Hoeveel budget heb je nog over?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 1 cijfer na ben ik gewoon voor willekeurige getallen gegaan tot ik bij de 100 was.
Mijn team tot nu toe:
- Greipel
- Sbaragli
- Nizzolo
- Arndt
- Cort Nielsen
Beetje sprinter heavy dus, maar hopelijk presteren die een beetje het hele jaar door.
Er zijn nog een aantal hele goeie die je met een 0,1 bod had kunnen ophalen. Daar wordt de volgende ronde echt als een malle op gebodenquote:
31,06quote:
Dat kan je je nu wel veroorloven ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
31,06
Maar ik heb goede hoop dat ik nu redelijk wat scorende mannen heb, dan ga ik volgende biedronde wel wat obscure duistere paarden uitkiezen.
Ik ga 43 miljoen bieden op Hofland.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:11 schreef Slobeend het volgende:
Is er überhaupt nog een sprinter over? Die slag heb ik flink gemist.
Morgenvroeg vind je alle info in je PM-box, inclusief een lijst met nog beschikbare renners.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:10 schreef marcodej het volgende:
Dus voor we weer kunnen bieden moeten we eerst kijken of die ene nog beschikbaar is?
Scheelde maar 30 miljoen bij Greipel, echt op een haar na gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Net Degenkolb, Ewan, Greipel, Ulissi, Viviani verloren
Toch dus op te veel paarden gegokt
50 miljoen voor Ramon Sinkeldam?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:11 schreef Slobeend het volgende:
Is er überhaupt nog een sprinter over? Die slag heb ik flink gemist.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik baal alleen dat ik Colbrelli niet heb. Nu hoop ik dat hij een kutseizoen heeft en allebei zijn benen breekt.
Misschien kan je er persoonlijk voor zorgen dat zijn fiets wordt gesaboteerd?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik baal alleen dat ik Colbrelli niet heb. Nu hoop ik dat hij een kutseizoen heeft en allebei zijn benen breekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |