Legolandquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben van die landen alleen in Denemarken geweest, op vakantie. Dat was geen succes. Was een slechte ervaring met Denemarken en voel nu geen behoefte meer om er ooit nog naartoe te gaan. Wrs. ten onrechte. M.u.v. Kopenhagen, daar wil ik nog wel naar toe.
Dat vond ik ook tegenvallen.quote:
Ik ga de 12e naar Denemarken voor mijn werk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben van die landen alleen in Denemarken geweest, op vakantie. Dat was geen succes. Was een slechte ervaring met Denemarken en voel nu geen behoefte meer om er ooit nog naartoe te gaan. Wrs. ten onrechte. M.u.v. Kopenhagen, daar wil ik nog wel naar toe.
Korte toelichting, Zuid-Afrika in combinatie met Sneeuwquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou eventueel ook wel naar Bloemfontein willen haha, daar hebben ze ook sneeuw
Tips nodig voor goede kroegen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga de 12e naar Denemarken voor mijn werk.
Zondag-maandag-dinsdag in Kopenhagen
dinsdag-woensdag in Nykobing
En dan donderdagmorgen weer vroeg richting Nederland.
Dat is wel tofquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga de 12e naar Denemarken voor mijn werk.
Zondag-maandag-dinsdag in Kopenhagen
dinsdag-woensdag in Nykobing
En dan donderdagmorgen weer vroeg richting Nederland.
Het is een OK park voor kinderen. Had er een keer een jaarkaart.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook tegenvallen.Maar dat kwam misschien ook omdat ik zwanger was en bijna nergens in mocht. En Twan wilde nergens zonder mij in.
quote:
Twan was het kind 6 jaar , maar die was ook niet erg enthousiast.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een OK park voor kinderen. Had er een keer een jaarkaart.
Omdat Radio49 vanuit ONZ komt, subforum 49quote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel tofHeb je ook nog tijd om wat rond te kijken??
Minibar legen dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
We zullen of aan het werk zijn, of in het hotel.
Jammer!!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet.
Dus zal nog een keer terug moeten.
Helaas wel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, Melting, jij bent nogal eens in het buitenland tegenwoordig
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer!!
Maar je bent er wel geweest!
Via Android telefoon kun je wel luisteren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
Error 503
Denk ik via een PS3 te kunnen luisteren, ho maar.
Hebben ze wel Schrobbelèr daar?quote:
Verkapte doodsverwensing. Ban! Ban!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer!!
Maar je bent er wel geweest!
Raad eens wat óók kapot is?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Via Android telefoon kun je wel luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |