Uit die post blijkt nog een probleem: wij zelf, de gedogers van moslimgeweld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen stemmen niet enkel op de pvv vanwege aanslagen
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1655390/111
Hier schat. Lees de posts van malarky eens. En dat is een heeeel klein onderdeeltje van het geheel.
quote:Alle gearresteerde jongeren zijn diezelfde dag weer heengegaan en een en ander zal hun procedure niet negatief beïnvloeden. Alle betrokken in de professionele driehoek zijn doodziek van de Officier van Justitie van Almelo die keer op keer dit soort jongeren de hand boven het hoofd houdt en geen maatregelen neemt.
Ja maar Strawberry kent persoonlijk een paar aardige moslims dus er is onmogelijk een probleem of slechts met een heel klein minuscuul groepje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen stemmen niet enkel op de pvv vanwege aanslagen
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1655390/111
Hier schat. Lees de posts van malarky eens. En dat is een heeeel klein onderdeeltje van het geheel.
het is niet voor niets dat isis een stuk heeft geschreven over hoe links hun werk voor hun doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Uit die post blijkt nog een probleem: wij zelf, de gedogers van moslimgeweld.
[..]
straw is gewoon een links naief schatje. En als ik kon kiezen zou ik dat ook zijn. De waarheid is klote.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja maar Strawberry kent persoonlijk een paar aardige moslims dus er is onmogelijk een probleem of slechts met een heel klein minuscuul groepje.
Wij zijn zelf ook deel van het probleem, althans veelal de politiek en de linkse kliek. Continue wegkijken, het probleem niet willen benoemen. Maar zodra er een aanslag op een moslim is kruipen ze over elkaar heen om Trump, Wilders en de islamfobie in de samenleving te linken aan een aanslag. Dan word er niet geroepen "lone wolf" of "individueel probleem".quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Uit die post blijkt nog een probleem: wij zelf, de gedogers van moslimgeweld.
[..]
Maar wat vind jij er dan van dat moslims bang zijn in Nederland, aangezien (indien ik het mij goed herinner) jij het onzin vond dat anderen bang waren voor radicale aanslagen, dat was islamfobie.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Angst voor aanslagen werkt natuurlijk beide kanten op. In beide gevallen nogal irrationeel gezien de kans, maar dat stopt ons ook niet om massaal op de PVV te stemmen.
Moslims lijden aan kafirfobie.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat zijn ook de gasten die de angst altijd afdeden als islamfobie, ben zeer benieuwd naar hun mening over dit artikel.
filmpjes van debielen op youtube posten. Goed argument.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamofobie bestaat trouwens niet.
+100quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Moslims plegen aanslag na aanslag na aanslag.
Media: dit is een incident! Heeft niets met islam te maken, een enkeling verpest het voor de rest!
Blanke pleegt een aaslag.
Media: het komt door de wereldwijde haat tegen moslims, blanke mannen zijn racisten, moslimshaat in Nederland!
Waarom dit onderscheid? Is een blanke dader geen enkeling die het voor de rest verpest en is er wereldwijd geen massahysterie tegen blanke mensen?
De mensen die het hardst roepen dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maken zelf het grootste onderscheid.
Dat roep ik al jaren, als je kijkt naar de beschuldigingen van de linkse kliek jegens rechts (de PVV stemmer), ze zorgen voor een tweedeling, zaaien angst, sluiten mensen uit etc. Hoe beantwoorden ze dat, door de PVV (inclusief de miljoenen stemmers) bij voorbaat uit te sluiten, niet de dialoog aan te gaan want PVV'ers zijn racistisch en stemmen alleen vanuit hun onderbuik. Ze worden belachelijk gemaakt, weggezet als minderwaardig (tokkie, nazi etc.), praten de angst vanuit de islamitische gemeenschap goed, maar schreeuwen als anderen bang zijn voor islamitische aanslagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Media: dit is een incident! Heeft niets met islam te maken, een enkeling verpest het voor de rest!
Media: het komt door de wereldwijde haat tegen moslims, blanke mannen zijn racisten, moslimshaat in Nederland!
Waarom dit onderscheid? Is een blanke dader geen enkeling die het voor de rest verpest en is er wereldwijd geen massahysterie tegen blanke mensen?
De mensen die het hardst roepen dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maken zelf het grootste onderscheid.
Het gaat niet alleen om de islam, dat de islam hypocriet is geef ik toe, maar het is vooral wederom de media, de media welke jaren geleden al partij heeft gekozen, de media welke gegijzeld word door politiek correcte idealen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
+100
Niets zo hypocriet als de islam.
Ik begrijp niet waarom moslims niet massaal dit geloof verlaten - oja, ik begrijp het wel: niet zelf mogen nadenken en angst voor vergelding van binnen de eigen gemeenschap.
Ja maar dat mag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vind deze slachtofferrol weer vrij hypocriet gezien het feit dat moslims structureel joden treiteren en terroriseren, dusdanig dat synagogen en joodse scholen bewaakt worden door zwaarbewapende agenten.
Vergeet niet drie boeren die een bierflesje terpentine tegen een moskee gooien die 3 jaar de gevangenis inmoeten vanwege terroristische daden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dat zijn geen echte moslims. Nietmijnislam.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:02 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, maar ik kan niet anders dan smakelijk lachen. Het lijkt verdomme wel een artikel van De Speld: moslims die ONS van radicalisering gaan betichten. Vrouwen die bij het stoplicht achter de paal gaan staan, omdat ze anders misschien wel door een auto worden geschept. En natuurlijk zijn de jaren 30 ook weer van de partij; moslims (de grootste Jodenhaters in ons land) als de nieuwe Joden.
Altijd maar weer die eeuwige, doodvermoeiende slachtofferrol. Echt alles wordt uit de kast gehaald om een zielig jankverhaal op te zetten. De realiteit in Europa is keer op keer dat aanslagen worden gepleegd DOOR moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |