Klinkt inderdaad geweldig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Woonde je in het zuiden?
Ik in Blanchardstown, noordwest. Vanaf het balkon op m'n werk hadden we wel mooi uitzicht op de Wicklows![]()
Daar heb ik trouwens in de straat met de meest fantastische naam ooit gewoond: Riverwood Hall.
Hoe veel meer fairy-achtig wil je het hebben?![]()
![]()
Dat vind ik nou zo'n zeik versie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de versie van Ike en Tina Turner mooier, krachtiger op de één of andere manier.
En dat ik grote fan van Tina Turner was, helpt ook wel mee.![]()
Maar het nummer is wel lekker.
Ahja die buurt. Niet vaak geweest, alleen op doortocht, zeg maarquote:
Nee, zo modern is dat ding niet. Heb een minijack in mijn AirPort gefrot en die hangt aan de goede ouderwetse AUX met tulpstekkers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is balen. Kun je laptop niet via bluetooth koppelen aan de speakers of hebben die geen bluetooth. Dat doen wij ook regelmatig, geluid is dan beter.
Heb je een iPhone of wat anders?quote:
die was uit 71 helaasquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de versie van Ike en Tina Turner mooier, krachtiger op de één of andere manier.
En dat ik grote fan van Tina Turner was, helpt ook wel mee.![]()
Maar het nummer is wel lekker.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n zeik versie.
Maar komt denk ik ook omdat ie altijd doodgedraaid wordt. Jammer dat Ike daar nooit ingrijpt
Er is ook niet veel daarquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja die buurt. Niet vaak geweest, alleen op doortocht, zeg maar
Android.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, zo modern is dat ding niet. Heb een minijack in mijn AirPort gefrot en die hangt aan de goede ouderwetse AUX met tulpstekkers.
[..]
Heb je een iPhone of wat anders?
Hahaha lang leven de AUX.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, zo modern is dat ding niet. Heb een minijack in mijn AirPort gefrot en die hangt aan de goede ouderwetse AUX met tulpstekkers.
[..]
Eensquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:17 schreef Fogel het volgende:
Een van mijn absolute favorieten van hem
En Nederland dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Schotland, Ierland, Zweden,Noorwegen en Denemarken lijken me wel de tofste landen om te wonen. IJsland en Finland lijken me qua taal te moeilijkEn gebieden met oud Deens zal ik ook mijden
Kut landquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren.
Opzij opzij opzijquote:
Ik ben van die landen alleen in Denemarken geweest, op vakantie. Dat was geen succes. Was een slechte ervaring met Denemarken en voel nu geen behoefte meer om er ooit nog naartoe te gaan. Wrs. ten onrechte. M.u.v. Kopenhagen, daar wil ik nog wel naar toe.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Schotland, Ierland, Zweden,Noorwegen en Denemarken lijken me wel de tofste landen om te wonen. IJsland en Finland lijken me qua taal te moeilijkEn gebieden met oud Deens zal ik ook mijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |