kut skispringen op eurosportquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Een muzakje om de vrede te bewaren.
Het dak gaat er vast weer af met jouw aanwezigheid.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:38 schreef Caland het volgende:
Zondag naar Enschede
Ik verwacht vuurwerk
Die kutzender moet failliet. Zaterdag zenden ze niet eens de Franse topper tussen Monaco en Nice uit.quote:
Eens. Er heerst verdeeldheid omtrent de OP en er zijn een aantal users aanwezig die zwakzinnig zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze SC is door en door verrot.
Ik zit tweede ring dus hoop het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het dak gaat er vast weer af met jouw aanwezigheid.
Val ik onder die 2e groep.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Er heerst verdeeldheid omtrent de OP en er zijn een aantal users aanwezig die zwakzinnig zijn.
Sluiten deze zooi.
Als ze failliet gaan kunnen ze niks meer uitzenden, daar schieten we ook niet veel mee op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kutzender moet failliet. Zaterdag zenden ze niet eens de Franse topper tussen Monaco en Nice uit.
Mensen die zeuren om die OP zijn huilebalken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Er heerst verdeeldheid omtrent de OP en er zijn een aantal users aanwezig die zwakzinnig zijn.
Sluiten deze zooi.
Niets gezegd, dan moet je maar hopen dat het een knalwedstrijd wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit tweede ring dus hoop het niet.
Eens.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die zeuren om die OP zijn huilebalken.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze failliet gaan kunnen ze niks meer uitzenden, daar schieten we ook niet veel mee op.
Omdat Nederland kut is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom hebben de Belgen dit wel en wij niet?
Schoteltje Stijn, schoteltje.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom hebben de Belgen dit wel en wij niet?
Wat zeik je er dan over?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die zeuren om die OP zijn huilebalken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |