abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168623636
Minder moslims = Minder angst.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:47:45 #127
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_168632030
"Veel moslims in Nederland leven in angst"

Er zullen een stuk meer niet-moslims zijn in NL, die in angst leven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_168632414
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Harvest89 het volgende:
Ja, er zullen ook meer criminele niet-moslims zijn in NL.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 07:14:29 #129
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168633356
Er zijn geen Nederlanders die in angst leven. Dat is namelijk geen Nederlandse uitdrukking.
pi_168731143
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef loni55 het volgende:

[..]

Bron

Laat ik vooropstellen dat niemand in angst zou moeten leven, hoe klein die angst ook is. En dan maakt het mij niet uit of je moslim, christen, jood of atheist bent.

Maar toch wringt mij dit verhaal een beetje, laten we eerlijk zijn, de kans om te komen overlijden door een auto ongeluk is velen malen groter dan te komen overlijden door een aanslag. De kans om te komen overlijden door een islamitische aanslag is zelfs groter dan dat er iemand komt te overlijden omdat hij/zij moslim is.

Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik mij minder veilig voel in Nederland, ik ben wat oplettender. Op zo'n moment kun je nogal wat domme opmerkingen verwachten, zaken die je hier op FOK bijvoorbeeld in ieder moslim topic kunt lezen. De angst is ongegrond, meer kans op overlijden vanwege andere zaken, hetzelfde wat ik hierboven al eens aanhaalde.

Nu vraag ik mij twee dingen af, waarom word de angst van moslims na één aanslag aan de andere kant van de oceaan wel serieus genomen, maar als westerse mensen bang zijn na alle aanslagen in Europa word je belachelijk gemaakt, roepen politici dat er niks aan de hand is en dat de PVV en gelijkgestemden angst zaaien in de samenleving.

En ik zou graag eens willen weten wat de FOK'ers die zich altijd negatief uitlaten over de angst jegens een radicale aanslag hier dan van vinden?
Ik moet zeggen, dit valt me nou puur van je mee. Dus bij deze: chapeau.

Verder denk ik dat er al een wereld gewonnen wordt, als er inderdaad eens wat meer begrip wordt getoond voor de niet-moslims ipv het geweld te bagatelliseren en mensen als islamofoob weg te zetten.
pi_168731179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Harvest89 het volgende:
"Veel moslims in Nederland leven in angst"

Alleen dan ben je islamofobisch en een racist, en volgens de linkse kliek is het belachelijk dat niet-moslims in angst leven. Moslims daarentegen worden dan wel weer beschermd en hun angst is gegrond door de islamofobische samenleving in Nederland.

Dubbele standaarden, ze veroorzaken die tweedeling zelf. :')
pi_168731200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, dit valt me nou puur van je mee. Dus bij deze: chapeau.

Verder denk ik dat er al een wereld gewonnen wordt, als er inderdaad eens wat meer begrip wordt getoond voor de niet-moslims ipv het geweld te bagatelliseren en mensen als islamofoob weg te zetten.
Eh, thnx maar dat was mijn OP, loni55 heeft hem gekopieerd voor deel 2 van dit topic.

:P
pi_168733150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Eh, thnx maar dat was mijn OP, loni55 heeft hem gekopieerd voor deel 2 van dit topic.

:P
Oké, sorry dan. My bad. :@
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:50:03 #134
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168733326
oog om oog, tand om tand :7
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:53:53 #135
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_168733396
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef loni55 het volgende:

[..]

Bron

Laat ik vooropstellen dat niemand in angst zou moeten leven, hoe klein die angst ook is. En dan maakt het mij niet uit of je moslim, christen, jood of atheist bent.

Maar toch wringt mij dit verhaal een beetje, laten we eerlijk zijn, de kans om te komen overlijden door een auto ongeluk is velen malen groter dan te komen overlijden door een aanslag. De kans om te komen overlijden door een islamitische aanslag is zelfs groter dan dat er iemand komt te overlijden omdat hij/zij moslim is.

Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik mij minder veilig voel in Nederland, ik ben wat oplettender. Op zo'n moment kun je nogal wat domme opmerkingen verwachten, zaken die je hier op FOK bijvoorbeeld in ieder moslim topic kunt lezen. De angst is ongegrond, meer kans op overlijden vanwege andere zaken, hetzelfde wat ik hierboven al eens aanhaalde.

Nu vraag ik mij twee dingen af, waarom word de angst van moslims na één aanslag aan de andere kant van de oceaan wel serieus genomen, maar als westerse mensen bang zijn na alle aanslagen in Europa word je belachelijk gemaakt, roepen politici dat er niks aan de hand is en dat de PVV en gelijkgestemden angst zaaien in de samenleving.

En ik zou graag eens willen weten wat de FOK'ers die zich altijd negatief uitlaten over de angst jegens een radicale aanslag hier dan van vinden?
Alsof straatterreur geen vorm van angst is. Het hoeft niet altijd een aanslag te wezen. Dus je lat zodanig hoog te we niks hoeven te vrezen. Zo werkt het dus niet.
pi_168794233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik zeg altijd, mensen zijn gelijk maar culturen niet. Godsdiensten zijn niet exact gelijk. Het boeddhisme is echt wel wat anders dan de Islam. Van alle bekende geloven is de Islam (veruit) het meest beheersend in het leven.

Wat de afgelopen 10 a 20 jaar in de Islam is gebeurd, is een omgekeerde reactie op de verlichting in het Christendom. De Islam is juist fundamentalistischer geworden, waar het Christendom (gelukkig) is afgezwakt tot iets persoonlijks achter de voordeur. Ik zag bij mij in de buurt van de zomer kleine meisjes bij 30 graden helemaal ingepakt met een hoofddoek om. Dat is echt abnormaal en riekt naar kindermishandeling. Ook zag ik een paar meiden helemaal ingepakt op een kleedje in de binnenplaats (hele vreemde plek om te zonnebaden), terwijl 100 meter verderop een prachtig park ligt waar veel mensen het gezellig hadden. Ik vermoed dat die moslima's van hun omgeving niet onbegeleid in de buurt mogen komen van niet-moslims, vandaar dat ze niet verder mogen komen dan het appartementencomplex. Het zijn anecdotes, maar het wordt steeds 'normaler' dat dit voorkomt in Nederland.
Mensen zijn gelijk geboren, maar wat ze voortbrengen maakt ze ongelijk.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:06:31 #137
3542 Gia
User under construction
pi_168799675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk: hier schrijft de wet voor hoe te handelen, lekker makkelijk, hoef je niet na te denken...
Nee, de wet zegt waar je recht op hebt. Als je ouders anders bepalen en jij gaat je recht niet halen, dan heb je pech.

Komt nog bij dat de wet niet voorschrijft hoe vrouwen moeten handelen als ze ongesteld zijn, en of je al dan niet je man ter wille moet zijn.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:11:30 #138
3542 Gia
User under construction
pi_168799779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:17 schreef DrMabuse het volgende:
Minder moslims = Minder angst.
Daar is geen speld tussen te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: