Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Merk het in ieder geval op m'n werk dat ik een hoop oppak dusja. Maar ik denk dat als ik alles goed op orde heb over een tijdje ik me er misschien toch nog aan waag. Nooit te oud om te leren gelukkig
ja wrijf het er maar inquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
WO doen en nauwelijks mensenkennis hebben
Een hekel hebben aan netwerken
Geen baan vinden
Genot.
Oh dat is ook zo'n nietszeggende user die je soms langs ziet fietsen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perma ban, gaat nu gewoon weer verder als deadprez
Dat gevoel heb ik dus elke keer als ik business vlieg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.
mortaxx in een notendopquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
WO doen en nauwelijks mensenkennis hebben
Een hekel hebben aan netwerken
Geen baan vinden
Genot.
point madequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx in een notendop
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika tochquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx in een notendop
Niet verkeerd is dat neequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een oom van mij is ook gewoon met de LTS begonnen. Nu mr bigshot bij een automatiseringsbedrijf, vier stoeltjes a 10k in De Kuip.
Jij bent een van de weinige linksen die snapt dat het aan het individu ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika toch
niets mis mee om een tijdje in zuid-amerika te vertoevenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel lekker zichzelf gevonden in zuid-amerika toch
Angular, postgresql, nodejs, etcquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iemand iets wil aanraden.
Leer talen.
Gewoon een buitenlandse chick hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iemand iets wil aanraden.
Leer talen.
Of techniek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Angular, postgresql, nodejs, etc
zeker nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets mis mee om een tijdje in zuid-amerika te vertoeven
drugsgerelateerd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker niet
maatje van mij is eerst in colombia geweest en zit nu in mexico
maar wel met baantjes in zijn vakgebied
"zijn vakgebied"quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker niet
maatje van mij is eerst in colombia geweest en zit nu in mexico
maar wel met baantjes in zijn vakgebied
Zolang je maar doekoe maakt en goed leeft.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"zijn vakgebied"
Mensen vinden hun vak/studie veel te belangrijk
Je moet ook wel wat plezier uit je werk halen, zeker als je er veel mee bezig bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang je maar doekoe maakt en goed leeft.
Nou, 3k per maand..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand zonder skills kan binnen een half jaar 3k/maand pakken als ie gewoon toespits aan wat gevraagd is.
wist geen ander woordquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"zijn vakgebied"
Mensen vinden hun vak/studie veel te belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |