Wat is er mis met Winschoten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je verliest.
Misschien is je bezwaar terecht, en wordt de waarschuwing ingetrokken. Word je de week erna overgeplaats naar de afdeling epibireren te Winschoten.
Wat is er mis met epibireren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders maak je van een mug even een olifantquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:
Kunnen sommige mensen hun persoonlijke meningen wat netter verkondigen en niet met modder gooien naar elkaar.
Dank u
Waar heb je precies een waarschuwing voor gekregen? Voor je verkeersgedrag of voor het uitschelden van een meerdere?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:08 schreef Nerdslayer het volgende:
Is een waarschuwing hiervoor legitiem?
Wat rij je zelf?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:18 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
De meeste audi rijders zijn aso's. Het tijn veelal lease bakken.
En dan huilen als er consequenties aan zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
Hulde voor TS met kanker schelden en iemand doodverwensen atijd +1![]()
hoe kom jij erbij dat ik met kanker schold?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
Hulde voor TS met kanker schelden en iemand doodverwensen atijd +1![]()
Laf schoothondjequote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:26 schreef Zolderkamer het volgende:
En nog een dm...
@ TS als je wil vechten ga je maar afspreken met je vriendje in de audi..
Volgens mij ben je nog even nodig hier... Mijn god wat een kleuters.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:
Kunnen sommige mensen hun persoonlijke meningen wat netter verkondigen en niet met modder gooien naar elkaar.
Dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |