Toppie!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:35 schreef DoubleDip het volgende:
Net gebeld: maandag mag ik beginnen!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:35 schreef DoubleDip het volgende:
Net gebeld: maandag mag ik beginnen!![]()
Nee want die kunnen deels bij andere media al aan de slag. De hoeveelheid mensen die overblijft zal dus erg meevallen. Sowieso vind ik 60 niet veel als je een paar honderd reacties hebt steeds op 1 vacature. Verwaarloosbaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Succes iedereen!
Hier zijn de kansen weer kleiner geworden... ontslag voor 60 journalisten vandaag aangekondigd dus naast dat het geen goed beeld voor de toekomst schetst, ook meer concurrentie voor de vacatures die er wél zijn.
Oh dat is balen! Hopelijk is het snel maandag en snel ook duidelijkheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Hier nog geen bericht helaas
Nee ik heb niks meer gehoord verder, ik zoek buiten mijn sector tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:01 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee want die kunnen deels bij andere media al aan de slag. De hoeveelheid mensen die overblijft zal dus erg meevallen. Sowieso vind ik 60 niet veel als je een paar honderd reacties hebt steeds op 1 vacature. Verwaarloosbaar wat mij betreft.
Nog iets gehoord verder?
Misschien dat ze daarom die vacature plaatsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch wel mooi als een vereiste is dat je de Nederlandse taal perfect beheerst, maar de vacature vervolgens vol met spelfouten staat
Spannend, ik duim voor je!quote:Op maandag 6 februari 2017 18:45 schreef Zelus het volgende:
Afgelopen weekend een leuke vacature gezien, erop gesolliciteerd, het was via een uitzendbureau, maar goed, alles is beter dan thuis zitten.
Vanmorgen een belletje gehad en een goed gesprek gehad met het uitzendbureau, ze vonden mij de ideale kandidaat (als ik 1 cent zou krijgen voor elke keer dat...), men kon niet zeggen voor hoe lang deze baan zou zijn , wel dat het gaat om een zieke collega te vervangen.
Mijn referentie's doorgegeven en ik zou snel wat horen, want er was ook spoed bij.
Tevens de vraag van hun kant of ik per direct beschikbaar zou zijn, en dat er zelfs een kans zou zijn morgen al op gesprek te mogen. Ben direct beschikbaar, dus: ja. Dag kan niet meer stuk.
Nu dat wachten nog.....
Veel succesquote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Miniem het volgende:
Eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek
Da's mooi! Succes!quote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Miniem het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:35 schreef E.T. het volgende:
spannend MoBlo!
Ik ben aangenomen!![]()
Donderdag begin ik alEerst twee ochtenden inwerken, dan een vrije dag aangezien ik al afspraken had staan die ik niet kan verzetten en daarna 'n gewone 20uur per week.
Geen horeca meer! Geen nachten meer! Geen weekenden meer! Geen gesjouw meer! Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:35 schreef E.T. het volgende:
spannend MoBlo!
Ik ben aangenomen!![]()
Donderdag begin ik alEerst twee ochtenden inwerken, dan een vrije dag aangezien ik al afspraken had staan die ik niet kan verzetten en daarna 'n gewone 20uur per week.
Geen horeca meer! Geen nachten meer! Geen weekenden meer! Geen gesjouw meer! Heerlijk
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!de 'm' van m'n is verdwenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Verkoop binnendienst bij een bedrijf in reclamebanners en vlaggen etc..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:16 schreef Zelus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat voor werk ga je doen?
Je zit iig droog, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Verkoop binnendienst bij een bedrijf in reclamebanners en vlaggen etc..
Tof, succes!quote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Miniem het volgende:
Klinkt goed, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's mooi! Succes!
Mijn proefschrift is af. Proefdruk gechecked vandaag, en vrijdag kan ik de boeken ophalen en inleveren. Dan heb ik iig een sterkere onderhandelings-/startpositie voor werk. Donderdag is nu als het goed is mijn al 1337 keer verplaatste afspraak voor een mogelijke positie. Dus dan telt dat ook al als 'ingeleverd', want er is dan op zich niet zoveel meer wat ik kan doen, kwestie van 12 uur
Jij ook gefeliciteerd, succes met je eerste werkdag.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:35 schreef E.T. het volgende:
spannend MoBlo!
Ik ben aangenomen!![]()
Dank, en Feli!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:35 schreef E.T. het volgende:
spannend MoBlo!
Ik ben aangenomen!![]()
Leuk! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 22:40 schreef Highlighter het volgende:
Lieve mensen, ik heb morgen een sollicitatiegesprek en ben zo blij en zenuwachtig!
Ik ben ondertussen bijna 2 maanden werkloos en omdat ik dat niet gewend ben, begon ik me te vervelen en zelfs gefrustreerd te raken. Heb tientallen sollicitaties uitgestuurd en ben eindelijk uitgenodigd voor een gesprek bij een internationaal bedrijf.
Een gesprek zegt nog niets natuurlijk, maar toch ben ik blij en heb goede verwachtingen
Willen jullie voor mij duimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |