Muziek van Radio49 brengt de mensen dichter bij elkaar. Zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee. Zo goed ken ik hem niet. De buurvrouw vindt onze muziek vaak wel mooi.
Mijn koffiemelk is op.quote:
Ja dat wel... Het was niet voor de muziek maar omdat Twan boven aan het darten was met een vriend. Ze hadden daar last van. Dartbord hangt op de muur die wij delen.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi buurman, komt u een verzoekje aanvragen?
je luisteraarsaantal blijft stabiel.quote:
Basket neerhangen dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat wel... Het was niet voor de muziek maar omdat Twan boven aan het darten was met een vriend. Ze hadden daar last van. Dartbord hangt op de muur die wij delen.
ik kan deze woordelijke meezingen als ik wil....quote:
Jezus, dat is wel super gehorig danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat wel... Het was niet voor de muziek maar omdat Twan boven aan het darten was met een vriend. Ze hadden daar last van. Dartbord hangt op de muur die wij delen.
Fix dat eens?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan deze woordelijke meezingen als ik wil....
en nee ik heb geen microfoon
om te basketballen?quote:
Dat wil je niet aanhorenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fix dat eens?
* knokkels mompelt iets over dronken meezingen met Nirvana - Where did you sleep last night
precies dat maakt het nummer extra mooi. En stem van George isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit nummer vind ik het contrast tussen de stemmen zo geweldig
Wij horen het beneden ook. Maar hebben er geen last van omdat we muziek aan hebben staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel super gehorig dan
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, dan issie blij wanneer het weer darten wordt.
Ik dacht ook dat ik ongelooflijk mooi zong. Tot ik het terughoorde. Niet echt toonvast, lallend, ditdatallesquote:
Rellen!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, dan issie blij wanneer het weer darten wordt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik ongelooflijk mooi zong. Tot ik het terughoorde. Niet echt toonvast, lallend, ditdatalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |