quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ja maar die gaan we het hele weekend niet zien.. Eerder Aap volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chuffiquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie.. Van harte en welkom .. Ook jarig deze dagen ?
Slaap lekker. Morgen weer fris op om een fobo te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
de taarten zijn klaar, andere taarten zijn te bedde, ik ga koesen en mij voorbereiden op het groundhogday ontbijt!
Ja ja ik weet het .. Maar goed doe rustig aan .. Hier bijten we niet zo gauwquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chuffi![]()
Nee, ben al 40+ sinds afgelopen zomer maar ik kom niet veel meer op Fok.
High Tea.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
de taarten zijn klaar, andere taarten zijn te bedde, ik ga koesen en mij voorbereiden op het groundhogday ontbijt!
Sterkte dit weekend Sas... Heb je al een date?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
Geduld heb jij ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dit weekend Sas... Heb je al een date?
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het .. Maar goed doe rustig aan .. Hier bijten we niet zo gauw
Truste.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
Misschien wel maar zonder went ook wel om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer een mokkel, geef nou maar toe.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel maar zonder went ook wel om eerlijk te zijn
Welke man niet mja waar vind je een meid van 18 oid, slank en knap die met een man van 40+ iets wil.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer een mokkel, geef nou maar toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook heel erg zeker!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:11 schreef chufi het volgende:
Klik moet wel heel goed zijn.. voordat ik misschien omgeluld wordt
Dat bedoel ik.. Of ze kan ook hier komen wonen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ook heel erg zeker!
Ik heb mijn eigen huisje en er moet toch wel een heerlijk mokkel opstaan om me hier weg te krijgen.
Kan uiteraard maar mijn hok is te klein voor 2 personen. Dus zou ik moeten gaan verhuizen en eehm... dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Of ze kan ook hier komen wonen natuurlijk
Ja Piet zo kan het ook gaan.. Je bent wel een van de weinigen.. Mad ook trouwens ..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Je raakt er toch aan gehecht dan.
Hier heb ik nog plek zat.. Was ooit ingecalculeerd dat iig mn dochter hier zou kunnen wonen.. Maar het liep allemaal wat andersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan uiteraard maar mijn hok is te klein voor 2 personen. Dus zou ik moeten gaan verhuizen en eehm... dat lijkt me onmogelijk.
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Je raakt er toch aan gehecht dan.
Het mooie is dat ik regelmatig zeg: Zoek het zelf uit maar ze kan me niet missen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.
Ik ben dan ook iets jonger, net 40 en geen kids dus mijn hokje is groot genoeg voor mij alleen. Niet voor meer dan dat. Vandaar dat ik iets zei als, het moet wel een heel erg knap, lekker ding zijn wil ik hier weg gaan voor een vrouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb ik nog plek zat.. Was ooit ingecalculeerd dat iig mn dochter hier zou kunnen wonen.. Maar het liep allemaal wat anders
Klinkt bekend iddquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.
Vind je het gek? Dat haakje zit er nou al zo veel jaren in dat het zit vast gegroeid. Die komt er nooit meer uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik regelmatig zeg: Zoek het zelf uit maar ze kan me niet missen.
En hoe lang zijn jullie samen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben niet echt gemakkelijk om met samen te leven. Bordeline en ook nog wat ADHD + beetje Autisme.
Ja dus je bent blij met wat je hebt, zolang Muts dat ook no gmaar is natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben niet echt gemakkelijk om met samen te leven. Bordeline en ook nog wat ADHD + beetje Autisme.
Pit ze.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:30 schreef chufi het volgende:
Bed time hiero Laters Piet Possie (voel je vrij hier om langs te komen he.. )
Toen bestonden al die hokjes nog niet. Dat is een verzinsel van de afgelopen 10 a 15 jaar.quote:
Slaap lekker Chufiquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:30 schreef chufi het volgende:
Bed time hiero Laters Piet Possie (voel je vrij hier om langs te komen he.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |