Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd is meer waard dan 333x De Omloop van het Houtland.

Twan Castelijns is inderdaad nog vrij.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef Aguero het volgende:
De winnaar van de Giro is nog beschikbaar zie ik, laten jullie die in ronde 2 ook even vrij voor mij?

Het gaat om 3 punten per speelronde inderdaad. Je moet renners hebben die het hele jaar presteren of in ieder geval een langere periodequote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.

Je hebt Bling!quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk. Ik heb niemand. I'm out here

Je speelt iedere speelronde tegen een andere opponent. Bij winst krijg je 3 punten, bij gelijkspel 1 punt. In totaal zijn er 50 speelrondes ofzo...als je in juli tegen iemand speelt die toevallig Froome in zijn team heeft dan heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd is meer waard dan 333x De Omloop van het Houtland.

Ik zie nu dat die HC.6.4-wedstrijdjes inderdaad verneukeratief veel waard zijn ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, als ik het spel goed begrijp niet. In sommige rondes kan je winnen als je de nummer 5 van de ronde van Costa Rica hebt opgesteld als jij moet scoren met Froome en die net op trainingskamp is.

Colbrelliquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:52 schreef Momo... het volgende:
S.Dumoulin
Mani89 5
Momo... 5.02
Hier moet ik wel een beetje om lachen

Het enige bod zelfs, zo haalt Heywoodu ook relatief goedkoop Nibali binnen.quote:

Oh ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je speelt iedere speelronde tegen een andere opponent. Bij winst krijg je 3 punten, bij gelijkspel 1 punt. In totaal zijn er 50 speelrondes ofzo...als je in juli tegen iemand speelt die toevallig Froome in zijn team heeft dan heb je gewoon pech.

Ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:52 schreef Momo... het volgende:
S.Dumoulin
Mani89 5
Momo... 5.02
Hier moet ik wel een beetje om lachen

Tactiek iets boven een rond getal bieden, leek me vrij obvious.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Colbrelli
10,67 Van_Poppel
10 Mani89
McLay
5,58 Van_Poppel
5 Mani89
Het zit die jongen ook niet mee.

Heywoodu heeft Sagan en Nibali, die schrijf ik alvast met potlood opquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het enige bod zelfs, zo haalt Heywoodu ook relatief goedkoop Nibali binnen.

Hahahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Colbrelli
10,67 Van_Poppel
10 Mani89
McLay
5,58 Van_Poppel
5 Mani89
Het zit die jongen ook niet mee.

Op 1 cijfer na ben ik gewoon voor willekeurige getallen gegaan tot ik bij de 100 was.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tactiek iets boven een rond getal bieden, leek me vrij obvious.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |