SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Geen idee hoe rullevant het is, maar achtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:34:08David Neres, dé transfertarget van #Ajax, speelt overigens vannacht met Brazilië onder 20 jaar in Ecuador. reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach die komt dan vast ook niet in de zomerquote:Op maandag 30 januari 2017 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee hoe rullevant het is, maar achtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:34:08David Neres, dé transfertarget van #Ajax, speelt overigens vannacht met Brazilië onder 20 jaar in Ecuador. reageer retweet
Oh.![]()
Nauwelijks gezien.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een paar keer een redelijk aanspeelpunt geweest, maar die laat niet veel bijzonders zien vanavond inderdaadquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien komt Marc met Zivkovic ofzoietsquote:Op maandag 30 januari 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die komt dan vast ook niet in de zomer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Muric wordt teruggehaald.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien komt Marc met Zivkovic ofzoietsOh.![]()
Zelfde truc als vorig jaar met Zivkovic dusquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is Nouri geen alternatief voor Younes op linksbuiten ? Heerlijke voetballer die ik veel liever zie dan een Larson waarvoor je veel teveel gaat betalen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel een beetje hetzelfde type. Al is Larsson dat ook, daar niet vanquote:Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Is Nouri geen alternatief voor Younes op linksbuiten ? Heerlijke voetballer die ik veel liever zie dan een Larson waarvoor je veel teveel gaat betalen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
SPANNING SENSATIEtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:44:43Vanuit Brazilië komen berichten binnen dat #Ajax bod op David Neres heeft verhoogd... Wordt vervolgd. #nog27uur reageer retweet
Ze zullen toch moeten als ze hem echt willenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
SPANNING SENSATIEtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:44:43Vanuit Brazilië komen berichten binnen dat #Ajax bod op David Neres heeft verhoogd... Wordt vervolgd. #nog27uur reageer retweet
Oh.![]()
Oh god, ik voel een Sulejmani 2.0 aankomenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Ik heb sowieso Nouri liever dan Younes.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Is Nouri geen alternatief voor Younes op linksbuiten ? Heerlijke voetballer die ik veel liever zie dan een Larson waarvoor je veel teveel gaat betalen.
Zal Younes naar binnen gaan en schieten?
Nee ik heb liever iemand met snelheid en echt een individuele actie voor aan de zijlijn, dat heeft Nouri niet. Die heeft gewoon oog om iemand diep te sturen, moet hij zelf niet doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Is Nouri geen alternatief voor Younes op linksbuiten ? Heerlijke voetballer die ik veel liever zie dan een Larson waarvoor je veel teveel gaat betalen.Oh.![]()
Jong Ajax speelt ondertussen Almere ff dronken'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zelfde type als Larson ? Niet echt, Nouri is veel technischer. Alleen is het meer een middenvelder dan een linksbuiten. Maar een beetje zwervend vanaf die positie zou perfect bij 'm passen lijkt me. Dan moet wel Sinkgraven er veel overheen gaan.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een beetje hetzelfde type. Al is Larsson dat ook, daar niet vanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nourie geen actie ? Dan kijk ik andere wedstrijden dan jij zeker.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb liever iemand met snelheid en echt een individuele actie voor aan de zijlijn, dat heeft Nouri niet. Die heeft gewoon oog om iemand diep te sturen, moet hij zelf niet doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik bedoel in die zin dat het alledrie een beetje zwervende types zijn. Op zich niks mis mee, maar een mooie aanvulling daarop zou juist een meer "echte" buitenspeler zijn om het zo te zeggenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zelfde type als Larson ? Niet echt, Nouri is veel technischer. Alleen is het meer een middenvelder dan een linksbuiten. Maar een beetje zwervend vanaf die positie zou perfect bij 'm passen lijkt me. Dan moet wel Sinkgraven er veel overheen gaan.
Vanaf de zijlijn is dat toch anders dan op het middenveld.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nourie geen actie ? Dan kijk ik andere wedstrijden dan jij zeker.Oh.![]()
Tuurlijk maar specifieke vleugelspelers zijn uitstervend. Als het wordt ingevuld met doorkomende backs en middenvelders dan is het prima te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn is dat toch anders dan op het middenveld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zijn echt wel weer op te leidenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk maar specifieke vleugelspelers zijn uitstervend. Als het wordt ingevuld met doorkomende backs en middenvelders dan is het prima in te vullen.Ben gewoon niet zo'n fan van middenvelders op de vleugels, net als met Schöne op rechtsbuiten altijd.
Oh.![]()
twitter:NielsEngelman twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:50:04Ajax is bereid om flink in de buidel te tasten voor David Neres. De Amsterdammers boden vandaag maar liefst 15 miljoen euro voor 1/2.. reageer retweet
twitter:NielsEngelman twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:50:5380% van de transferrechten van de vleugelflitser. To be continued.. 2/2 (Via @Cynegeticus) reageer retweet
![]()
Terwijl ik las dat de club 100% van de rechten heeft. Dat zou me dan apart lijkenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:57 schreef TheArt het volgende:
twitter:NielsEngelman twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:50:04Ajax is bereid om flink in de buidel te tasten voor David Neres. De Amsterdammers boden vandaag maar liefst 15 miljoen euro voor 1/2.. reageer retweet
twitter:NielsEngelman twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:50:5380% van de transferrechten van de vleugelflitser. To be continued.. 2/2 (Via @Cynegeticus) reageer retweet
Ja wie is deze man dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 20:57 schreef TheArt het volgende:
Oh.![]()
15 miljoen in deze tijd is gewoon het 8 miljoen van tien jaar terug voor Suarez en Huntelaarquote:Op maandag 30 januari 2017 20:59 schreef KingRadler het volgende:
15 is erg veel kijk maar naar sulemaniOh.![]()
Pft, 15 miljoen voor 80%.
Dat zijn toch geen prijzen meer man.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We kunnen het toch makkelijk uitgevenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pft, 15 miljoen voor 80%.
Dat zijn toch geen prijzen meer man.Oh.![]()
Waarom staat Alblas daar te appelleren terwijl hij gewoon dat balletje van de grond kan pakken
Toch kunnen we ons niet echt een miskoop van dat formaat veroorloven.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen het toch makkelijk uitgevenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee oké, maar ze zullen er wel flink van overtuigd zijn als ze zo hoog willen bieden. Kan natuurlijk altijd mislukken door het een of ander, maar beter zo'n risico nemen dan nu een Larsson halen voor 8 miljoen die ook makkelijk kan mislukken.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch kunnen we ons niet echt een miskoop van dat formaat veroorloven.Oh.![]()
6.5 mil maar?twitter:Cynegeticus twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:36:26São Paulo have also received offers for Luiz Araújo (Lille offering ¤6.5m) and for Lyanco (Juventus offering ¤5m). https://t.co/9nupTXjRVb reageer retweet
![]()
![]()
Ik zie liever zo'n aankoop voor 15 miljoen mislukken dan de zoveelste leuke jeugdspeler na 2 seizoen verkocht worden voor 9 miljoen.
Laat maar eens zien dat je ballen hebt Ajax.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Soow, op zich goed gedaan van Cassierra en prima afgemaakt door Van de BeekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja ik vond dat ook al weinigquote:Op maandag 30 januari 2017 21:13 schreef Brammess het volgende:
6.5 mil maar?twitter:Cynegeticus twitterde op maandag 30-01-2017 om 20:36:26São Paulo have also received offers for Luiz Araújo (Lille offering ¤6.5m) and for Lyanco (Juventus offering ¤5m). https://t.co/9nupTXjRVb reageer retweet
Kan je nog packagedeal maken ook
Oh.![]()
En meestal heeft hij dan nog steeds een goed basisniveau.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik zie liever zo'n aankoop voor 15 miljoen mislukken dan de zoveelste leuke jeugdspeler na 2 seizoen verkocht worden voor 9 miljoen.
Laat maar eens zien dat je ballen hebt Ajax.
Zo'n Sulejmani was natuurlijk wel een miskoop, maar had opzich nog wel een aardig niveau en is toch beslissend geweest bij een aantal kampioenschappen.Oh.![]()
CASSIERRA
Slecht spelen, mooi goaltje en assistje meepakkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:20:54Zojuist bevestigd gekregen. #Ajax heeft bod op #Neres verhoogd tot 15 miljoen. Sao Paulo heeft het afgewezen. Vraag of Overmars terugkomt>>> reageer retweet
![]()
Ach ze hebben het geprobeerdquote:Op maandag 30 januari 2017 21:22 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:20:54Zojuist bevestigd gekregen. #Ajax heeft bod op #Neres verhoogd tot 15 miljoen. Sao Paulo heeft het afgewezen. Vraag of Overmars terugkomt>>> reageer retweet
....RED ONS HENNIEGOD![]()
Flopshowquote:Op maandag 30 januari 2017 21:22 schreef BobW het volgende:
Oh.![]()
Sao Paulo dus schuld van 19 miljoen. Zullen ze er wel voor willen hebben denk ikquote:Op maandag 30 januari 2017 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach ze hebben het geprobeerd
....Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar heeft onze waarde vrind Koffieplanter hier (of in het livetopic, kan ook) al over gezegd dat de kans 0 is en ze eerder andere spelers zouden verkopen. Maar goed, onder druk wordt alles vloeibaar enzulksquote:Op maandag 30 januari 2017 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Sao Paulo dus schuld van 19 miljoen. Zullen ze er wel voor willen hebben denk ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb ook geen idee hoe snel ze die schuld moeten aflossen natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heeft onze waarde vrind Koffieplanter hier (of in het livetopic, kan ook) al over gezegd dat de kans 0 is en ze eerder andere spelers zouden verkopen. Maar goed, onder druk wordt alles vloeibaar enzulksOh.![]()
Het klinkt weer als jagen op onhaalbare mensen zoals vroeger met Eto'oquote:Op maandag 30 januari 2017 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Sao Paulo dus schuld van 19 miljoen. Zullen ze er wel voor willen hebben denk ik
Heeft die rare in ieder geval altijd een excuusRED ONS HENNIEGOD![]()
Om het seizoen af te maken meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe snel ze die schuld moeten aflossen natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jong Ajax maakt er weer een ouderwetse weggeefshow van nog
Doe gewoon 20 miljoen voor packagedeal met die Araujoquote:Op maandag 30 januari 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om het seizoen af te maken meen ik me te herinneren
Smijten met dat geldOh.![]()
De hele reeks Tweets van Mikeje:twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:20:54Zojuist bevestigd gekregen. #Ajax heeft bod op #Neres verhoogd tot 15 miljoen. Sao Paulo heeft het afgewezen. Vraag of Overmars terugkomt>>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:22:19<<< Sao Paulo heeft schuld van ruim 19 miljoen euro en 100% rechten van #Neres ... Daar lijkt de kans voor #Ajax te liggen. >>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:24:13<<< #Neres zelf op Z-Amerikaans kampioenschap onder 20 in Ecuador. Maar zou al zijn gekeurd door #Ajax (lees: met bondsarts Brazilië). reageer retweet
![]()
Bij Jong Ajax gebeurd er altijd wel wat, leuke wedstrijden om te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je 5-0 zo hard weggeven
Neres. Komt. Niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:40 schreef TheArt het volgende:
De hele reeks Tweets van Mikeje:twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:20:54Zojuist bevestigd gekregen. #Ajax heeft bod op #Neres verhoogd tot 15 miljoen. Sao Paulo heeft het afgewezen. Vraag of Overmars terugkomt>>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:22:19<<< Sao Paulo heeft schuld van ruim 19 miljoen euro en 100% rechten van #Neres ... Daar lijkt de kans voor #Ajax te liggen. >>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 30-01-2017 om 21:24:13<<< #Neres zelf op Z-Amerikaans kampioenschap onder 20 in Ecuador. Maar zou al zijn gekeurd door #Ajax (lees: met bondsarts Brazilië). reageer retweet
![]()
15 miljoen voor zo'n dude die in Europa nog niets heeft laten zien en maanden moet wennen en aanpassen, is eigenlijk best veel geldHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Maakt me weinig uit, geld is er genoegquote:Op maandag 30 januari 2017 22:18 schreef Catch22- het volgende:
15 miljoen voor zo'n dude die in Europa nog niets heeft laten zien en maanden moet wennen en aanpassen, is eigenlijk best veel geld![]()
HEE HOO NIKS MET NETTOOOOquote:Op maandag 30 januari 2017 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het klinkt weer als jagen op onhaalbare mensen zoals vroeger met Eto'o
Heeft die rare in ieder geval altijd een excuus![]()
Tja, dat had Neymar ook niet en die ging wel voor iets meer weg.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:18 schreef Catch22- het volgende:
15 miljoen voor zo'n dude die in Europa nog niets heeft laten zien en maanden moet wennen en aanpassen, is eigenlijk best veel geld
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 30-01-2017 om 22:21:47'Gefrustreerde' Jairo Riedewald: "Ze zeggen dat ze vertrouwen in me hebben, maar dat is moeilijk te geloven." #Ajax https://t.co/rrtytDVFm4 reageer retweet
![]()
Kikker.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 30-01-2017 om 22:21:47'Gefrustreerde' Jairo Riedewald: "Ze zeggen dat ze vertrouwen in me hebben, maar dat is moeilijk te geloven." #Ajax https://t.co/rrtytDVFm4 reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die gaat ook nog wel weg over een halfjaar samen met Tetequote:Op maandag 30 januari 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
Erg zonde ja, defensie staat helaas te goed om Jairo in te passen. Je zal met een heel goed verhaal moeten komen bij hem en Tete om hun nog te behouden na zomer![]()
![]()
Het zou werkelijk ideaal zijn om in de zomer Viergevertje voor een mooi bedrag ergens te verpatsen. Niet dat dat nou enorm realistisch is, maar wie weetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vond Veltman gisteren eindelijk eens een aantal keer goede acties maken aan de zijlijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tete mis ik totaal niet. Zal vast vloeken in de kerk zijn maar Veltman doet het fantastisch.Oh.![]()
Het is natuurlijk wel de taak van Bosz dat jongens als Riedewald en Tete zich onderdeel van het eerste elftal voelen.
Wat vaker wisselen zou wel mogen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Muah ik zou hem er wel bij willen houden hoor, anders krijgen we Heikogod daar nog.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:34 schreef Tagliano het volgende:
Het zou werkelijk ideaal zijn om in de zomer Viergevertje voor een mooi bedrag ergens te verpatsen. Niet dat dat nou enorm realistisch is, maar wie weetOh.![]()
De Ligt en Riedewald voor die positie dan, dat lijkt me primaquote:Op maandag 30 januari 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik zou hem er wel bij willen houden hoor, anders krijgen we Heikogod daar nog.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Ligt als back-up van Sanchez, Riedewald en Viergever voor LCVquote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Ligt en Riedewald voor die positie dan, dat lijkt me primaOh.![]()
Fantastisch is misschien wat overtrokken, maar zeker niet slecht en de keren dat Tete nog speeltijd kreeg in het eerste was het ook niet veel.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tete mis ik totaal niet. Zal vast vloeken in de kerk zijn maar Veltman doet het fantastisch.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Drie man (plus eventueel Veltman/Tete in geval van nood) lijkt me eigenlijk wel afdoendequote:Op maandag 30 januari 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt als back-up van Sanchez, Riedewald en Viergever voor LCVMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb graag elke positie dubbelbezet, al dan niet met een talent erachter.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Drie man (plus eventueel Veltman/Tete in geval van nood) lijkt me eigenlijk wel afdoende
Dat schuiven bij blessures vind ik nooit zo'n goed planOh.![]()
Dan zet je lekker Sanniez erachter, ik vind het helemaal bestquote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb graag elke positie dubbelbezet, al dan niet met een talent erachter.
Dat schuiven bij blessures vind ik nooit zo'n goed planMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We hebben toch al Horvath gehaald, Neres totaal overbodigquote:Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zet je lekker Sanniez erachter, ik vind het helemaal bestSanniez gaat maximaal GAE halen of zo
![]()
Of een backje erbij halenquote:Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zet je lekker Sanniez erachter, ik vind het helemaal bestOh.![]()
Het gaat mij er eigenlijk vooral om dat je aan 3 CV's en twee figuren die ook nog centraal kunnen spelen én Heiko wel genoeg zou moeten hebbenquote:Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben toch al Horvath gehaald, Neres totaal overbodig
[..]Sanniez gaat maximaal GAE halen of zo
Uiteraard, maar het zal wel meespelen dat Bosz kennelijk niet meer wil rouleren en of daar niet echt de kans voor krijgt. Het is gewoon zonde dat Jong Ajax zich heeft laten piepelen tegen Cambuur in beker. Het is te hopen dat Jairo wat meer minuten mag maken nu Dijks weg is en hij wellicht eerste alternatief is op LB. Op het middenveld heeft Van de Beek kennelijk toch de voorkeurquote:Op maandag 30 januari 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij er eigenlijk vooral om dat je aan 3 CV's en twee figuren die ook nog centraal kunnen spelen én Heiko wel genoeg zou moeten hebben![]()
Dat laatste is ook wel begrijpelijk imo. Sowieso zou Riedewald alleen voor de 6 in aanmerking komen natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zal wel meespelen dat Bosz kennelijk niet meer wil rouleren en of daar niet echt de kans voor krijgt. Het is gewoon zonde dat Jong Ajax zich heeft laten piepelen tegen Cambuur in beker. Het is te hopen dat Jairo wat meer minuten mag maken nu Dijks weg is en hij wellicht eerste alternatief is op LB. Op het middenveld heeft Van de Beek kennelijk toch de voorkeurMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoals sommigen zouden zeggen; KAPITAALVERNIETIGINGquote:Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel begrijpelijk imo. Sowieso zou Riedewald alleen voor de 6 in aanmerking komen natuurlijkAls er veel vertrekken komende zomer dan staat er wel erg veel druk op scouting + Netto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: