Egypte, Hans. Ik trok de vergelijking met Syrië.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dus? Syrie is een dictatuur, wat een nieuws.
De vluchtelingenstroom is mijn antwoord. Die mensen zullen goede redenen hebben om toen wel te blijven en nu niet.quote:Ik vraag het aan jou. En keer op keer komt er geen antwoord.
Ik stipte aan dat 50,1 procent van de Nederlanders niet-gelovig is en jij kwam vervolgens met zaken als WO2 op de proppen. Maar het is fijn dat je onderkent dat atheïsme geen drijfveer was.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:11 schreef gelly het volgende:
Nee, het Nazisme en Communisme zijn voorbeelden van regimes die zonder geloofsovertuiging miljoenen doden op hun geweten hebben. Jij wil daar steeds van maken dat ik doe alsof atheisme de drijfveer was. Hou daar eens mee op.
Als je beter leest, zie je dat ik praat over 2017 - over nu, dus. Idem voor de Jodenhaat onder moslims. Ik heb het niet over WO2, maar over het heden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:11 schreef gelly het volgende:
Hmm, ik denk dat het een andere oorzaak heeft. De Holocaust wellicht. En dit laat wel weer zien hoe bizar weinig kennis je eigenlijk hebt over het onderwerp waarover je een mening denkt te moeten hebben. Bizar dat christenen een hekel aan Joden hadden, ja hoor.
Goede vraag; ik kan alleen vaststellen dat de Jodenhaat ruimschoots aanwezig is. Net als de homohaat, trouwens. Alweer zo'n pijnlijke overeenkomst met het nazisme.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:11 schreef gelly het volgende:
Dus je vindt het bizar dat christenen een hekel aan Joden zouden hebben, op basis van hun gezamelijke geschiedenis, maar Moslims, dat zijn echte Jodenhaters. Waarom dat dan precies?
De Jodenhaat waar jij het over hebt is haat tegen de staat Israel. Er zijn tal van islamitische landen waar gewoon Joden wonen en waar ze hun religie kunnen uitoefenen. Je laat je leiden door wat de gemiddelde straathanger met islamitische achtergrond ergens van vindt, kennelijk omdat je dat wel goed uitkomt.
Die Assad had toch een beroerte of tumor in zn hersenpan. Hij was volgens het internet peiger gegaan, en/of hij had een operatie ondergaan van een Russisch/Syrisch medisch team.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Egypte, Hans. Ik trok de vergelijking met Syrië.
[..]
De vluchtelingenstroom is mijn antwoord. Die mensen zullen goede redenen hebben om toen wel te blijven en nu niet.
Hahaha dat dacht ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval een hoop problemen, maar ga eerst maar je huiswerk doen, als dat af is en je hebt nog tijd over dan kunnen we even praten.
Een burgeroorlog. In een dictatuur. Die nog steeds gaande is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef bascross het volgende:
[..]
De vluchtelingenstroom is mijn antwoord. Die mensen zullen goede redenen hebben om toen wel te blijven en nu niet.
Maak je niet druk, we hebben het hier niet eens een fractie van hoe het in Irak, Afghanistan, Syrië, Jemen, Libië, Egypte, Mali ging en gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:06 schreef epicbeardman het volgende:
Voelen de moslims ook eens hoe wij ons Nederlanders al jaren voelen na 9/11 en tal van aanslagen in de wereld.
Goed gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een burgeroorlog. In een dictatuur. Die nog steeds gaande is.
Bizar wat die moslims elkaar aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:41 schreef loni55 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, we hebben het hier niet eens een fractie van hoe het in Irak, Afghanistan, Syrië, Jemen, Libië, Egypte, Mali ging en gaat.
Misschien is een dictatuur dan niet de beste optie?quote:
Je kan ook concluderen dat een burgeroorlog niet de beste optie is. Hangt er maar net vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien is een dictatuur dan niet de beste optie?
Of misschien gewoon allebei. Leuk geprobeerd, maar valse dilemma's doe ik niet aan. Overigens, waar denk je dat die burgeroorlog vandaan komt? Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met de staatsvorm?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Je kan ook concluderen dat een burgeroorlog niet de beste optie is. Hangt er maar net vanaf hoe je het bekijkt.
Hihaho.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Bizar wat die moslims elkaar aan doen.
Bang zijn na een aanslagje ergens aan de andere kant van de wereld en zo'n reactie geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi zo, dan voelen zij wat wij voelen. Overigens erg overdreven van ze aangezien het juist zij zijn die massaal ons afslachten.
Ik sluit het niet uit. Misschien kunnen ze een vredige democratie proberen? Zal vast gaan lukken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of misschien gewoon allebei. Leuk geprobeerd, maar valse dilemma's doe ik niet aan. Overigens, waar denk je dat die burgeroorlog vandaan komt? Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met de staatsvorm?
Volgens jou is dat schijnbaar niet mogelijk. Ik heb nog steeds geen antwoord gezien waarom.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Misschien kunnen ze een vredige democratie proberen? Zal vast gaan lukken.
Ik mag hopen dat het ooit wel mogelijk is. Misschien als ze die achterlijke religie vaarwel hebben gezegd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens jou is dat schijnbaar niet mogelijk. Ik heb nog steeds geen antwoord gezien waarom.
Nadoen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:51 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het is ok. Ik snap het wel. Waarom zelf nadenken terwijl je gewoon iemand kan nadoen.
Ah, het ligt dus aan de islam? Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het ooit wel mogelijk is. Misschien als ze die achterlijke religie vaarwel hebben gezegd.
Nadoen, napraten...kies maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nadoen?
Goed, stel je vraag nog maar eens, wat was het? Wat het probleem met moslims is ofzo?
Ik vermoed dat het één van de oorzaken is en misschien zelfs de enige, maar goed jij bent de expert wat betreft die regio, dus zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, het ligt dus aan de islam? Zeg dat dan meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |