Ja, er zullen ook meer criminele niet-moslims zijn in NL.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Harvest89 het volgende:
Er zullen een stuk meer niet-moslims zijn in NL, die in angst leven.
Ik moet zeggen, dit valt me nou puur van je mee. Dus bij deze: chapeau.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Bron
Laat ik vooropstellen dat niemand in angst zou moeten leven, hoe klein die angst ook is. En dan maakt het mij niet uit of je moslim, christen, jood of atheist bent.
Maar toch wringt mij dit verhaal een beetje, laten we eerlijk zijn, de kans om te komen overlijden door een auto ongeluk is velen malen groter dan te komen overlijden door een aanslag. De kans om te komen overlijden door een islamitische aanslag is zelfs groter dan dat er iemand komt te overlijden omdat hij/zij moslim is.
Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik mij minder veilig voel in Nederland, ik ben wat oplettender. Op zo'n moment kun je nogal wat domme opmerkingen verwachten, zaken die je hier op FOK bijvoorbeeld in ieder moslim topic kunt lezen. De angst is ongegrond, meer kans op overlijden vanwege andere zaken, hetzelfde wat ik hierboven al eens aanhaalde.
Nu vraag ik mij twee dingen af, waarom word de angst van moslims na één aanslag aan de andere kant van de oceaan wel serieus genomen, maar als westerse mensen bang zijn na alle aanslagen in Europa word je belachelijk gemaakt, roepen politici dat er niks aan de hand is en dat de PVV en gelijkgestemden angst zaaien in de samenleving.
En ik zou graag eens willen weten wat de FOK'ers die zich altijd negatief uitlaten over de angst jegens een radicale aanslag hier dan van vinden?
Alleen dan ben je islamofobisch en een racist, en volgens de linkse kliek is het belachelijk dat niet-moslims in angst leven. Moslims daarentegen worden dan wel weer beschermd en hun angst is gegrond door de islamofobische samenleving in Nederland.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:47 schreef Harvest89 het volgende:
"Veel moslims in Nederland leven in angst"
Er zullen een stuk meer niet-moslims zijn in NL, die in angst leven.
Eh, thnx maar dat was mijn OP, loni55 heeft hem gekopieerd voor deel 2 van dit topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dit valt me nou puur van je mee. Dus bij deze: chapeau.
Verder denk ik dat er al een wereld gewonnen wordt, als er inderdaad eens wat meer begrip wordt getoond voor de niet-moslims ipv het geweld te bagatelliseren en mensen als islamofoob weg te zetten.
Oké, sorry dan. My bad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Eh, thnx maar dat was mijn OP, loni55 heeft hem gekopieerd voor deel 2 van dit topic.
Alsof straatterreur geen vorm van angst is. Het hoeft niet altijd een aanslag te wezen. Dus je lat zodanig hoog te we niks hoeven te vrezen. Zo werkt het dus niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Bron
Laat ik vooropstellen dat niemand in angst zou moeten leven, hoe klein die angst ook is. En dan maakt het mij niet uit of je moslim, christen, jood of atheist bent.
Maar toch wringt mij dit verhaal een beetje, laten we eerlijk zijn, de kans om te komen overlijden door een auto ongeluk is velen malen groter dan te komen overlijden door een aanslag. De kans om te komen overlijden door een islamitische aanslag is zelfs groter dan dat er iemand komt te overlijden omdat hij/zij moslim is.
Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik mij minder veilig voel in Nederland, ik ben wat oplettender. Op zo'n moment kun je nogal wat domme opmerkingen verwachten, zaken die je hier op FOK bijvoorbeeld in ieder moslim topic kunt lezen. De angst is ongegrond, meer kans op overlijden vanwege andere zaken, hetzelfde wat ik hierboven al eens aanhaalde.
Nu vraag ik mij twee dingen af, waarom word de angst van moslims na één aanslag aan de andere kant van de oceaan wel serieus genomen, maar als westerse mensen bang zijn na alle aanslagen in Europa word je belachelijk gemaakt, roepen politici dat er niks aan de hand is en dat de PVV en gelijkgestemden angst zaaien in de samenleving.
En ik zou graag eens willen weten wat de FOK'ers die zich altijd negatief uitlaten over de angst jegens een radicale aanslag hier dan van vinden?
Mensen zijn gelijk geboren, maar wat ze voortbrengen maakt ze ongelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, mensen zijn gelijk maar culturen niet. Godsdiensten zijn niet exact gelijk. Het boeddhisme is echt wel wat anders dan de Islam. Van alle bekende geloven is de Islam (veruit) het meest beheersend in het leven.
Wat de afgelopen 10 a 20 jaar in de Islam is gebeurd, is een omgekeerde reactie op de verlichting in het Christendom. De Islam is juist fundamentalistischer geworden, waar het Christendom (gelukkig) is afgezwakt tot iets persoonlijks achter de voordeur. Ik zag bij mij in de buurt van de zomer kleine meisjes bij 30 graden helemaal ingepakt met een hoofddoek om. Dat is echt abnormaal en riekt naar kindermishandeling. Ook zag ik een paar meiden helemaal ingepakt op een kleedje in de binnenplaats (hele vreemde plek om te zonnebaden), terwijl 100 meter verderop een prachtig park ligt waar veel mensen het gezellig hadden. Ik vermoed dat die moslima's van hun omgeving niet onbegeleid in de buurt mogen komen van niet-moslims, vandaar dat ze niet verder mogen komen dan het appartementencomplex. Het zijn anecdotes, maar het wordt steeds 'normaler' dat dit voorkomt in Nederland.
Nee, de wet zegt waar je recht op hebt. Als je ouders anders bepalen en jij gaat je recht niet halen, dan heb je pech.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk: hier schrijft de wet voor hoe te handelen, lekker makkelijk, hoef je niet na te denken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |