erg hoopvol lady-wrb *O*
Klinkt goed!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169256795
Afvallen. Onmogelijke opgaven :( gastric bypass 3 jaar geleden. Zon 65 kilo afgevallen rn nog steeds 100+ vond het met de icsi ook erg moeilijk dat de hormonen mijn gewicht lieten toenemen. Nu in de zwangerschap pas 2 kilo erbij. Moet erg opletten om niet weer dikker te worden.

Hopelijk blijft dat lisa bespaard meer dan een gezonde maar niet te strenge (op)voeding en het beginnende emotie eten de kop in drukken kan ik niet doen.. dat laatste is echt kopie gedrag dus probeer ik ook wat meer op te letten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:30:07 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_169256872
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heus wel.

ik blijf me verbazen over de mijne. ik heb m nog nooit zo lang en zo intensief met zn huiswerk bezig gezien.
ik heb m gisteravond na enig overleg om 11 uur 's avonds naar bed gestuurd met de belofte hem om half 7 te wekken om zijn wiskundeopdrachten af te maken die om 9 uur ingeleverd moesten worden. en het is gelukt!
dat ik dit nog mag meemaken

nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de helft van de tijd niet weet waar het gamen ophoudt en het huiswerk begint, maar dat zal wel aan de aard van de studie liggen :')

helaas is L totaal niet geïnteresseerd in kleding. maar aan de andere kant moet het wel aan een aantal eisen voldoen, anders draagt hij het niet.
Wow, dat is wel eens anders geweest :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:32:17 #289
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169256900
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wow, dat is wel eens anders geweest :D
Hey TF :W

Lang niet gezien volgens mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:33:46 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169256914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:24 schreef Sam1993 het volgende:
Afvallen. Onmogelijke opgaven :( gastric bypass 3 jaar geleden. Zon 65 kilo afgevallen rn nog steeds 100+ vond het met de icsi ook erg moeilijk dat de hormonen mijn gewicht lieten toenemen. Nu in de zwangerschap pas 2 kilo erbij. Moet erg opletten om niet weer dikker te worden.

Hopelijk blijft dat lisa bespaard meer dan een gezonde maar niet te strenge (op)voeding en het beginnende emotie eten de kop in drukken kan ik niet doen.. dat laatste is echt kopie gedrag dus probeer ik ook wat meer op te letten.
Dat klinkt wel heftig Sam. Hoe probeer je het emotie-eten de kop in te drukken?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169257440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:33 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heftig Sam. Hoe probeer je het emotie-eten de kop in te drukken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169257857
Lily je omschrijft het prachtig. Hopelijk gaat hij het licht snel zien. En wordt je werk wat rustiger

Livelink jouw dochter kiest uiteindelijk ook wel iets

Ik was ruim 10kilo afgevallen maar het blijft lastig dat zo te houden.
pi_169258037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 06:49 schreef ferrari_rood het volgende:

Ik was ruim 10kilo afgevallen maar het blijft lastig dat zo te houden.
Dat herken ik. Maar nu ik een paar maanden de tijd en focus heb ga ik voor een aanpassing van wat 'gewoon' is. Of was. Zo gaan die kilo's er ook afblijven. SQ style zeg maar. Of nou ja, ik word niet nog zwanger :)

Tico, ik vind het knap gedaan. Maar hoe ga je nu weer fitter worden en vooral blijven?
Met een meidenkwartet
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:04:01 #294
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169258076
Ik ga ook voor de blijvende optie. Dus echt een grondige verandering in eet- en beweegpatroon die ook vol te houden is. Het blijft een struggle en het gaat niet heel snel maar ik denk op de lange termijn wel beter. De eerste 7 kilo is er af. Op naar de volgende 25 :')
pi_169258127
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:04 schreef Kyara het volgende:
Ik ga ook voor de blijvende optie. Dus echt een grondige verandering in eet- en beweegpatroon die ook vol te houden is. Het blijft een struggle en het gaat niet heel snel maar ik denk op de lange termijn wel beter. De eerste 7 kilo is er af. Op naar de volgende 25 :')
Nice, -7!
Ik heb hier geen weegschaal. Net besteld wel. Helemaal geen zin om er op te gaan staan. Maar hou van grafiekjes.
Moest enorm wennen aan de warmte en zwol zo op dat ik mijn trouwring af heb moeten doen, en geen dichte schoen meer aan kon. Niet dat dat nodig was behalve voor sporten. Gaat nu langzaam beter. Maar als je je al huge voelt helpt dat niet echt. Kom je in de dieetclub K? O+
Met een meidenkwartet
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:12:18 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169258131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan aan de shakes gezeten?
Half jaartje.
Ik begon eigenlijk ook meer om Joene te steunen.

Verder heb ik nu natuurlijk mn eetpatroon wel behoorlijk aangepast, zo lijkt het toch een redelijk stabiel resultaat, ook zonder maaltijd shakes.

Fitter worden zal ik toch echt wat meer moeten gaan bewegen en ik voel me altijd 1000x beter als de zon weer gaat schijnen. Maar een vitaminesupplement kan idd geen kwaad.

Ik heb mn trouwring nu om mn nek hangen, want ook die is nu te groot.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:17:51 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169258154
Een half jaar alle maaltijden? :o
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:19:33 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169258168
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:17 schreef laziness het volgende:
Een half jaar alle maaltijden? :o
Nee sorry, 2 maaltijden. In de avond wel met mate normaal eten. Maar dan wel bewuster kiezen, dus vers en gezond ipv frituur of kant en klaar.

Ik hou zo van kant en klare lasagne. :') , of pizza, of vooraf een vleesplankje.

Maar het klopt, de shakes komen op een gegeven moment echt je neus uit. J is nog steeds bezig, die is er ook echt wel compleet klaar mee. die staat inmiddels op -30 volgens mij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169258179
Ik lees mee. Ik ben ook aan het zoeken naar een gezondere leefstijl. Maar voorlopig heb ik vooral in de avond trek in ongezonde dingen en baal ik als een stekker dat ik het niet in huis heb :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:27:12 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169258230
Druiven of wortels snacken wel lekker weg :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:27:37 #301
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169258238
ik gooi hem wel dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')