quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel schuift een gefrituurd zeepaard richting ddm.. Eet smakelijk!
Japans vind ik heerlijk, chinees-indisch ben in zwaar op uitgekeken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van...Ben ook geen fan van Chinees eten.
kwal is ook heel smakelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Schermen sowieso.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben de schermen, de speakers en de versterker het wel overleefd?
Japans etenquote:
nasi en bami van de chinees lust ik niet, getverquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind nasi, bami, babi pangang en mihoen nog wel lekker.
De rest (op een enkele uitzondering na) niet.
Hoe smaakt Hans vd Togt?quote:
Ik vond het vaak erg vaag wat ik daar op hebquote:
quote:
ik ben jaloersquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Zondag heb ik nog Indonesisch gegeten![]()
![]()
Ik heb altijd wel aparte dingen uitgeprobeerd; schorpioen, sprinkhanen, complete kikkertjes (met ingewanden en hersenen) enzo, maar zeekomkommer raak ik echt nooit meer aan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een keer een paar chinezen helpen met iets, en als tegenprestatie een échte chinese maaltijd vragen, zoals ze het thuis eten. Veel anders dan chinese maaltijden uit het restaurantquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nasi en bami van de chinees lust ik niet, getver
dat zou ik allemaal overslaanquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel aparte dingen uitgeprobeerd; schorpioen, sprinkhanen, complete kikkertjes (met ingewanden en hersenen) enzo, maar zeekomkommer raak ik echt nooit meer aan!
Niet dat de smaak echt goor is, maar de textuur is gewoon ranzig!
Ik krijg de kriebels al als ik dit zie.quote:
Ik ook. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou ik allemaal overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |