Oké, bedankt voor je reactie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat Radio49 vanuit ONZ komt, subforum 49
Dat zal wel niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze wel Schrobbelèr daar?
De wereld is veel kleiner geworden tegenwoordig. En reizen is ook niet zaligmakend.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen heeft dat bijna tegenwoordig, groen en geel van jaloezie wordt ik ervan.
Dan zit die in Ierland, die in Londen, die in Rusland, etc. etc.
Als ze daar voor het werk zitten kan je gewoon blij zijn dat je dat bespaard blijft.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen heeft dat bijna tegenwoordig, groen en geel van jaloezie wordt ik ervan.
ik denk dat onze generatie ongeveer dezelfde nummers bij muziekles zongquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Maarreuh Symph... heet jij toevallig de Vries? De verdronken vlinder van Boudewijn liet hij ons altijd zingen tijdens de muziekles...
Ik zou meteen willen ruilen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ding is nog net heel.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing. Ban! Ban!
Ik zou het best willen, als je ziet wat die "gratis" aan vreten en drinken krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze daar voor het werk zitten kan je gewoon blij zijn dat je dat bespaard blijft.
bijnaquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Maarreuh Symph... heet jij toevallig de Vries? De verdronken vlinder van Boudewijn liet hij ons altijd zingen tijdens de muziekles...
Dat is dan wel weer goed geregeld.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, als je ziet wat die "gratis" aan vreten en drinken krijgen.
Ook dat gaat vervelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, als je ziet wat die "gratis" aan vreten en drinken krijgen.
Ik kan me alleen herinneren dat we My Bonnie is over the ocean hebben gezongen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat onze generatie ongeveer dezelfde nummers bij muziekles zong
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat we My Bonnie is over the ocean hebben gezongen.
En ik ben vrijgezellig dus niks dat me hier zou bindenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed geregeld.
ik hoor er 2, en ook mijn vu meters slaan gewoon aan 2 kanten uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey Symph ik hoor maar 1 kant
Ik zit al te prutsen hier, maar het blijkt niet aan mij te liggenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey Symph ik hoor maar 1 kant
Zorg jij nou eerst maar eens dat je mee naar het voetballen kan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik ben vrijgezellig dus niks dat me hier zou binden
Ideale expat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |