Jij bent wel intelligent denk ik ja. Mijn verbale en perfomale intelligentie liggen te ver uit elkaar om een aardig hoog iq te hebben. Zit rond de 115 volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik deed steeds mee aan de IQ-test op de NPO en scoorde altijd boven de 130. Fuck you all.
Ik ken wel Roose en Ramsay Bolton.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:41 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Kennen jullie Michael Bolton
Mijn probleem is gewoon inzet, concentratie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel intelligent denk ik ja. Mijn verbale en perfomale intelligentie liggen te ver uit elkaar om een aardig hoog iq te hebben. Zit rond de 115 volgens mij
Dit is ook wel mijn probleem lolquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn probleem is gewoon inzet, concentratie.
(lol)quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ook wel mijn probleem lol
Kansloos is dat jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op die IQ test van BNN haalde ik eens 130 en een keer 90
Ik erger me nu al dood aan veel mensen, laat staan als je slimmer bent dan de restquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:44 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik heb geen behoefte aan een hoog IQ
Je weet dat 100 het gemiddelde is he? Dat is dus gewoon er flink boven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel intelligent denk ik ja. Mijn verbale en perfomale intelligentie liggen te ver uit elkaar om een aardig hoog iq te hebben. Zit rond de 115 volgens mij
Dat heb ik wel eens gemerkt ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook de kampioen in slecht lezen.
past wel bij jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb op iq-testen altijd tussen den 75-85 iq
Zit je dat te doen met je vermoeide kop raak je draad al kwijt bij dat route volgen spelletjequote:
Ja weet ik, kan ook wel 110 zijn trouwens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat 100 het gemiddelde is he? Dat is dus gewoon er flink boven.
Wel weinig hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat 100 het gemiddelde is he? Dat is dus gewoon er flink boven.
14% oid heeft dat maar of hoger
jij bent een prachtig mensquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb op iq-testen altijd tussen den 75-85 iq
Geen idee wat het probleem is/was, maar het is nooit te laat om er wat bij te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik, kan ook wel 110 zijn trouwens.
Ben er ook niet ontevreden over hoorMaar baal er soms wel van, aangezien ik anders gewoon fatsoenlijk had kunnen studeren, maargoed. Heb dat nu ook wel redelijk geaccepteerd
Met dat IQ kan je nog steeds wel prima hbo-opleidinkjes doen met genoeg INZET en PASSIEquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik, kan ook wel 110 zijn trouwens.
Ben er ook niet ontevreden over hoorMaar baal er soms wel van, aangezien ik anders gewoon fatsoenlijk had kunnen studeren, maargoed. Heb dat nu ook wel redelijk geaccepteerd
Niet-aangeboren hersenafwijking. Ik heb het leervermogen van een druif. En alles wat ik interessant vind ligt te hoog voor me, terwijl als ik het lager zoek ik me afvraag wat ik er doe, dus ja, dan maar werkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee wat het probleem is/was, maar het is nooit te laat om er wat bij te doen.
Not just beautiful, though. The stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they're watching mequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent een prachtig mens
niet minder dan de bomen en de sterren
Alsof opleiding iets met intelligentie te maken heeftquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat IQ kan je nog steeds wel prima hbo-opleidinkjes doen met genoeg INZET en PASSIE
dat kwam door die negerquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Mag ik zeggen dat de absurde quiz kanker triest was aan het einde?
neger?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat kwam door die neger
Je moet wel iets van intelligentie hebben om alles op te slaan, maar het is zeker niet alles nee. Klein deel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Alsof opleiding iets met intelligentie te maken heeft
Nee, daaromquote:
Kun je wel leren door te doen? Dan is er ook nog zat mogelijk natuurlijk. Een docent van mij zei altijd: als je echt geld wil verdienen moet je gewoon lekker loodgieter worden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet-aangeboren hersenafwijking. Ik heb het leervermogen van een druif. En alles wat ik interessant vind ligt te hoog voor me, terwijl als ik het lager zoek ik me afvraag wat ik er doe, dus ja, dan maar werken
Mijn neven die een ambacht hebben geleerd verdienen in Polen meer dan die gemiddelde hbo-rukker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je wel leren door te doen? Dan is er ook nog zat mogelijk natuurlijk. Een docent van mij zei altijd: als je echt geld wil verdienen moet je gewoon lekker loodgieter worden.
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
En studeren is intens kut.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn neven die een ambacht hebben geleerd verdienen in Polen meer dan die gemiddelde hbo-rukker.
perma ban, gaat nu gewoon weer verder als deadprezquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow ja waar is die user gebleven
Misschien. Merk het in ieder geval op m'n werk dat ik een hoop oppak dusja. Maar ik denk dat als ik alles goed op orde heb over een tijdje ik me er misschien toch nog aan waag. Nooit te oud om te leren gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je wel leren door te doen? Dan is er ook nog zat mogelijk natuurlijk. Een docent van mij zei altijd: als je echt geld wil verdienen moet je gewoon lekker loodgieter worden.
Kan je dan die jonge studentes gaan neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Merk het in ieder geval op m'n werk dat ik een hoop oppak dusja. Maar ik denk dat als ik alles goed op orde heb over een tijdje ik me er misschien toch nog aan waag. Nooit te oud om te leren gelukkig
wel linkedin tochquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
WO doen en nauwelijks mensenkennis hebben
Een hekel hebben aan netwerken
Geen baan vinden
Genot.
Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Merk het in ieder geval op m'n werk dat ik een hoop oppak dusja. Maar ik denk dat als ik alles goed op orde heb over een tijdje ik me er misschien toch nog aan waag. Nooit te oud om te leren gelukkig
ja wrijf het er maar inquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen baan vinden
Genot.
Oh dat is ook zo'n nietszeggende user die je soms langs ziet fietsen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perma ban, gaat nu gewoon weer verder als deadprez
Dat gevoel heb ik dus elke keer als ik business vlieg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.
mortaxx in een notendopquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen baan vinden
Genot.
point madequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx in een notendop
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika tochquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx in een notendop
Niet verkeerd is dat neequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.
Jij bent een van de weinige linksen die snapt dat het aan het individu ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika toch
niets mis mee om een tijdje in zuid-amerika te vertoevenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika toch
Angular, postgresql, nodejs, etcquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iemand iets wil aanraden.
Leer talen.
Gewoon een buitenlandse chick hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iemand iets wil aanraden.
Leer talen.
Of techniek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Angular, postgresql, nodejs, etc
zeker nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets mis mee om een tijdje in zuid-amerika te vertoeven
drugsgerelateerd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker niet
maatje van mij is eerst in colombia geweest en zit nu in mexico
maar wel met baantjes in zijn vakgebied
"zijn vakgebied"quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker niet
maatje van mij is eerst in colombia geweest en zit nu in mexico
maar wel met baantjes in zijn vakgebied
Zolang je maar doekoe maakt en goed leeft.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"zijn vakgebied"
Mensen vinden hun vak/studie veel te belangrijk
Je moet ook wel wat plezier uit je werk halen, zeker als je er veel mee bezig bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang je maar doekoe maakt en goed leeft.
Nou, 3k per maand..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand zonder skills kan binnen een half jaar 3k/maand pakken als ie gewoon toespits aan wat gevraagd is.
wist geen ander woordquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"zijn vakgebied"
Mensen vinden hun vak/studie veel te belangrijk
Easy.quote:
Dat schaar ik onder goed leven.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat plezier uit je werk halen, zeker als je er veel mee bezig bent.
En dan 60 uur pw werkenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Easy.
Als je je zelf kan toespitsen op een vakgebied.
Jij hebt skillsquote:
Ik heb mezelf skills aangeleerd.quote:
Na zo'n trial mag je 3 maanden niet meedoenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:01 schreef JimmyDean het volgende:
Elke maand meedoen aan zo'n trial voor nieuwe medicijnen. Ook 3k de maand.
Da's jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
ah kenker zeg
mijn pilletje bleef tegen mijn gehemelte plakken en nu duurde het vier slokken voordat ie weg was
haha.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
liever leuk werk met een matig salaris dan kutwerk met een hoog salaris
boks ouwequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Geld interesseert me sowieso niks. Ik heb ook niet echt ambitie.
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mezelf skills aangeleerd.
En mezelf netwerken aangeleerd.
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pijnlijke post, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik had ook zonder vastgoed die 3k gepakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?
Vertalen heb je wel zelf aangeleerd ja, maar ook weer handig dat pools vertaalwerk in trek is
kansen gepaktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?
Vertalen heb je wel zelf aangeleerd ja, maar ook weer handig dat pools vertaalwerk in trek is
Ja dat is waar inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook zonder vastgoed die 3k gepakt.
En wist je nog dat ik 3 jaar weinig Pools sprak?
Ik heb mezelf wel in korte tijd Russisch en Pools goed aangeleerd.quote:
Eens wel, als je gewoon kan leven van dat salaris.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe heb je dat het snelst gedaan? Vooral Russisch gewoon veel lezen zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel in korte tijd Russisch en Pools goed aangeleerd.
1. Ambitiequote:
Verdien genoeg voor mijn huidige leef. En veel in verhouding tot de uren die ik werk en de moeite die ik erin steek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik nauwelijks geld zou verdienen
Eens wel. Laat lekker gaan dat materialisme allemaalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Geld interesseert me sowieso niks. Ik heb ook niet echt ambitie.
Lezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je dat het snelst gedaan? Vooral Russisch gewoon veel lezen zeker?
Materialisme is heerlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel. Laat lekker gaan dat materialisme allemaal
waarom zou ambitie gepaard moeten gaan met meer geld verdienen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ambitie
2. Liever meer geld dan te weinig, met veel beperkingen leren leven kan te doen zijn maar gaat teveel aan je knagen.
Ik kan daar niks mee, ook bijvoorbeeld overal het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Heb ik echt nietquote:
Materialisme gaat natuurlijk verder dan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee, ook bijvoorbeeld overal het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Heb ik echt niet
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ambitie
2. Liever meer geld dan te weinig, met veel beperkingen leren leven kan te doen zijn maar gaat teveel aan je knagen.
over watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het eigenlijk een keer best eens met Typ
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagen
waarom geen leuke baan waar je gewoon wat verdient dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagen
Alsof jij enig idee heb nu, gekkie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.
Ik ben een gekkie inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof jij enig idee heb nu, gekkie.
Dat zou kunnen, al ben ik nu ook prima op mijn plek ouwe reus.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik je vwo aanraadde.
Als het goed is is het goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap alleen die hojohlagaanhetiswelgoedzo mentaliteit niet.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, al ben ik nu ook prima op mijn plek ouwe reus.
Er kan meer zijn op werk waarom je het niet naar je zin hebt, dat je niet past in de sfeer van die mensen daar oidquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.
Dat heeft er meer mee te maken dat ik buiten school vrij weinig doequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is 200 fokposts per dag ambitie of een gebrek aan ambitie?
Ja duh dat is het waar iedereen voor zou tekenen, maar dat was het dilemma niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom geen leuke baan waar je gewoon wat verdient dan?
dus gebrek aan ambitiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken dat ik buiten school vrij weinig doe
Als je zou zeggen welke talen nu nog 'nieuw'zijn wat betreft vertaalwerk, welke zijn dat dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Materialisme gaat natuurlijk verder dan dat.
Waarom zou je perse moeten branden van de ambitie dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap alleen die hojohlagaanhetiswelgoedzo mentaliteit niet.
Talen die weinig Nederlanders goed spreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou zeggen welke talen nu nog 'nieuw'zijn wat betreft vertaalwerk, welke zijn dat dan?
er is geen dilemma, alleen maar in je hoofdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja duh dat is het waar iedereen voor zou tekenen, maar dat was het dilemma niet.
zou het gek vinden als je alleen ambitie zoekt in je werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat per se ambitie moeten zijn.
Je kan ook groeien vanuit je leuke baan die eerst een matig salaris heeft, als het uiteindelijk echt je passie is zal je er ook wel goed in worden en dan meer kunnen vangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is geen dilemma, alleen maar in je hoofd
zo
Vanuit het niets een onbekende taal leren is wel pittig natuurlijk. Al denk ik inderdaad dat als je dat doet je wel veel kansen hebt met freelance werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Talen die weinig Nederlanders goed spreken.
Wil jij iets bereiken in het leven of het liefst op je 66e van je AOW drie kratten bier wegslurpen in anderhalve week?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je perse moeten branden van de ambitie dan?
Misschien maak ik van mijn hobby wel iets leuks, je weet het allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou het gek vinden als je alleen ambitie zoekt in je werk
Behalve bij mijn werkgever helaasquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook groeien vanuit je leuke baan die eerst een matig salaris heeft, als het uiteindelijk echt je passie is zal je er ook wel goed in worden en dan meer kunnen vangen.
Het leven is pittigquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Vanuit het niets een onbekende taal leren is wel pittig natuurlijk. Al denk ik inderdaad dat als je dat doet je wel veel kansen hebt met freelance werk
Ach wat is iets bereiken? Dat kan ook op andere manieren dan op werkgebied.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij iets bereiken in het leven of het liefst op je 66e van je AOW drie kratten bier wegslurpen in anderhalve week?
Dan zou ik maar gaan solliciteren bij RTL als analistquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien maak ik van mijn hobby wel iets leuks, je weet het allemaal niet.
Moet je stevig gaan onderhandelenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve bij mijn werkgever helaasBen al omhoog gegaan maar je krijgt geen cent extra
Stijn maakt dan iedereen uit voor dikke pedofielquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gaan solliciteren bij RTL als analist
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn maakt dan iedereen uit voor dikke pedofiel
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste van jullie hebben het geluk goed Nederlands te spreken, bij autochtonen opgegroeid te zijn.
Jullie staan al voor.
heb morgen functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve bij mijn werkgever helaasBen al omhoog gegaan maar je krijgt geen cent extra
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ik
Wat is spreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ik
Nee maar die kkbuitenlanders krijgen alles hier!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste van jullie hebben het geluk goed Nederlands te spreken, bij autochtonen opgegroeid te zijn.
Jullie staan al voor.
Als je ontslagen wordt gewoon duikschooltje beginnenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee maar die kkbuitenlanders krijgen alles hier!
Pakken mijn banen af, en zijn lui. Tegelijkertijd!
oh nee dat niet. Maar ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ontslagen wordt gewoon duikschooltje beginnen
ritalinnetje nemen van te vorenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben puur schrijvend goed in Nederlands, maar als het op presenteren articuleren etc aan komt.
Dankzij die vluchtelingen heeft mijn zoon geen werk!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee maar die kkbuitenlanders krijgen alles hier!
Pakken mijn banen af, en zijn lui. Tegelijkertijd!
Praat jij binnensmonds?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben puur schrijvend goed in Nederlands, maar als het op presenteren articuleren etc aan komt.
Het is uiteindelijk een grote markt van kwaliteit wat mij betreft. Dan kan je net zoveel quotums erop gooien of van die MINDER MINDER BUITENLANDERS etc. Als je op basis van diversiteit gaat leven, ben je voor 90% gestoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Autochtonen die klagen zijn echt kansarm.
Nee, mijn probleem is eerder dat ik gedachten vreselijk op kan kroppen in mijn hoofd of vaak teveel op mijn geheugen vertrouw.quote:
Ik snap niet waar je op doelt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een grote markt van kwaliteit wat mij betreft. Dan kan je net zoveel quotums erop gooien of van die MINDER MINDER BUITENLANDERS etc. Als je op basis van diversiteit gaat leven, ben je voor 90% gestoord.
Ik erger me vreselijk aan het diversiteit en zo min mogelijk diversiteitsdenken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt.
Maar een autochtoon die niet tegen een buitenlander kan opboksen.
Dan mis je echt kwaliteit.
Heb je hulp voor hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is eerder dat ik gedachten vreselijk op kan kroppen in mijn hoofd of vaak teveel op mijn geheugen vertrouw.
Roemeense truckers zijn een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt.
Maar een autochtoon die niet tegen een buitenlander kan opboksen.
Dan mis je echt kwaliteit.
Ik vind dat de staat niet heeft te bepalen wie een bedrijf aanneemt of niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen met lichamelijk gehandicapten kan ik me voorstellen dat je daar een quotum aan wil stellen.
Kan je niet gewoon improviseren bij je presentaties dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is eerder dat ik gedachten vreselijk op kan kroppen in mijn hoofd of vaak teveel op mijn geheugen vertrouw.
Werkstukken op zichzelf kan ik een heel goede structuur in aanbrengen, maar echt alles bij mij is het probleem van presenteren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je hulp voor hoor.
Dat kan echt helpen.
Ik wil vaak teveel vertellen, teveel gedachten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon improviseren bij je presentaties dan?
Al ligt dat ook aan het vakgebied natuurlijk
gewoon alles vertellen wat je weet tochquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil vaak teveel vertellen, teveel gedachten.
Iemand met kwaliteit maakt zich geen zorgen om quota.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen met lichamelijk gehandicapten kan ik me voorstellen dat je daar een quotum aan wil stellen.
Sorry, ik zocht naar een stream voor URU-BRA u20quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Komaan GRTD.
Niet doodvallen om half 12
Het is half 1 in normale Europese landen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Komaan GRTD.
ja half 12 londense tijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Komaan GRTD.
wakker blijvenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus man. Gewoon 2,5 uur te laat in bed.
Ik heb te lang zitten gamen
Ohja dat begint zo, bedankt was het bijna vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik zocht naar een stream voor URU-BRA u20
Ik slaap nooit voor 00:15.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus man. Gewoon 2,5 uur te laat in bed.
Ik heb te lang zitten gamen
Is nu al bezig, gekkie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat begint zo, bedankt was het bijna vergeten
Discussies zijn zinloos.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hadden we hier tot 6 uur londsense tijd discussies
dat is toch niet om aan te glurenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik zocht naar een stream voor URU-BRA u20
Dat was wel mooi ja. Maar ja. Toen was m;n echt ritme echt verziektquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hadden we hier tot 6 uur londsense tijd discussies
Mijnes niet eens echt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja. Maar ja. Toen was m;n echt ritme echt verziekt
Wattan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes niet eens echt.
Die was vooral verziekt voor FOK!
Mongolischquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Als ik me dan zou richten op een vreemde taal qua vertalen zou ik Japans gaan leren denk ik
Ik Spaans denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Als ik me dan zou richten op een vreemde taal qua vertalen zou ik Japans gaan leren denk ik
Gamen en drinken zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor FOK! sliep ik meestal gewoon nachten niet
Nauwelijks vraag.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar is teveel aanbod voor.quote:
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Ben nu Japans real life serietje aan het kijken op Netflix. Echt fascinerend die communicatie tussen elkaar ivm westerse mensen
Kan je mensen op tijd waarschuwen voor een aanslag!11111!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.
Geinig taaltje hoor.
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je mensen op tijd waarschuwen voor een aanslag!11111!!!!
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.
Geinig taaltje hoor.
Russisch is kapot makkelijk juist.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijk
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.
Russisch is simpel als je de symbolen kent.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijk
Ik heb alleen niets met het volkje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.
Islamisering is wel een probleem door links.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemen
Islam is beter gepositioneerd om gebruik te maken van het morele vacuum dan enige andere religie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemen
Ik heb meer met moslims dan met seculieren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niets met het volkje.
Word jij ongemakkelijk van mensen met een nikab in de buurt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb meer met moslims dan met seculieren.
Totaal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word jij ongemakkelijk van mensen met een nikab in de buurt?
Die haremwijven van de oliesjeiks ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En in London maak ik dat meer mee dan in Nederland.
Ik wel. Ik ga weinig tot zelden met Marokkanen om, hoogstens met wat Turken. Die persoonlijke houding van veel van die mensen staat me niet aan.quote:
Ik kan het met de meeste prima vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga weinig tot zelden met Marokkanen om, hoogstens met wat Turken. Die persoonlijke houding van veel van die mensen staat me niet aan.
Ja, maar ik geloof er niet in dat ze elke cultuur en al zullen gaan overheersenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Islamisering is natuurlijk een groot probleem.
Dat doe ik vooral op FOK!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het met de meeste prima vinden.
En dan spui ik graag rechts christelijke meningen.
Islamisering is natuurlijk wel de enige met een politiek aspect.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof er niet in dat ze elke cultuur en al zullen gaan overheersen
Ik ben erachter gekomen dat eentje uit mijn kring een Erdogan-adept isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het met de meeste prima vinden.
En dan spui ik graag rechts christelijke meningen.
Ik heb best veel Marokaanse chicks op m'n werk. Zijn leuke, open meiden hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga weinig tot zelden met Marokkanen om, hoogstens met wat Turken. Die persoonlijke houding van veel van die mensen staat me niet aan.
Erdoganquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat eentje uit mijn kring een Erdogan-adept is. Meteen 10 minpunten.
Ik heb een hoofddoekje in mijn klas, prima meid.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb best veel Marokaanse chicks op m'n werk. Zijn leuke, open meiden hoor
Meeste zijn alleen iets te erg door Islamistische familie beinvloed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met hoofddoek of zonder?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot je tegen een muur botst ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
misschien is crip jouw collegaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allen met hoofddoek, al was er 1 die kende ik alleen met hoofddoek en opeens uit het niets ging ze zonder door het leven. Erg apart was dat.quote:
Ja, je hoeft hun fb ook niet te zien neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste zijn alleen iets te erg door Islamistische familie beinvloed.
Mijn schoonzusje doet haar Hijab af als ze in Engeland aankomt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allen met hoofddoek, al was er 1 die kende ik alleen met hoofddoek en opeens uit het niets ging ze zonder door het leven. Erg apart was dat.
Veel aantrekkelijker zeker meteenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allen met hoofddoek, al was er 1 die kende ik alleen met hoofddoek en opeens uit het niets ging ze zonder door het leven. Erg apart was dat.
?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje doet haar Hijab af als ze in Engeland aankomt.
Familiegod.
En haar familie zijn echt prima mensen hoor.quote:
Mwah, viel mee. Sowieso wel leuk meisje. Maar vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel aantrekkelijker zeker meteen
Meestal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, viel mee. Sowieso wel leuk meisje. Maar vond het wel grappig.
Zegt ook meteen weer genoeg dat er ook gewoon veel eigen inbreng in is wat dat betreft
En wanneer breekt die grens volgens jou?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je tot op zekere hoogte heel leuk met ze kan omgaan.
Is een hijab, hoofddoek echt heel onderdrukkend?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En haar familie zijn echt prima mensen hoor.
Modern, seculier, VVD-stemmend.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is een hijab, hoofddoek echt heel onderdrukkend?
Hoofddoekje is zo zonde vaak, de meeste hebben echt prachtig haar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, viel mee. Sowieso wel leuk meisje. Maar vond het wel grappig.
Zegt ook meteen weer genoeg dat er ook gewoon veel eigen inbreng in is wat dat betreft
Weet ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wanneer breekt die grens volgens jou?
Kan je begrijpen dat er mensen zijn die het niet onderdrukkend vinden, of..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Nu heeft mijn schoonzusje geluk met een liberale familie die haar nog even lief zullen hebben zonder hijab.
Dan kan je zo'n uitspraak ook niet doen als je er geen negatieve ervaring mee hebtquote:
Je interpreteert mijn post verkeerd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je zo'n uitspraak ook niet doen als je er geen negatieve ervaring mee hebt
Jawel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat er mensen zijn die het niet onderdrukkend vinden, of..
Ga je ook in op mensen die er wel negatieve ervaringen mee hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je zo'n uitspraak ook niet doen als je er geen negatieve ervaring mee hebt
Bedreigd niet per se, ik heb meer een gevoel of ik er wel of niets mee heb. Mensen met een niqab vind ik per definitie onprettig omdat je alleen de ogen ziet en voor de rest niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Stijn, hoe vaak heb jij je door een Niqab bedreigd gevoeld?
Jawel, jouw ervaring is dat je tot op zekere hoogte leuk met ze om kan gaan, dus tot welke hoogte niet meer dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je interpreteert mijn post verkeerd.
Wat heb ik genegeerd?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je ook in op mensen die er wel negatieve ervaringen mee hebben.
En mensen die Arabisch spreken?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedreigd niet per se, ik heb meer een gevoel of ik er wel of niets mee heb. Mensen met een niqab vind ik per definitie onprettig omdat je alleen de ogen ziet en voor de rest niets.
Dat mijn schoonzusje door familie haar Hijab moet ophoudenquote:
Daarom, je interpreteert het verkeerd. Ik bedoelde dat ze meestal vrij gesloten zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, jouw ervaring is dat je tot op zekere hoogte leuk met ze om kan gaan, dus tot welke hoogte niet meer dan?
Maar dat weet je niet
Dat heeft niks met mijn vraag over omgang met ze te makenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mijn schoonzusje door familie haar Hijab moet ophouden
Genoeg mensen die dat willen verbieden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten verbieden onderling.
Of het een eigen keuze is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft niks met mijn vraag over omgang met ze te maken
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat wil verbieden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat willen verbieden.
Of Pools.
Oh zo. Ja, nou ja goed. Ik weet nou niet of dat komt door een onderdrukte manier van leven of dat het gewoon een beetje ingebakken in de cultuur zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom, je interpreteert het verkeerd. Ik bedoelde dat ze meestal vrij gesloten zijn.
Zegt genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Al zou ik ondanks dat ik goed met ze op kan schieten niet snel een discussie over de Islam beginnen ofzo
Zal ongetwijfeld wel aan de familie liggen ja. Die meid is ook wel wat liberaler inderdaadquote:
Je ziet ook nooit een blanke kerel een marokkaanse daten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, nou ja goed. Ik weet nou niet of dat komt door een onderdrukte manier van leven of dat het gewoon een beetje ingebakken in de cultuur zit.
Al zou ik ondanks dat ik goed met ze op kan schieten niet snel een discussie over de Islam beginnen ofzo
Dat doe ik verder ook niet met gerefo'`s verderquote:
Lol, ik zie die pass nu pas. Holytyfus.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoofddoekje is zo zonde vaak, de meeste hebben echt prachtig haar.
Goed balletje hè bohquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, ik zie die pass nu pas. Holytyfus.
Jammer dat hij pas op 13 februari naar Nederland kan reizen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed balletje hè boh
Ventje kan ballen
Ninjaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij pas op 13 februari naar Nederland kan reizen.
Ja zonde wel, al moeten we het tegen Roda en Sparta ook wel zonder hem kunnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij pas op 13 februari naar Nederland kan reizen.
Ik schaamde me diep.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zonde wel, al moeten we het tegen Roda en Sparta ook wel zonder hem kunnen.
Ik zag die fout trouwens.
Zal wel tegenvallen allemaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zonde wel, al moeten we het tegen Roda en Sparta ook wel zonder hem kunnen.
Ik zag die fout trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |