Drie ondertussenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MvG is ook trol, door twee potjes te verliezen. Maar hij gooit het op zijn down.
CNN is FAKE NEWS!quote:
Godverdommequote:Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Oja die vlag was brandveiligkankerhard gelachen.
iddquote:Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Oja die vlag was brandveiligkankerhard gelachen.
En het meest ironische was dat dat voortkomt uit Europese regelgeving.quote:
Ik vind dit een prachtig verhaalquote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En het meest ironische was dat dat voortkomt uit Europese regelgeving.
Ik zit er ook even over na te denken inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af welke users op dit forum door Poetin worden gefinancierd.
op naar het crew topicquote:Op maandag 6 februari 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit er ook even over na te denken inderdaad
Die doen het voor niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af welke users op dit forum door Poetin worden gefinancierd.
Lijkt me wel een goed discussiepunt om even mee te nemen in de volgende VBL-evaluatiequote:
Tong80 gaat alles morgen weer teruglezen. Troll in action.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:11 schreef DrDentz het volgende:
tong80 is helemaal niet werkloos, hij werkt fulltime in de trollfabriek met zijn ontwrichtende nepnieuws topics.
Kan er niets meer van. Zal nooit zo'n grote speler worden als Phil. /Fmdquote:Op maandag 6 februari 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MvG is ook trol, door twee potjes te verliezen. Maar hij gooit het op zijn down.
Kwetsbaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan er niets meer van. Zal nooit zo'n grote speler worden als Phil. /Fmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |