Jij hebt skillsquote:
Ik heb mezelf skills aangeleerd.quote:
Na zo'n trial mag je 3 maanden niet meedoenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:01 schreef JimmyDean het volgende:
Elke maand meedoen aan zo'n trial voor nieuwe medicijnen. Ook 3k de maand.
Da's jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
ah kenker zeg
mijn pilletje bleef tegen mijn gehemelte plakken en nu duurde het vier slokken voordat ie weg was
haha.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
liever leuk werk met een matig salaris dan kutwerk met een hoog salaris
boks ouwequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Geld interesseert me sowieso niks. Ik heb ook niet echt ambitie.
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mezelf skills aangeleerd.
En mezelf netwerken aangeleerd.
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pijnlijke post, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik had ook zonder vastgoed die 3k gepakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?
Vertalen heb je wel zelf aangeleerd ja, maar ook weer handig dat pools vertaalwerk in trek is
kansen gepaktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder zo'n schoonfamilie was vastgoed niet op je pad gekomen ofwel?
Vertalen heb je wel zelf aangeleerd ja, maar ook weer handig dat pools vertaalwerk in trek is
Ja dat is waar inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook zonder vastgoed die 3k gepakt.
En wist je nog dat ik 3 jaar weinig Pools sprak?
Ik heb mezelf wel in korte tijd Russisch en Pools goed aangeleerd.quote:
Eens wel, als je gewoon kan leven van dat salaris.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe heb je dat het snelst gedaan? Vooral Russisch gewoon veel lezen zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel in korte tijd Russisch en Pools goed aangeleerd.
1. Ambitiequote:
Verdien genoeg voor mijn huidige leef. En veel in verhouding tot de uren die ik werk en de moeite die ik erin steek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik nauwelijks geld zou verdienen
Eens wel. Laat lekker gaan dat materialisme allemaalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Geld interesseert me sowieso niks. Ik heb ook niet echt ambitie.
Lezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je dat het snelst gedaan? Vooral Russisch gewoon veel lezen zeker?
Materialisme is heerlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel. Laat lekker gaan dat materialisme allemaal
waarom zou ambitie gepaard moeten gaan met meer geld verdienen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ambitie
2. Liever meer geld dan te weinig, met veel beperkingen leren leven kan te doen zijn maar gaat teveel aan je knagen.
Ik kan daar niks mee, ook bijvoorbeeld overal het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Heb ik echt nietquote:
Materialisme gaat natuurlijk verder dan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee, ook bijvoorbeeld overal het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Heb ik echt niet
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ambitie
2. Liever meer geld dan te weinig, met veel beperkingen leren leven kan te doen zijn maar gaat teveel aan je knagen.
over watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het eigenlijk een keer best eens met Typ
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagen
waarom geen leuke baan waar je gewoon wat verdient dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kutbaan waar je het niet naar je zin hebt kan ook aan je knagen
Alsof jij enig idee heb nu, gekkie.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.
Ik ben een gekkie inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof jij enig idee heb nu, gekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |