Vaders kant is indo. Het zijn de vrouwen die het doorgeven he, het automatisch joods zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mensen die zich voor jood uitgeven terwijl ze dat niet zijn.. Jij bent een pinda..
Doe ongezond en ga naar Subway voor een chicken teriyaki sub.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo eens wat te lunchen halen
suggesties?
Ik ga zo vlees van dinsdag opwarmen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo eens wat te lunchen halen
suggesties?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
Ik vond Stijn die zo ranzig mad werd toch een stuk vermakelijker vandaag
Zijn je ouders getrouwd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vaders kant is indo. Het zijn de vrouwen die het doorgeven he, het automatisch joods zijn.
Gisteren gewoon laten staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je het niet had gedaan als die 'leugens' er niet in zouden staan.
daar ben ik niet echt fan vanquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe ongezond en ga naar Subway voor een chicken teriyaki sub.
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
Ik vond Stijn die zo ranzig mad werd toch een stuk vermakelijker vandaag
hij schold ggmm uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.
JanCees kreeg een ban, dus mensen werden mad, en ik uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.
free janceesquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees kreeg een ban, dus mensen werden mad, en ik uiteindelijk ook.
darquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo eens in de 2 maanden kan ik dar toch wel van genieten.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees kreeg een ban, dus mensen werden mad, en ik uiteindelijk ook.
Als het gezwel is weggesneden en onder een kraan is schoongemaakt?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:01 schreef Typisch het volgende:
Rest mij de vraag: zijn er ook schone gezwellen?
kan die zijn hand eens wat rust gevenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
het is namelijk altijd jancees die gepakt wordt
walgelijke praktijken van het anti SC kliekje.
domste jongetje van de klas die er uit gestuurd werdquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
het is namelijk altijd jancees die gepakt wordt
walgelijke praktijken van het anti SC kliekje.
In de letterlijke betekenis van het woord, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:01 schreef Typisch het volgende:
Rest mij de vraag: zijn er ook schone gezwellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |