Goed argument, zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens. Achterlijk gedrocht.
weet niet hoe lang je bentquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik dan niet de grootste mongool? Nu al mijn ontdekking van het jaar.
Rustig aan ik wil je niet weg hebben. Maar Rutte zei als het je niet bevalt ga dan weg.quote:
onder de motorkapquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe zal ik mn broodjes falafel gaan koken typisch
haags en jr geloof ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
iedereen hier is langer dan jij, ga daar maar van uit
hoe lang is jojoortjequote:Op woensdag 1 februari 2017 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
iedereen hier is langer dan jij, ga daar maar van uit
Ik mag jou graag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM vindt mij niet de grootste mongool hier. GGMM en ik zijn vrienden.
Wat zenden ze dan uit?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kutzender moet failliet. Zaterdag zenden ze niet eens de Franse topper tussen Monaco en Nice uit.
falafel koken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe zal ik mn broodjes falafel gaan koken typisch
Ik mag jou ook best, ondanks je zwakke optreden eerder vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik dan niet de grootste mongool? Nu al mijn ontdekking van het jaar.
Kun je toch beter gewoon halen bij zo'n kraampje, gedoe man. Erwten koken, pureren en frituren pffffquote:
vind wel leukquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon halen bij zo'n kraampje, gedoe man. Erwten koken, pureren en frituren pffff
Skispringenquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Skispringen in Oberstdorf.
Gelukkig wel 's avonds Napoli.
Ik ben net zo eerlijk als altijd over users.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou ook best, ondanks je zwakke optreden eerder vandaag.
Nee helaasquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow echt, ik had jou wel ingeschat als rond de 1,85
Nou inderdaad. 1X gedaan en die erwten moeten gewoon bijna 2 uur opstaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon halen bij zo'n kraampje, gedoe man. Erwten koken, pureren en frituren pffff
Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou graag.
Al zal ik nooit begrijpen waarom een volwassen man zich druk maakt om een OP. Ondanks dat accepteer ik je.
Ik kijk af en toe wat beelden terug op het YouTube kanaal, van Nice bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Skispringen![]()
Jammer ik vermaak me de laatste tijd wel vaker met Franse wedstrijdjes
Komt vooral door 2 users vind ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze SC is door en door verrot.
wiequote:Op woensdag 1 februari 2017 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt vooral door 2 users vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net zo eerlijk als altijd over users.
Yep.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt vooral door 2 users vind ik.
Ik bekijk alleen de streamables van de goals terug.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wat beelden terug op het YouTube kanaal, van Nice bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |