Ja, omdat extreemrechts nu hun haat richt op moslims. Die vluchten daardoor Europa uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over het algemeen vluchten de joden nu europa uit, uit angst voor moslims. Niet uit angst voor extreem rechts.
Vrijheid is zelfs ronduit strijdig met hun religie. De islam betekent letterlijk onderwerping. De islam is strijdig met democratische waarden en strijdig met universele mensenrechten. Daar waar de islam tot wet is verheven, is dictatuur of verregaande onderdrukking van de bevolking het logische gevolg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niet met vrijheid om kunnen gaan. Tijdens de arabische lente hebben ze massaal gedemonstreerd. Helaas is het nu een grote teringzooi in die landen.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat extreemrechts nu hun haat richt op moslims. Die vluchten daardoor Europa uit.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat extreemrechts nu hun haat richt op moslims. Die vluchten daardoor Europa uit.
Met als gevolg dat mensen dom blijven, zichzelf niet ontwikkelen als persoon en als groep.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrijheid is zelfs ronduit strijdig met hun religie. De islam betekent letterlijk onderwerping. De islam is strijdig met democratische waarden en strijdig met universele mensenrechten. Daar waar de islam tot wet is verheven, is dictatuur of verregaande onderdrukking van de bevolking het logische gevolg.
Dus jij bent van mening dat het artikel in de OP gebaseerd is op de mening van domme mensen? Moslims hebben geen reden om bang te zijn en het is een fobie welke gebaseerd is op onderbuikgevoelens?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:00 schreef Fir3fly het volgende:
Alleen domme mensen leven in angst.
Bovendien geloof ik er geen reet van, al die idioten die roepen dat ze bang zijn na een islamitische aanslag doen ook niets anders dan normaal. Mensen die hun gedrag aanpassen na zo'n aanslag zijn sowieso paranoïde.
Moslims in westerse landen hebben geen reden om bang te zijn. Nederlanders hebben sowieso totaal geen reden om bang te zijn. Je zegt het zelf als in de OP, er zijn veel engere dingen dan terrorisme. Als je leeft loop je risico. Als je daarom bang bent heb je een kutleven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat het artikel in de OP gebaseerd is op de mening van domme mensen? Moslims hebben geen reden om bang te zijn en het is een fobie welke gebaseerd is op onderbuikgevoelens?
Ja. Mensen die bang worden na zo'n aanslag hebben totaal geen gevoel van perspectiefquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat het artikel in de OP gebaseerd is op de mening van domme mensen?
Ik hoor van verschillende Marokkanen en Turken dat ze terugwillen naar hun land vanwege de groeiende xenofobie hier.quote:
Kom eens met een bron waaruit blijkt dat moslims Europa uitvluchten, want voorlopig zie ik er alleen maar meer bijkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een vraag aan Fir3fly, ik zou het graag eens uit zijn mond willen horen, aangezien hij angst voor islamitische radicale aanslagen dom vind, dus wil ik eens weten of hij dan hetzelfde denkt bij de angst voor moslims.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moslims in westerse landen hebben geen reden om bang te zijn. Nederlanders hebben sowieso totaal geen reden om bang te zijn. Je zegt het zelf als in de OP, er zijn veel engere dingen dan terrorisme. Als je leeft loop je risico. Als je daarom bang bent heb je een kutleven.
Ahh dus Joden vluchten Europa uit omdat ze zich onveilig voelen door moslimextremisten en dat komt omdat die Europa uit vluchten door rechtsextremisten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, nou prima toch? Als ze daar gelukkig van worden. Doeiquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor van verschillende Marokkanen en Turken dat ze terugwillen naar hun land vanwege de groeiende xenofobie hier.
Ik hoor....goeie bron.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor van verschillende Marokkanen en Turken dat ze terugwillen naar hun land vanwege de groeiende xenofobie hier.
Minder, minder, minder, remember?
Antisemitisme vormt juist een van de grondbeginselen van de islam. Het bestond allang voordat Hitler Mein Kampf schreef en het in zijn eigen ideologie introduceerde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
De jodenhaat komt uit extreem rechtse hoek? Ik zie het tegenwoordig toch echt alleen uit de moslimhoek komen, ik weet niet door wat voor bril jij naar de wereld kijkt, maar je bent werkelijk stekeblind als je dat niet eens ziet.
http://www.maroc.nl/forum(...)ug-naar-marokko.html bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kom eens met een bron waaruit blijkt dat moslims Europa uitvluchten, want voorlopig zie ik er alleen maar meer bijkomen.
Niemand houdt ze tegen,doei en de mazzel..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het wat minder xenofobisch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van dat moslims bang zijn in de Nederlandse samenleving?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan het wat minder xenofobisch?Het zijn Nederlanders, Nederland is "hun land".
Angst is inderdaad een slechte raadgever, maar de toenemende polarisatie binnen onze samenlevingen ontkennen vind ik rationeel bezien hoogst naïef. Het verspreid zich eerder als een olievlek over de wereld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moslims in westerse landen hebben geen reden om bang te zijn. Nederlanders hebben sowieso totaal geen reden om bang te zijn. Je zegt het zelf als in de OP, er zijn veel engere dingen dan terrorisme. Als je leeft loop je risico. Als je daarom bang bent heb je een kutleven.
een onderzoek van het Arabische Centrum voor Studies en Onderzoek.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.maroc.nl/forum(...)ug-naar-marokko.html bijvoorbeeld.
Lachwekkend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van dat moslims bang zijn in de Nederlandse samenleving?
Dat klopt, maar in die dictatuur was het beter voor de meeste moslims(en voor ons). Totdat het Westen zo nodig alles moest verkloten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrijheid is zelfs ronduit strijdig met hun religie. De islam betekent letterlijk onderwerping. De islam is strijdig met democratische waarden en strijdig met universele mensenrechten. Daar waar de islam tot wet is verheven, is dictatuur of verregaande onderdrukking van de bevolking het logische gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |