Mijnes niet eens echt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja. Maar ja. Toen was m;n echt ritme echt verziekt
Wattan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes niet eens echt.
Die was vooral verziekt voor FOK!
Mongolischquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Als ik me dan zou richten op een vreemde taal qua vertalen zou ik Japans gaan leren denk ik
Ik Spaans denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Als ik me dan zou richten op een vreemde taal qua vertalen zou ik Japans gaan leren denk ik
Gamen en drinken zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor FOK! sliep ik meestal gewoon nachten niet
Nauwelijks vraag.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar is teveel aanbod voor.quote:
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Ben nu Japans real life serietje aan het kijken op Netflix. Echt fascinerend die communicatie tussen elkaar ivm westerse mensen
Kan je mensen op tijd waarschuwen voor een aanslag!11111!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.
Geinig taaltje hoor.
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je mensen op tijd waarschuwen voor een aanslag!11111!!!!
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje leert mij Arabisch.
Geinig taaltje hoor.
Russisch is kapot makkelijk juist.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijk
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.
Russisch is simpel als je de symbolen kent.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschrift is alleen stuk kutter. Geldt ook voor Japans en Chinees en Russisch natuurlijk
Ik heb alleen niets met het volkje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moslims een groot probleem zijn is natuurlijk ook gewoon een illussie.
Islamisering is wel een probleem door links.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemen
Islam is beter gepositioneerd om gebruik te maken van het morele vacuum dan enige andere religie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat Europa een Islamitisch bewind krijgt over x-aantal jaar kan je ook niet serieus nemen
Ik heb meer met moslims dan met seculieren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niets met het volkje.
Word jij ongemakkelijk van mensen met een nikab in de buurt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb meer met moslims dan met seculieren.
Totaal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word jij ongemakkelijk van mensen met een nikab in de buurt?
Die haremwijven van de oliesjeiks ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En in London maak ik dat meer mee dan in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |