SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:13 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand voor mij een testtijd plannen?
Allo allo?quote:
quote:
nu hoeft het niet meerquote:
Ik wilde net zeggen... deze is voor just me. Vraagt ze nog maar een week ofzo omquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:19 schreef just me het volgende:
Deze is voor mij hoor
![]()
Oscar wilde die niet voor mij draaien![]()
Scheelt weerquote:
ik had het meegekregenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... deze is voor just me. Vraagt ze nog maar een week ofzo om
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... deze is voor just me. Vraagt ze nog maar een week ofzo om
Staat er vanaf 16.00 uur voor een uur op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het eten was eerder klaar dan gedacht.![]()
Eind van de middag? 16:00 uur?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat er vanaf 16.00 uur voor een uur op.
De enige Frans die ik ken was mijn buurjongen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:23 schreef just me het volgende:
En ook deze wordt door mij meegezongen
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige Frans die ik ken was mijn buurjongen.
(beetje overdreven trouwens)
dat vermaledijde hekje was te hoogquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat had Engelbert een hoge stem in deze versie!
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat er vanaf 16.00 uur voor een uur op.
kopstemquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat had Engelbert een hoge stem in deze versie!
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef Symphonic het volgende:
dat vermaledijde hekje was te hoog
quote:
Komt voor de bakkerquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Formidable.
The 5th dimension - Aquarius/let the sun shine in
Vient avant le boulanger?quote:
Sjors Bakker?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vind het origineel van Technohead toch beter
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze dus altijd niet leuk gevonden.![]()
maar ik kan hem wel meezingen.
zijn dochter is pas niet leukquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze dus altijd niet leuk gevonden.![]()
maar ik kan hem wel meezingen.
Hans heeft idd zijn hele latere carriere aan Quentin te dankenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef Karzai het volgende:
quentin heeft hem revived
[ afbeelding ]
Wat een straf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Na dit nummer moet ik helaas de kroeg in
doe je goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Na dit nummer moet ik helaas de kroeg in
quote:
maandelijks ouwehoeren met mijn oud-collega en n klein flesje wijn drinkenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef Karzai het volgende:
quentin heeft hem revived
[ afbeelding ]
Jaja.... dat weet ik nog van de vorige keer. Toen had je aan 1 fles niet genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
maandelijks ouwehoeren met mijn oud-collega en n klein flesje wijn drinken
Haar begrip van kleine fles wijkt dan ook af van die van jou en mijquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... dat weet ik nog van de vorige keer. Toen had je aan 1 fles niet genoeg.
Fijne avond.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes Symph, ik ga vrolijk de fiets op
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haar begrip van kleine fles wijkt dan ook af van die van jou en mij
have funquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes Symph, ik ga vrolijk de fiets op
Tja, je moet toch iets met je geld hè?quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het hotel waar ik mijn meeting had, zelfde hotel keten, andere locatie, kwam er dus op een gegeven moment een kerel binnen. Echt zo'n flashy dude... ging ie elke keer een glas champagne bestellen. Het was 11 uur 's ochtends.... Oh en een glas kostte 10 pond ofzo.....
ik zou het niet door mijn keel krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het hotel waar ik mijn meeting had, zelfde hotel keten, andere locatie, kwam er dus op een gegeven moment een kerel binnen. Echt zo'n flashy dude... ging ie elke keer een glas champagne bestellen. Het was 11 uur 's ochtends.... Oh en een glas kostte 10 pond ofzo.....
Oh jawel, maar dat kan je ook doen zonder rond te lopen met de gedachte dat je anderen ermee imponeert....quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, je moet toch iets met je geld hè?
Snap ik. Die 1 pond munten zijn een beste hap.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou het niet door mijn keel krijgen
Ik lach altijd naar dat soort figuren. Ze denken dat ik ze toelach. Weten zij veel dat ik ze keihard uitlachquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh jawel, maar dat kan je ook doen zonder rond te lopen met de gedachte dat je anderen ermee imponeert....
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik. Die 1 pond munten zijn een beste hap.
quote:
Er is nog hoop met jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit nummer ben ik steeds meer gaan waarderen.
ik wil alleen die mondharmonica achter in zijn strotje slaanquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of course. Maar met Little Green Bag komt het nooit goed hoor.quote:
Nou.... nou.... vooruit... wansmaak is ook smaakquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Little Green Bag komt het nooit goed hoor.
En ik heb echt wel smaak.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor iemand van 73 jaar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of course. Maar met Little Green Bag komt het nooit goed hoor.
En ik heb echt wel goede smaak.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou.... nou.... vooruit... wansmaak is ook smaak
Maar je hebt gelijk hoor. Je muzieksmaak staat op een solide 8..
*proest*quote:
Jij bent er toch altijd, 1 eenzame luisteraar?quote:
Niet altijd!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent er toch altijd, 1 eenzame luisteraar?
Is denk ik gewoon om mensen het idee te geven dat ze niet alleen zijn als ze gaan intunenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet altijd!Soms zie ik 'm ook als ik niet ingetuned ben.
Ik ben wat minder trouw met muziek voor mijn vogelsquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet altijd!Soms zie ik 'm ook als ik niet ingetuned ben.
Alles in context.quote:
Ah!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben wat minder trouw met muziek voor mijn vogels
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een oud wijf hè?
Die zijn toch van jou?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Nu weet ik waarom de la vol met krulspelden ligt
daar scoor je punten meequote:Op donderdag 2 februari 2017 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Denk echter dat ze een typefout maakte en eigenlijk 37 is
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Denk echter dat ze een typefout maakte en eigenlijk 37 is
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die waren er ook genoeg trouwens in London.... hoop Pearly Spencers...
Triest om te zien hoor....
The Dubliners welquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Hadden the Dublinners ook al muziek in je tijdvak Symph?
Grrr nu kan ik niet meer op edit klikken en geloofwaardig overkomenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
The Dubliners wel
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Jep... tientallenquote:
Aiquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Baal zo dat ik mijn volledige muziek collectie per abuis heb verwijderd.
Damn. Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wait whut?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Dublin is ook een geweldige stadquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
london trekt me niet zo i'd rather be drunk in dublin
Ruimte nodig en iets te gemakzuchtig zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn. Hoe krijg je dat voor elkaar??
Daar ben ik nooit geweest, staat nog wel op ons lijstje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dublin is ook een geweldige stad
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ruimte nodig en iets te gemakzuchtig zijn.
Had daarna wel 1,5 TB extra ruimte
Jeetje... en geen backup??quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ruimte nodig en iets te gemakzuchtig zijn.
Had daarna wel 1,5 TB extra ruimte
Ook genoeg daklozen en bedelaars daar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dublin is ook een geweldige stad
Aanraderquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest, staat nog wel op ons lijstje.
Pikeysquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook genoeg daklozen en bedelaars daar.
Maar wel een toffe stadHeb er 2 jaar gewoond.
Het Ierland buiten Dublin is ZOveel mooier dan Dublinquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aanrader
Sowieso, heel Ierland
Ja, lijkt mij ook een heel mooi land.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aanrader
Sowieso, heel Ierland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |