Waarom zou je? Er is toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon om te kloten zou ik nu de TT en OP moeten aanpassen.
C'est une blague..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou je? Er is toch niks aan de hand?
Dat linkse meisje plant al een aanslag. Dat zie je.quote:
Je bent zelf een plantquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat linkse meisje plant al een aanslag. Dat zie je.
quote:Amazon chief executive, Jeff Bezos, has pledged the full legal resources of his company to fight the travel ban instituted by Donald Trump against seven Islamic nations.
In an email to employees sent on Monday afternoon, Bezos said that Amazon would be putting its legal and lobbying efforts behind the fight against the ban. A key avenue of opposition involves supporting the attorney general for Washington state, where Amazon is headquartered, in his lawsuit against Trump – the first confirmed legal action from a state against one of the new administration’s policies.
In an excerpt from Bezos’s email published by Recode, the Amazon head details some of the company’s intended actions: “We reached out to congressional leaders on both sides of the aisle to explore legislative options. Our legal team has prepared a declaration of support for the Washington state attorney general who will be filing suit against the order. We are working other legal options as well.”.....
Die heeft genoeg andere dingen om zich dik om te maken lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft genoeg andere dingen om zich dik om te maken lijkt me.
Haha, dik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft genoeg andere dingen om zich dik om te maken lijkt me.
SPOILER: tet'nOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
picsquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe paspoort is binnen. Liet aan Mn vriendin zien. " je lijkt op een IS strijder"
Ze heeft gelijk
Kom godverdomme geen enkel land meer in. Alles gaat fout vandaag
en dat terwijl jij zo'n guitig koppie hebquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe paspoort is binnen. Liet aan Mn vriendin zien. " je lijkt op een IS strijder"
Ze heeft gelijk
Kom godverdomme geen enkel land meer in. Alles gaat fout vandaag
Mn baard was voller en je moet verplicht boos kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dat terwijl jij zo'n guitig koppie heb
op mijn nederlandse paspoort lijk ik 14quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn baard was voller en je moet verplicht boos kijken
Misschien mag ik nu wel op de IS telegram groepsapp
Op mijn paspoort ben ik 16quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op mijn nederlandse paspoort lijk ik 14
Ik pomp al de hele dag Grateful Deadquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Listen to SVT–Podcast027 – Channel X by Stil vor Talent #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/stilvortalent/podcast027
Lekker achtergrondsetje dit
Ik heb trouwens voor de zekerheid maar een vliegticket uit Thailand gekocht die ik zeer waarschijnlijk niet ga gebruikenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op mijn nederlandse paspoort lijk ik 14
Ik ben ook niet zo happig op met enkeltjes inreizen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor de zekerheid maar een vliegticket uit Thailand gekocht die ik zeer waarschijnlijk niet ga gebruiken
Zit er gitaar in?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Listen to SVT–Podcast027 – Channel X by Stil vor Talent #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/stilvortalent/podcast027
Lekker achtergrondsetje dit
Wel een Jug.quote:
wat heb je voor mij in je hoofdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nein
Voor jou had ik sufjan Stevens - Chicago in mn hoofd
Gefrituurd?quote:
Spruitjesgodquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
avgquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
jr moet over eten niks zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
avg
oh nee dat is een act volgens jr
door je vriendinquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mn vakanties betaal.
wat moet ik zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso kan je namens mij het woord voeren in grtd?
wtf is mis met zijn smaakpapillen danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
ook geen pasta
tenzij macaroni met smac
Ik vind JR een aardige gozer maar hij zou echt even een tijdje met mij mee moeten lopen . Kijken hoe lang ie het volhoudt voordat ie gewoon rijst eet zoals ieder normaal mensquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
ook geen pasta
tenzij macaroni met smac
Kan de structuur toch matig vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf is mis met zijn smaakpapillen dan
rijst en pasta smaakt naar niks
kun je zelf laten smaken zoals je wil
Is gewoon aanstellerijquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf is mis met zijn smaakpapillen dan
rijst en pasta smaakt naar niks
kun je zelf laten smaken zoals je wil
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LSD, of bedoelde je dat niet met zegel
Welke film?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo boodschappen doen
vegetarische wraps ga ik maken
vanavond bioscoop
lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
vanavond bioscoop
Welke filmquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
vanavond bioscoop
De eerste? Hoezo draaien ze die?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
trainspotting
[..]
trainspotting
Vet !!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
trainspotting
[..]
trainspotting
oh is die al uitquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
trainspotting
[..]
trainspotting
in engeland wel sinds een paar dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh is die al uit
die wil ik ook wel zien
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die al uit is man
Ik ga in dat geval ook maar eens naar de bios
Wanneer ga je het nemen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik
Maar snapte niet wat jij bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |