quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga mijn zonen van Eva 'Danny' en 'Christiaan' noemen.
Ik noem ze Frans en Duits.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga mijn zonen van Eva 'Danny' en 'Christiaan' noemen.
Hoeba hoeba hoeba hopquote:
En toch is ze me wel een weekje huiselijke ruzie waard.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik vond Eva d'r enthousiastme leuk fucking gruwelijk
En Vele Anderenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Vooral het gedeelte 'mijn zonen van Eva'
Schlagerfestivals en zo tochquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:01 schreef DrDentz het volgende:
https://de.wikipedia.org/wiki/Dennie_Christian
Hier staat dat Dennie ook moderator is, waar mod hij dan?
KSDquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:01 schreef DrDentz het volgende:
https://de.wikipedia.org/wiki/Dennie_Christian
Hier staat dat Dennie ook moderator is, waar mod hij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
hij doet iig geen vlieg kwaad volgens mij:)quote:
Allebei voor de zwevende kiezer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mens en Spirit is helemaal geen nieuwe partij. Jezus Leeft trouwens ook niet.
De zweverige, zwevende kiezerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allebei voor de zwevende kiezer.
Wat ?quote:
Ik heb ooit hier in de gemeente op 'God is met ons' gestemd. We waren met z'n tweeën. Ben benieuwd wie nog meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mens en Spirit is helemaal geen nieuwe partij. Jezus Leeft trouwens ook niet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op dat blije hoofd van Jezus Leeft.
Ik kijk nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op dat blije hoofd van Jezus Leeft.
Raar figuur. De grote aanstichter van die partij is trouwens die pipo die levensgroot JEZUS REDT op het dak van z'n boerderij heeft staan.quote:
Drie ondertussenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MvG is ook trol, door twee potjes te verliezen. Maar hij gooit het op zijn down.
CNN is FAKE NEWS!quote:
Godverdommequote:Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Oja die vlag was brandveiligkankerhard gelachen.
iddquote:Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Oja die vlag was brandveiligkankerhard gelachen.
En het meest ironische was dat dat voortkomt uit Europese regelgeving.quote:
Ik vind dit een prachtig verhaalquote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En het meest ironische was dat dat voortkomt uit Europese regelgeving.
Ik zit er ook even over na te denken inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af welke users op dit forum door Poetin worden gefinancierd.
op naar het crew topicquote:Op maandag 6 februari 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit er ook even over na te denken inderdaad
Die doen het voor niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af welke users op dit forum door Poetin worden gefinancierd.
Lijkt me wel een goed discussiepunt om even mee te nemen in de volgende VBL-evaluatiequote:
Tong80 gaat alles morgen weer teruglezen. Troll in action.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:11 schreef DrDentz het volgende:
tong80 is helemaal niet werkloos, hij werkt fulltime in de trollfabriek met zijn ontwrichtende nepnieuws topics.
Kan er niets meer van. Zal nooit zo'n grote speler worden als Phil. /Fmdquote:Op maandag 6 februari 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MvG is ook trol, door twee potjes te verliezen. Maar hij gooit het op zijn down.
Kwetsbaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan er niets meer van. Zal nooit zo'n grote speler worden als Phil. /Fmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |