Als je dat zegt weet je helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel slechts vast dat er toen meer stabiliteit was dan nu.
Trouw?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joop.nl, jij durft dat krakersnest als betrouwbare bron aan te voeren?
Als er ergens fakenieuws wordt gemaakt, is het daar wel.
Ik zat thuis op de bank denk ik. En nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:01 schreef Odaiba het volgende:
Waar waren deze moslims toen we aanslagen voor de kiezen kregen of toen joodse instellingen werden aangevallen, besmeurd en bedreigd? En nu krijgen ze een koekje van eigen deeg en zijn ze bang.
Niks. Boeit me verder niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:08 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik zat thuis op de bank denk ik. En nu?
Even op Google gezocht; ik stuit op dit artikel van de Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)e-moskeeen~a3823496/quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:50 schreef Aloulu het volgende:
40% Nederlandse moskeeën kampt met geweldsincidenten.
Joop.nl & Trouw.
Je praat het dus goed omdat "zij het ook doen". IS en co redenatie waarmee zee aanslagen goedpraten "omdat het Westen al decennia onze mensen dronen".quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:09 schreef Odaiba het volgende:
Niks. Boeit me verder niks.
Iedereen moet zich veilig kunnen voelen in de westerse wereld, maar bepaalde groepen, waaronder moslims maken dat zowat onmogelijk.
Mag ik even inbreken in je betoog? Je zit namelijk de grootst mogelijke onzin te verkondigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:57 schreef User8472 het volgende:
Nederland is niet de VS. Nederlanders zijn geen Amerikanen, wij zijn hier al eeuwenlang en Amerikanen hebben grond ingenomen van anderen. Het merendeel van Nederlanders ziet Jezus als baas, dat ging destijds weliswaar met het nodige bloedvergieten maar het was toch grotendeels door overtuigen van de populatie.
In plaatst daarvan op basis van je eigen kortzichtige en beperkte denkvermorgen. Hoeveel beter wordt het daarvan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als atheïst kan ik dat alleen maar toejuichen, trouwens. Kunnen we eindelijk eens een samenleving gaan inrichten die niet door religie wordt bepaald of gedomineerd.
Dat moeten we inderdaad niet willen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh. Met geweldige middelen als liquidaties, censuur, marteling etcetera etcetera. Dat moet je willen.
Niet per se. Sommige landen doen het goed, anderen doen er wat langer over. Maar het eindresultaat is altijd beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar het verjagen van zo'n dictator levert nog veel meer ellende op
Nee ik praat helemaal niks goed. Leer leven met elkaar, iets wat erg lastig is voor sommige moslims is wel gebleken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je praat het dus goed omdat "zij het ook doen". IS en co redenatie waarmee zee aanslagen goedpraten "omdat het Westen al decennia onze mensen dronen".
Dus het gaat goed nu in Irak en Libie? Beter dan onder de dictator?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet per se. Sommige landen doen het goed, anderen doen er wat langer over. Maar het eindresultaat is altijd beter.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dus het gaat goed nu in Irak en Libie?
Nou ja zo zit dat dus niet, maar dat lijkt me iets voro F&L. Verreweg de meeste vormen van christendom geloven in de heilige drie-eenheid. google er eens op,kunnen we er altijd in F&L over doorpratenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Lol jezus is de zoon van god en die is dus de *baas*
Niet mijn quote verdraaien, Hans. Ik zei dat een dictatuur momenteel het beste is voor de meeste mensen daar. En ik gaf ook al aan dat een dictatuur niet de beste bestuursvorm is. Probleem is alleen dat al gebleken is in meerdere landen dat ze met meer vrijheid (nog) niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij claimt dat dictaturen goed werken voor 'mensen in het Midden-Oosten'. Leg eens uit waarom.
Het is overduidelijk onzin, maar het is interessant waarom je zulke onzin gelooft. Het lijkt weer eens zo'n cliché dat je ooit ergens gelezen hebt en dus maar voor waar aan neemt omdat het lekker klinkt.
1. Varkenskop is duidelijk bedreiging. Of wil je dat ontkennen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
Even op Google gezocht; ik stuit op dit artikel van de Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)e-moskeeen~a3823496/
Fantastisch hoe vandalisme wordt opgewaardeerd tot "geweldsincident". Je kunt het neerleggen van een varkenskop sneu en smakeloos noemen, maar met geweld heeft het helemaal niks te maken.
1 incident. Niet herhaaldelijk. Dat onderzoek heeft helemaal niets met dit te maken. De onderzoeksmethoden komen terug en criteria. Dat jij en varkenskop niet als dreigement ziet is wat anders. Jij haalt je eigen criteria en definities aan blijkbaar. Daarnaast ben je selectief om enkel dat voorbeeld eruit te pikken. Want vele andere voorbeelden passen niet in je straatje. Net zoals vanaf het begin duidelijk was dat het hele onderzoek en vooral resultaten niet in je straat past.quote:En dan is het ook nog eens onderzoek van de Universiteit van Amsterdam, die de laatste tijd herhaaldelijk in opspraak is gekomen. Zo was recent nog in het nieuws dat een collega-onderzoekster van de hier genoemde dame (zelf ook al niet onomstreden vanwege connecties in extreem-linkse kringen) her en der op internet steun heeft betuigd aan IS. Laat het even op je inwerken: bij de UvA lopen onderzoekers rond die steun betuigen aan IS.
Het gaat hier om feiten. Dat jij de resultaten wilt ontkennen omdat ze niet in je straatje passen is typerend. Het moet en zal niet waar zijn haha. Eerst de bron wegwuiven, dan halen we trouw aan voor meneer. Dan de uitvoerende onderzoeker wegwuiven, omdat ze het voor de UvA doet en 1 andere onderzoeker voor de UvA zelf jihadist-sympathisante was....en vervolgens een futiliteit in het onderzoeksresultaat benoemen om te zeggen: "dit is geen geweld!". Nee, pipo, ik had over geweld, (komma), bedreigingen mbt angst van sommige moslims in NL en waar die vandaan komt. Dan is die 40% heel relevant en de Blonde Leider.quote:En verder: dat moslims goed zijn in het aandikken van hun eigen slachtofferrol is zo onderhand wel bekend.
Ja en ik vraag waarom. Je hebt tot nu toe geen antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Niet mijn quote verdraaien, Hans. Ik zei dat een dictatuur momenteel het beste is voor de meeste mensen daar.
Het is logisch dat ze niet bang zijn als het niet gericht is richting hun toch? Wat is je punt precies?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:01 schreef Odaiba het volgende:
Waar waren deze moslims toen we aanslagen voor de kiezen kregen of toen joodse instellingen werden aangevallen, besmeurd en bedreigd? En nu krijgen ze een koekje van eigen deeg en zijn ze bang.
Libië en Irak doen het nu beter ????quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet per se. Sommige landen doen het goed, anderen doen er wat langer over. Maar het eindresultaat is altijd beter.
Dezelfde argumenten gebruikten Westerse dictators en despoten in het verleden. Dat het volk niet om kan gaan met vrijheden en een leider nodig hadden om te bepalen wat het beste voor hen was.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Niet mijn quote verdraaien, Hans. Ik zei dat een dictatuur momenteel het beste is voor de meeste mensen daar. En ik gaf ook al aan dat een dictatuur niet de beste bestuursvorm is. Probleem is alleen dat al gebleken is in meerdere landen dat ze daar (nog) niet mee om kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |