wtfquote:De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.
Smoofiegodquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn tekst. Lord of ze rings je weet toch.
Tja, dan zal ik niet vreemd opkijken als de OP straks weer weg is...quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn tekst. Lord of ze rings je weet toch.
De OP weghalen om het weghalenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan janken dat de OP weer weg is
Gefeliciteerd met het drie jaar droogstaan.. Keep going..quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
De komende 150 posts gaan dus over de OP.
Manmanman.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het drie jaar droogstaan.. Keep going..
Ik snap uberhaupt niet waarom het steeds weg wordt gehaald. Als het er al staat kost het meer moeite het telkens weg te halen. Maar ach. Elan is nou eenmaal 'speciaal' met beffer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik niet vreemd opkijken als de OP straks weer weg is...
Hahahah Smoofie de palestijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom het steeds weg wordt gehaald. Als het er al staat kost het meer moeite het telkens weg te halen. Maar ach. Elan is nou eenmaal 'speciaal' met beffer.
Niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De OP weghalen om het weghalen.
Tyfus trol.
Mensen die zich voor jood uitgeven terwijl ze dat niet zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jood is dit een diepe, zeer diepe, belediging.
Alsof je het niet had gedaan als die 'leugens' er niet in zouden staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet.
Er staan leugens in dus haal ik hem weg.
broodje poep xD XD hahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo eens wat te lunchen halen
suggesties?
Vaders kant is indo. Het zijn de vrouwen die het doorgeven he, het automatisch joods zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mensen die zich voor jood uitgeven terwijl ze dat niet zijn.. Jij bent een pinda..
Doe ongezond en ga naar Subway voor een chicken teriyaki sub.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
suggesties?
Ik ga zo vlees van dinsdag opwarmen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
suggesties?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
Ik vond Stijn die zo ranzig mad werd toch een stuk vermakelijker vandaag
Zijn je ouders getrouwd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vaders kant is indo. Het zijn de vrouwen die het doorgeven he, het automatisch joods zijn.
Gisteren gewoon laten staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je het niet had gedaan als die 'leugens' er niet in zouden staan.
daar ben ik niet echt fan vanquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe ongezond en ga naar Subway voor een chicken teriyaki sub.
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
Ik vond Stijn die zo ranzig mad werd toch een stuk vermakelijker vandaag
hij schold ggmm uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.
JanCees kreeg een ban, dus mensen werden mad, en ik uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.
free janceesquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees kreeg een ban, dus mensen werden mad, en ik uiteindelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |