Nee click is per direct weg menthol pas vanaf 2020.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Menthol is verboden. Click nog niet.
Wow wat, wtf is er met mijn brainz dan? Ik dacht dat menthol al jaren geleden was verboden.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee click is per direct weg menthol pas vanaf 2020.
Ik heb nu dus een pakje menthol zonder click.
Gewoon een normale sigaret maar in de filter zit een bolletje. Als je die klikt (dus erop drukt) wordt het een mentholsigaret.quote:
Ah ok. En dat is verboden, omdat je van normale sigaretten geen kanker krijgt?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een normale sigaret maar in de filter zit een bolletje. Als je die klikt (dus erop drukt) wordt het een mentholsigaret.
Ik kocht die wel eens om dan de laatste hijsjes alleen dat menthol te hebben. Scheelde weer tanden poetsen.
rip mijn maat die altijd klik rooktquote:Op maandag 30 januari 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een normale sigaret maar in de filter zit een bolletje. Als je die klikt (dus erop drukt) wordt het een mentholsigaret.
Ik kocht die wel eens om dan de laatste hijsjes alleen dat menthol te hebben. Scheelde weer tanden poetsen.
quote:Op maandag 30 januari 2017 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok. En dat is verboden, omdat je van normale sigaretten geen kanker krijgt?
Schijnt verslavender zijn omdat ze lekkerder voor de pussies zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok. En dat is verboden, omdat je van normale sigaretten geen kanker krijgt?
wat andersquote:Op maandag 30 januari 2017 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zit je dat dan ook te kijken
Het is anders geworden blijkbaar, terug van click. Nu zit er wat menthol aan het uiteinde van het filter oidquote:Op maandag 30 januari 2017 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wow wat, wtf is er met mijn brainz dan? Ik dacht dat menthol al jaren geleden was verboden.
Als ik ooit zou gaan roken dan zou ik alleen maar camel roken denk ikquote:Op maandag 30 januari 2017 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schijnt verslavender zijn omdat ze lekkerder voor de pussies zijn.
hoezo camelquote:Op maandag 30 januari 2017 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik ooit zou gaan roken dan zou ik alleen maar camel roken denk ik
gastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |