Ongetwijfeld. Net als dat er tegenwoordig best mooie muziek gemaakt wordt, maar waar vroeger de goede muziek op de radio kwam, is het nu de bagger die gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo'n avond bevestigt maar weer eens dat de 60s qua muziek een goed decennium was. Al is er ongetwijfeld ook een hoop bagger gemaakt.
Neefjes en nichtjes zijn awesome!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuus
Je snapt het!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes zijn awesome!
Je kunt er een hoop lol mee hebben, en als ze vervelend worden, geef je ze terug aan de ouders. Win-win!
Ja, dat is ooit bij het importeren van de muziek er bij gekomen... te lui om het te verwijderenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand de tags van Oscar verklaren?
Of is dat anti DDos?
Ik heb ook wel rotte tags soms.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat is ooit bij het importeren van de muziek er bij gekomen... te lui om het te verwijderen
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Net als dat er tegenwoordig best mooie muziek gemaakt wordt, maar waar vroeger de goede muziek op de radio kwam, is het nu de bagger die gedraaid wordt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Je snapt het!
Geen gezeur en je mag veel tof doen.
Natuurlijk af en toe wel regels hanteren, maar als oom kan je meer flikken als opa en oma
Behalve Radio 49 natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.
Ik ook. Af en toe radio2, en radio49, maar verder bijster weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.
9 en 6 hier als ik me niet vergisquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn neefjes en nichtje zijn 10, 8 en 6. Elke keer als ik iets doe dat eigenlijk niet mag, kijk ik naar ze, lach en knipoog. Ze snappen dan meteen dat het eigenlijk niet mag, dus ben ik meteen ingedekt
Of course. Daar luister ik veel naar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Behalve Radio 49 natuurlijk
Muziekinstallatie in het café gevorderd?quote:
Helaas kan je titels niet aanpassen via Mixxx. Dus ik laat het maar zoquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook wel rotte tags soms.
Die pas ik dan pas aan als ik de song wil gebruiken...
nope, lekker thuisquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muziekinstallatie in het café gevorderd?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welkom terug. Heerlijk avondje muziek hier... alleen maar 60's.![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helaas kan je titels niet aanpassen via Mixxx. Dus ik laat het maar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |