quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ja maar die gaan we het hele weekend niet zien.. Eerder Aap volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chuffiquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Possie.. Van harte en welkom .. Ook jarig deze dagen ?
Slaap lekker. Morgen weer fris op om een fobo te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
de taarten zijn klaar, andere taarten zijn te bedde, ik ga koesen en mij voorbereiden op het groundhogday ontbijt!
Ja ja ik weet het .. Maar goed doe rustig aan .. Hier bijten we niet zo gauwquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chuffi![]()
Nee, ben al 40+ sinds afgelopen zomer maar ik kom niet veel meer op Fok.
High Tea.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
de taarten zijn klaar, andere taarten zijn te bedde, ik ga koesen en mij voorbereiden op het groundhogday ontbijt!
Sterkte dit weekend Sas... Heb je al een date?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
Geduld heb jij ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dit weekend Sas... Heb je al een date?
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het .. Maar goed doe rustig aan .. Hier bijten we niet zo gauw
Truste.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:01 schreef sacha het volgende:
Misschien wel maar zonder went ook wel om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer een mokkel, geef nou maar toe.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel maar zonder went ook wel om eerlijk te zijn
Welke man niet mja waar vind je een meid van 18 oid, slank en knap die met een man van 40+ iets wil.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer een mokkel, geef nou maar toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook heel erg zeker!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:11 schreef chufi het volgende:
Klik moet wel heel goed zijn.. voordat ik misschien omgeluld wordt
Dat bedoel ik.. Of ze kan ook hier komen wonen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ook heel erg zeker!
Ik heb mijn eigen huisje en er moet toch wel een heerlijk mokkel opstaan om me hier weg te krijgen.
Kan uiteraard maar mijn hok is te klein voor 2 personen. Dus zou ik moeten gaan verhuizen en eehm... dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Of ze kan ook hier komen wonen natuurlijk
Ja Piet zo kan het ook gaan.. Je bent wel een van de weinigen.. Mad ook trouwens ..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Je raakt er toch aan gehecht dan.
Hier heb ik nog plek zat.. Was ooit ingecalculeerd dat iig mn dochter hier zou kunnen wonen.. Maar het liep allemaal wat andersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan uiteraard maar mijn hok is te klein voor 2 personen. Dus zou ik moeten gaan verhuizen en eehm... dat lijkt me onmogelijk.
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Je raakt er toch aan gehecht dan.
Het mooie is dat ik regelmatig zeg: Zoek het zelf uit maar ze kan me niet missen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.
Ik ben dan ook iets jonger, net 40 en geen kids dus mijn hokje is groot genoeg voor mij alleen. Niet voor meer dan dat. Vandaar dat ik iets zei als, het moet wel een heel erg knap, lekker ding zijn wil ik hier weg gaan voor een vrouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb ik nog plek zat.. Was ooit ingecalculeerd dat iig mn dochter hier zou kunnen wonen.. Maar het liep allemaal wat anders
Klinkt bekend iddquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik Stien en ja dat is ook mijn ideaal maar tegenwoordig is het anders dan vroeger. Vrouwen zijn zelfstandig, maken zelf geld en hebben jou niet meer nodig. Daardoor zijn ze mega kritisch en sta je 99 van de 100x in de kou. Mede daardoor heb ik er geen zin meer in. Ze zoeken het maar uit zonder mij.
Vind je het gek? Dat haakje zit er nou al zo veel jaren in dat het zit vast gegroeid. Die komt er nooit meer uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik regelmatig zeg: Zoek het zelf uit maar ze kan me niet missen.
En hoe lang zijn jullie samen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben niet echt gemakkelijk om met samen te leven. Bordeline en ook nog wat ADHD + beetje Autisme.
Ja dus je bent blij met wat je hebt, zolang Muts dat ook no gmaar is natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben niet echt gemakkelijk om met samen te leven. Bordeline en ook nog wat ADHD + beetje Autisme.
Pit ze.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:30 schreef chufi het volgende:
Bed time hiero Laters Piet Possie (voel je vrij hier om langs te komen he.. )
Toen bestonden al die hokjes nog niet. Dat is een verzinsel van de afgelopen 10 a 15 jaar.quote:
Slaap lekker Chufiquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:30 schreef chufi het volgende:
Bed time hiero Laters Piet Possie (voel je vrij hier om langs te komen he.. )
Ze luistert nog steeds goed naar me,quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen bestonden al die hokjes nog niet. Dat is een verzinsel van de afgelopen 10 a 15 jaar.
Ze is dus al meer dan 34 jaar gewent aan jouw gedrag. Dat maakt het voor haar inm makkelijk. Ze weet precies hoe jij reageert en doet. Dat maakt het voor haar dus ook niet moeilijk meer om bij je te blijven. Centen en zekerheid heeft ze iig bij jou. Alleen.... tja dat is wat anders...
En vice versa.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze luistert nog steeds goed naar me,
Zolang je allebei voldoende 'vrijheid' hebt is dat prima.quote:
Omdat ze donders goed weet wanneer ze ja en amen moet zeggen of haar eigen ding kan doen. Daarnaast zijn vrouwen heel goed in staat om jou een beslissing te laten nemen, jij denkt dat het jouw beslissing is maar ondertussen hebben ze je zo gemanipuleerd dat hun beslissing de jouwe word.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze luistert nog steeds goed naar me,
En ik weet donders goed hoe daar met om te gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ze donders goed weet wanneer ze ja en amen moet zeggen of haar eigen ding kan doen. Daarnaast zijn vrouwen heel goed in staat om jou een beslissing te laten nemen, jij denkt dat het jouw beslissing is maar ondertussen hebben ze je zo gemanipuleerd dat hun beslissing de jouwe word.
Ik ben serieus blij vrijgezel!
Ik hoop het voor je want meestal als je dat denkt ben je de lul.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En ik weet donders goed hoe daar met om te gaan.
Jarenlange training.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je want meestal als je dat denkt ben je de lul.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En wanneer het mij niet bevalt dan ben ik ineens Oost Indisch doof.
Waarom zeg je niets meer nu? Geen zin in, je kent me toch?quote:
Kijk dat werkt in de "oudere relaties nog wel, in de nieuwe met de zelfstandige vrouwen.... Het zou kunnen maar het is vele malen moeilijker....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waarom zeg je niets meer nu? Geen zin in, je kent me toch?
Wat zijn 'oudere relaties'?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat werkt in de "oudere relaties nog wel, in de nieuwe met de zelfstandige vrouwen.... Het zou kunnen maar het is vele malen moeilijker....
1 die jij hebt. Nog net de generatie van mijn ouders en misschien nog wel wat jonger maar vrij snel daarna veranderen de relaties...quote:
Wanneer ik ga draaien komen er altijd veel jongere vrouwen op me af, leuk vermaak wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 die jij hebt. Nog net de generatie van mijn ouders en misschien nog wel wat jonger maar vrij snel daarna veranderen de relaties...
Ik ben gescheiden, en een relatie kan binnen 5 jaar eindigen, maar ook na 30 jaar, je weet het niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 die jij hebt. Nog net de generatie van mijn ouders en misschien nog wel wat jonger maar vrij snel daarna veranderen de relaties...
Het begon ooit spontaan en samen heleboel ondernomen, dat helpt wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden, en een relatie kan binnen 5 jaar eindigen, maar ook na 30 jaar, je weet het niet...
Kom je nu elke ochtend weer je aantal posts opkrikken?quote:
Tuurlijk. Daarna besteed ik een uur aan m'n topic in VBLquote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kom je nu elke ochtend weer je aantal posts opkrikken?
Waar je vervolgens uitgescheten wordt met die oude kutzooi .quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarna besteed ik een uur aan m'n topic in VBL
Tuurlijk, daar doe ik het voor. Masochistische neigingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waar je vervolgens uitgescheten wordt met die oude kutzooi .
Je moet toch wat als ex voetballer in het 1e en daarna zware blessure.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar doe ik het voor. Masochistische neigingen.
Precies. Beter dan rukken op een hobbelpaard met een foto van Ankie voor je neus.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je moet toch wat als ex voetballer in het 1e en daarna zware blessure.
Ach ik heb mijn schaapjes op het droge, hoe gaat het met je uitkering en afkicken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Beter dan rukken op een hobbelpaard met een foto van Ankie voor je neus.
Slecht, veel schulden. En ben begonnen met Christal Meth.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn schaapjes op het droge, hoe gaat het met je uitkering en afkicken?
Geloof er geen reet van.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slecht, veel schulden. En ben begonnen met Christal Meth.
Ik maakte maar een grapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, wat een rust...en het regent, moet vandaag nog wat boodschappen doen, eens kijken wat het beste moment is, nu nog niet iig.quote:
Het is in feite zo gebeurt, maar heb weinig zin om de deur uit te gaan.quote:Op [url=ht/rtp://forum.fok.nl/topic/2356009/4/25#p168661352]zaterdag 4 februari 2017 13:42[/url] schreef chufi het volgende:
Ach dat heb ik allemaal alweer achter de rug... Pasta sausje staat zachtjes te pruttelen... Ben klaar voor de rest van de dag
Dito, en de helft is binnendoor, deels overdekt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:49 schreef chufi het volgende:
Bij mij is het echt om de hoek..nog geen 100 meter lopen
Heb nog even tijd om na te denken over wat te eten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:54 schreef chufi het volgende:
Niet zo aanstellen dus.. Pluutje mee en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |