Wat is er mis met Winschoten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je verliest.
Misschien is je bezwaar terecht, en wordt de waarschuwing ingetrokken. Word je de week erna overgeplaats naar de afdeling epibireren te Winschoten.
Wat is er mis met epibireren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Anders maak je van een mug even een olifantquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:
Kunnen sommige mensen hun persoonlijke meningen wat netter verkondigen en niet met modder gooien naar elkaar.
Dank u
Waar heb je precies een waarschuwing voor gekregen? Voor je verkeersgedrag of voor het uitschelden van een meerdere?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:08 schreef Nerdslayer het volgende:
Is een waarschuwing hiervoor legitiem?
Wat rij je zelf?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:18 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
De meeste audi rijders zijn aso's. Het tijn veelal lease bakken.
En dan huilen als er consequenties aan zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
Hulde voor TS met kanker schelden en iemand doodverwensen atijd +1![]()
hoe kom jij erbij dat ik met kanker schold?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
Hulde voor TS met kanker schelden en iemand doodverwensen atijd +1![]()
Laf schoothondjequote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:26 schreef Zolderkamer het volgende:
En nog een dm...
@ TS als je wil vechten ga je maar afspreken met je vriendje in de audi..
Volgens mij ben je nog even nodig hier... Mijn god wat een kleuters.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:
Kunnen sommige mensen hun persoonlijke meningen wat netter verkondigen en niet met modder gooien naar elkaar.
Dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |