Westersofobie?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag is wat voor fobie? Heeft het beestje al een naam geadopteerd?
Worden Vietnamezen, Chinezen, Molukkers of Indonesiërs in Nederland alom gehaat? Nee. Voor Turken en met name Marokkanen ligt dat echter heel anders. Hoe zou dat komen, denk je?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze worden iig alom gehaat, dat kan je moeilijk ontkennen. Of het dan verschrikkelijk is weet ik niet (staat volgens mij ook niet in het artikel), maar erg prettig is het niet.
Inb4: ZE HEBBEN HET ER ZELF NAAR GEMAAKT!!!
Ongegronde angst, de enige die zoiets zou willen uitvoeren is Wilders, en die gaat niet regeren, nu niet en nooit niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ikzelf, niet eens religieus, maar geboren en opgegroeid in een islamitische familie, ben ook bang.
Niet voor aangevallen worden op straat, maar gedeporteerd worden naar een land waar ik niets mee heb en ik hel leven.
Je hele rant is doordrenkt van het wij/jullie denken, waarom wil jij zo graag haat en verdeeldheid kweken, naar mannetje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is gewoonweg niet waar. Sterker nog, 'links' roept bij moslimaanslagen exact hetzelfde als jij nu. 'Waarom hebben we het altijd over moslimterrorisme en is een Breivik een lone wolf'
Het is lachwekkend hoe rechts zich al tijden in de slachtofferrol manouvreert die ze de 'tegenstander' jarenlang verweten hebben. Het calimerocomplex begint genante vormen aan te nemen.
Sowieso is dat wij tegen zij verhaal te debiel voor woorden, want jullie maken geen mensen dood en zij ook niet.
Overigens ben ik ontzettend benieuwd hoeveel media alle boze blanke mannen de schuld geeft, dat ze allemaal racisten zijn. Ik durf te wedden dat voor elke link ik er twee kan geven waar ze het overkoepelende probleem, de islam, benoemen. Kom eens uit die slachtofferrol jh
En ook Wilders gaat niet zomaar mensen deporteren. Wat Wilders ongetwijfeld wél wil - en wat we eigenlijk in heel Europa zouden moeten willen - het uitzetten van radicale haatzaaiers.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ongegronde angst, de enige die zoiets zou willen uitvoeren is Wilders, en die gaat niet regeren, nu niet en nooit niet.
uhhh sorry?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je hele rant is doordrenkt van het wij/jullie denken, waarom wil jij zo graag haat en verdeeldheid kweken, naar mannetje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je hele rant is doordrenkt van het wij/jullie denken, waarom wil jij zo graag haat en verdeeldheid kweken, naar mannetje.
En een immigratiestop uit moslimlanden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ook Wilders gaat niet zomaar mensen deporteren. Wat Wilders ongetwijfeld wél wil - en wat we eigenlijk in heel Europa zouden moeten willen - het uitzetten van radicale haatzaaiers.
De jodenhaat komt uit extreem rechtse hoek? Ik zie het tegenwoordig toch echt alleen uit de moslimhoek komen, ik weet niet door wat voor bril jij naar de wereld kijkt, maar je bent werkelijk stekeblind als je dat niet eens ziet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:48 schreef remlof het volgende:
Na de jodenhaat nu de moslimhaat uit extreemrechtse hoek. Ze moeten altijd een groep hebben om de schuld te geven van hun problemen en eigen falen.
Dat zeiden ze van Trump ook. Ik snap dat het in Nederland anders werkt maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ongegronde angst, de enige die zoiets zou willen uitvoeren is Wilders, en die gaat niet regeren, nu niet en nooit niet.
Over het algemeen vluchten de joden nu europa uit, uit angst voor moslims. Niet uit angst voor extreem rechts.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:48 schreef remlof het volgende:
Na de jodenhaat nu de moslimhaat uit extreemrechtse hoek. Ze moeten altijd een groep hebben om de schuld te geven van hun problemen en eigen falen.
Want Trump heeft moslims gedeporteerd?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Trump ook. Ik snap dat het in Nederland anders werkt maar je weet het nooit.
Hij heeft het over wwo2 denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
De jodenhaat komt uit extreem rechtse hoek? Ik zie het tegenwoordig toch echt alleen uit de moslimhoek komen, ik weet niet door wat voor bril jij naar de wereld kijkt, maar je bent werkelijk stekeblind als je dat niet eens ziet.
Dat lijkt me ook geen overbodige luxe zolang de integratieproblemen nog zo groot zijn zoals ze nu zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En een immigratiestop uit moslimlanden.
Het probleem is dat ze niet met vrijheid om kunnen gaan. Tijdens de arabische lente hebben ze massaal gedemonstreerd. Helaas is het nu een grote teringzooi in die landen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:46 schreef Homey het volgende:
Het verschil is dat bij een extreem figuur onder de blanken er een grote tegenbeweging ontstaat. Bij moslims zie je dat niet, geen moslim durft te demonstreren tegen IS. Of tegen Erdogan. Tegen Trump wordt massaal gedemonstreerd. Er is gewoon geen enkel zelfreinigend vermogen onder moslims, vandaar dat je in die landen geen mensenrechten hebt.
Ik vind het eng dat nu al mensen met verblijfsvergunning niet het land in mogen. Het zou me niet verbazen als hij veel verder gaat dan dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Want Trump heeft moslims gedeporteerd?
Inderdaad eerst maar eens de huidige problemen oplossen voor zover dat mogelijk is i.p.v. steeds maar weer een compleet nieuwe onderklasse binnenhalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen overbodige luxe zolang de integratieproblemen nog zo groot zijn zoals ze nu zijn.
Zolang ze zich blind blijven staren op een sprookjesboek en niet leren zichzelf open te stellen voor andere denkbeelden, zienswijzen, levensmanieren etc zal het nooit wat worden. Niet individueel en niet als collectief.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niet met vrijheid om kunnen gaan. Tijdens de arabische lente hebben ze massaal gedemonstreerd. Helaas is het nu een grote teringzooi in die landen.
Als je zelf een links-extremist bent, dan is alles dat ook maar enigszins rechts van het midden zit al gauw "extreem-rechts". Moslims zijn de grootste Jodenhaters in de wereld. Maar dat oncomfortabele feit past niet in het linkse frame van moslims als slachtoffer, vergelijkbaar met Joden in de jaren 30.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
De jodenhaat komt uit extreem rechtse hoek? Ik zie het tegenwoordig toch echt alleen uit de moslimhoek komen, ik weet niet door wat voor bril jij naar de wereld kijkt, maar je bent werkelijk stekeblind als je dat niet eens ziet.
Het is zelf het meest verstandige wat je kunt doen, eerst zorgen dat je je immigratie systemen in orde zijn, dat alle huidige personen hier goed terecht komen en zorgen dat de goedwillende burger geen last heeft van de probleemgevallen. Maar als je dit uitspreekt ben je een racist, daarom snap ik die ophef bij Trump nu ook niet zo, we moeten maar duizenden ongecontroleerde "vluchtelingen" de grens over laten met alle gevolgen van dien, maar als je het systeem wilt aanpassen om de radicalen buiten te houden ben je een racist.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen overbodige luxe zolang de integratieproblemen nog zo groot zijn zoals ze nu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |