ben het met je eens... de 1e keer was de apartheid net afgeschaft, ik heb me niet onveilig gevoeld maar we hebben ook geen gevaarlijke plekken opgezochtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel. jammer dat het zo onrustig is in de wereld, anders zou ik zoveel landen willen bezoeken![]()
Alleen dat vliegen vind ik niet je van het
jij niet in ieder geval, anders krijg ik je niet in de kofferquote:
ja, maar stien wacht tot 10 voor.. voor het geval er iemand anders wilquote:
jammer je mist veel moois nogquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont bedankt peaceman voor de deuntjes....muziekjes waar ik prima naar kan luisteren
Welkom bij de club!
* OscarMopperkont gaat nu zijn oogjes sluiten....![]()
je gaat je ogen toch niet voorgoed sluitenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont bedankt peaceman voor de deuntjes....muziekjes waar ik prima naar kan luisteren
Welkom bij de club!
* OscarMopperkont gaat nu zijn oogjes sluiten....![]()
Gewoon vaak komen draaien. Hoor ik ze vanzelf nog wel een keerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer je mist veel moois nogWeltrusten mopper!
Tssss...je leest gewoon wat je wil lezenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
je gaat je ogen toch niet voorgoed sluiten![]()
leuk om je gekend te hebben
af en toe moet er een wansmaakje tussendoor.. en stiekem is deze tochquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tssss...je leest gewoon wat je wil lezen
dat gaat denk ik wel gebeuren...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon vaak komen draaien. Hoor ik ze vanzelf nog wel een keer
Jawel, tof!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
af en toe moet er een wansmaakje tussendoor.. en stiekem is deze toch![]()
ik draai nog, dus ja.. als je daar op doelt..quote:
quote:
Deze is gewoon goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
af en toe moet er een wansmaakje tussendoor.. en stiekem is deze toch![]()
kloptquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, tof!
Not gonna get us is ook leuk!Deze hoor je vaker dan die.
Ligt ook wat prettiger in het gehoor, hoewel ik die andere ook leuk vind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |