Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Hooguit paar duizend man op het malieveld. Media zal wel spreken over een vol malieveld
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn god, wat een debiel. Hoofddoek op je hoofd
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik ietsquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.
Misschien hadden ze op uitkeringstrekkers gerekend maar FOK!kers komen niet graag buiten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik iets
Ah, alleen maar basisschoolkinderen hadden ze dus verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik iets
ja of mensen boeit het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.
Er komen er meer, 6000 verwacht menquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of mensen boeit het gewoon niet.
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
SOWquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
Want brak.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:47 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze zoiets niet in het weekend dan
alsof die hippies werk/school hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:47 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze zoiets niet in het weekend dan
Wat is dit?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
toch apart hoe negatief iemand kan zijn over zijn clubquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |