Wat een straf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Na dit nummer moet ik helaas de kroeg in
doe je goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Na dit nummer moet ik helaas de kroeg in
quote:
maandelijks ouwehoeren met mijn oud-collega en n klein flesje wijn drinkenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:40 schreef Karzai het volgende:
quentin heeft hem revived
[ afbeelding ]
Jaja.... dat weet ik nog van de vorige keer. Toen had je aan 1 fles niet genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
maandelijks ouwehoeren met mijn oud-collega en n klein flesje wijn drinken
Haar begrip van kleine fles wijkt dan ook af van die van jou en mijquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... dat weet ik nog van de vorige keer. Toen had je aan 1 fles niet genoeg.
Fijne avond.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes Symph, ik ga vrolijk de fiets op
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haar begrip van kleine fles wijkt dan ook af van die van jou en mij
have funquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes Symph, ik ga vrolijk de fiets op
Tja, je moet toch iets met je geld hè?quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het hotel waar ik mijn meeting had, zelfde hotel keten, andere locatie, kwam er dus op een gegeven moment een kerel binnen. Echt zo'n flashy dude... ging ie elke keer een glas champagne bestellen. Het was 11 uur 's ochtends.... Oh en een glas kostte 10 pond ofzo.....
ik zou het niet door mijn keel krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het hotel waar ik mijn meeting had, zelfde hotel keten, andere locatie, kwam er dus op een gegeven moment een kerel binnen. Echt zo'n flashy dude... ging ie elke keer een glas champagne bestellen. Het was 11 uur 's ochtends.... Oh en een glas kostte 10 pond ofzo.....
Oh jawel, maar dat kan je ook doen zonder rond te lopen met de gedachte dat je anderen ermee imponeert....quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, je moet toch iets met je geld hè?
Snap ik. Die 1 pond munten zijn een beste hap.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou het niet door mijn keel krijgen
Ik lach altijd naar dat soort figuren. Ze denken dat ik ze toelach. Weten zij veel dat ik ze keihard uitlachquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh jawel, maar dat kan je ook doen zonder rond te lopen met de gedachte dat je anderen ermee imponeert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |