quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
50 man, per persoon iets meer dan een tientje. Aandachtsgeile teringhoer
Oh wacht gewoon een tientje pp
quote:Mienke de Wilde kwam onlangs nog in het nieuws, omdat de gemeente haar geen rijbewijs wil geven met daarop een foto waarop zij een vergiet op haar hoofd draagt.
Donald zegt gewoon; FAKE NEWS!quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Donald zal wel trillend in zijn Oval Office zitten als hij die beelden ziet.
Nouja dat vond ik vanuit studie-oogpunt nog wel een interessante casus.quote:
Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Hooguit paar duizend man op het malieveld. Media zal wel spreken over een vol malieveld
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn god, wat een debiel. Hoofddoek op je hoofd
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik ietsquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.
Misschien hadden ze op uitkeringstrekkers gerekend maar FOK!kers komen niet graag buiten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik iets
Ah, alleen maar basisschoolkinderen hadden ze dus verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook woensdagmiddag of mis ik iets
ja of mensen boeit het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het nog minder was, en dat ze tien duizend mensen hadden verwacht. Beetje een aanfluiting dus.
Er komen er meer, 6000 verwacht menquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of mensen boeit het gewoon niet.
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
SOWquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
Want brak.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:47 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze zoiets niet in het weekend dan
alsof die hippies werk/school hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:47 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze zoiets niet in het weekend dan
Wat is dit?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijnd us 2k mensen.
toch apart hoe negatief iemand kan zijn over zijn clubquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan dat er bij een thuiswedstrijd van ADO zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |