Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd is meer waard dan 333x De Omloop van het Houtland.
Twan Castelijns is inderdaad nog vrij.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef Aguero het volgende:
De winnaar van de Giro is nog beschikbaar zie ik, laten jullie die in ronde 2 ook even vrij voor mij?
Het gaat om 3 punten per speelronde inderdaad. Je moet renners hebben die het hele jaar presteren of in ieder geval een langere periodequote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.
Je hebt Bling!quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk. Ik heb niemand. I'm out here
Je speelt iedere speelronde tegen een andere opponent. Bij winst krijg je 3 punten, bij gelijkspel 1 punt. In totaal zijn er 50 speelrondes ofzo...als je in juli tegen iemand speelt die toevallig Froome in zijn team heeft dan heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd is meer waard dan 333x De Omloop van het Houtland.
Ik zie nu dat die HC.6.4-wedstrijdjes inderdaad verneukeratief veel waard zijn ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.
Colbrelliquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:52 schreef Momo... het volgende:
S.Dumoulin
Mani89 5
Momo... 5.02
Hier moet ik wel een beetje om lachen
Het enige bod zelfs, zo haalt Heywoodu ook relatief goedkoop Nibali binnen.quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je speelt iedere speelronde tegen een andere opponent. Bij winst krijg je 3 punten, bij gelijkspel 1 punt. In totaal zijn er 50 speelrondes ofzo...als je in juli tegen iemand speelt die toevallig Froome in zijn team heeft dan heb je gewoon pech.
Ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:52 schreef Momo... het volgende:
S.Dumoulin
Mani89 5
Momo... 5.02
Hier moet ik wel een beetje om lachen
Tactiek iets boven een rond getal bieden, leek me vrij obvious.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Colbrelli
10,67 Van_Poppel
10 Mani89
McLay
5,58 Van_Poppel
5 Mani89
Het zit die jongen ook niet mee.
Heywoodu heeft Sagan en Nibali, die schrijf ik alvast met potlood opquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het enige bod zelfs, zo haalt Heywoodu ook relatief goedkoop Nibali binnen.
Hahahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Colbrelli
10,67 Van_Poppel
10 Mani89
McLay
5,58 Van_Poppel
5 Mani89
Het zit die jongen ook niet mee.
Op 1 cijfer na ben ik gewoon voor willekeurige getallen gegaan tot ik bij de 100 was.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tactiek iets boven een rond getal bieden, leek me vrij obvious.
Hoeveel budget heb je nog over?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 1 cijfer na ben ik gewoon voor willekeurige getallen gegaan tot ik bij de 100 was.
Mijn team tot nu toe:
- Greipel
- Sbaragli
- Nizzolo
- Arndt
- Cort Nielsen
Beetje sprinter heavy dus, maar hopelijk presteren die een beetje het hele jaar door.
Er zijn nog een aantal hele goeie die je met een 0,1 bod had kunnen ophalen. Daar wordt de volgende ronde echt als een malle op gebodenquote:
31,06quote:
Dat kan je je nu wel veroorloven ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
31,06
Maar ik heb goede hoop dat ik nu redelijk wat scorende mannen heb, dan ga ik volgende biedronde wel wat obscure duistere paarden uitkiezen.
Ik ga 43 miljoen bieden op Hofland.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:11 schreef Slobeend het volgende:
Is er überhaupt nog een sprinter over? Die slag heb ik flink gemist.
Morgenvroeg vind je alle info in je PM-box, inclusief een lijst met nog beschikbare renners.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:10 schreef marcodej het volgende:
Dus voor we weer kunnen bieden moeten we eerst kijken of die ene nog beschikbaar is?
Scheelde maar 30 miljoen bij Greipel, echt op een haar na gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Net Degenkolb, Ewan, Greipel, Ulissi, Viviani verloren
Toch dus op te veel paarden gegokt
50 miljoen voor Ramon Sinkeldam?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:11 schreef Slobeend het volgende:
Is er überhaupt nog een sprinter over? Die slag heb ik flink gemist.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik baal alleen dat ik Colbrelli niet heb. Nu hoop ik dat hij een kutseizoen heeft en allebei zijn benen breekt.
Misschien kan je er persoonlijk voor zorgen dat zijn fiets wordt gesaboteerd?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik baal alleen dat ik Colbrelli niet heb. Nu hoop ik dat hij een kutseizoen heeft en allebei zijn benen breekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |