Neres. Komt. Niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn moet even voorspellen dat hij niet komt, dan gaat het rondkomen.
Zal het Braziliaantje ook wel bij aansluiten dan. Spaans, Portugees, een pot nat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen wel altijd samen eten las ik eens, maar geen idee of die ook alleen wonen hier of ook familie mee hebben. Kan ook wel belangrijk zijn.
Ik zie ook niksquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3311-9.php
kan iemand mij het filmpje linken die op deze pagina staat, op een of andere manier zie ik niets.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3311-9.php
kan iemand mij het filmpje linken die op deze pagina staat, op een of andere manier zie ik niets.
Bosz heeft de media dit keer nog niet lopen misleiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn moet even voorspellen dat hij niet komt, dan gaat het rondkomen.
Neres volgende kerst ook bij het Ganzenbordspelletje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zal het Braziliaantje ook wel bij aansluiten dan. Spaans, Portugees, een pot nat.
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 00:10:37Markt is nog 24 uur open en #Ajax heeft eindelijk beet. Scouts zijn lyrisch over David Neres, maar hij zal wel de tijd krijgen om te wennen reageer retweet
Als alleen Dikke Jetro en Zoet in de basis staan vanuit de jeugdopleiding dan is dat wel een correcte statement ja.quote:
En Van Ginkel is dan nog enigzins een verantwoorde versterking. Voor deze man is het maar afwachten hoe hij zich gaat aanpassen hier en daar dan blind 15 mil voor dokken. Tja..quote:
Dit is ook zo'n onzin natuurlijk, je hebt dan toch gewoon twee goede vleugels zotwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 00:12:39Opvallend is wel dat heel veel mensen binnen #Ajax 15 miljoen euro veel en veel te veel vinden voor #Neres. Twijfel of beter is dan Kluivert reageer retweet
Ja wij hebben tenminste nog Veltman Klaassen en Kluivertquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als alleen Dikke Jetro en Zoet in de basis staan vanuit de jeugdopleiding dan is dat wel een correcte statement ja.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
Opvallend is wel dat heel veel mensen binnen #Ajax 15 miljoen euro veel en veel te veel vinden voor #Neres. Twijfel of beter is dan Kluivert
De Kluivert-hype is real.
Bij Studio Voetbal en Voetbal Inside ook al, zo goed was hij toch ook weer niet? Hij kwam een keer een mannetje voorbij, maar dat waren ze waarschijnlijk niet gewend de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
Opvallend is wel dat heel veel mensen binnen #Ajax 15 miljoen euro veel en veel te veel vinden voor #Neres. Twijfel of beter is dan Kluivert
De Kluivert-hype is real.
Bij Ajax zijn ook de enige jeugdspelers die echt basisspelers zijn Veltman en Klaassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als alleen Dikke Jetro en Zoet in de basis staan vanuit de jeugdopleiding dan is dat wel een correcte statement ja.
Het zal altijd een raadsel blijventwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 00:15:23Ook binnen scouting #Ajax verdeeldheid over #Neres ... niet voor niets wilde men eigenlijk Argentijn. reageer retweet
De acties zijn erg goed, trekt ook veel man naar zich, alleen is het vervolg nog vaak teleurstellend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal en Voetbal Inside ook al, zo goed was hij toch ook weer niet? Hij kwam een keer een mannetje voorbij, maar dat waren ze waarschijnlijk niet gewend de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |