En opeens was het Telfort nichtje er omdat ze natuurlijk niet met bier op mochten rijdenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Nergens over HAHAHAHAHAH
Ze waren bij Gebrouwen door vrouwen en Oedipus in Amsterdam, heel oppervlakkig van "ohh wauw bier kan ook in houten vaten"
Beetje gezeik over vrouwenbier maar verder niet echt? Ken die gasten ook totaal niet maar grappig zijn ze niequote:
Ziet eruit alsof ze 12 is manquote:Op maandag 30 januari 2017 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En opeens was het Telfort nichtje er omdat ze natuurlijk niet met bier op mochten rijden![]()
(Ik zou haar wel hard doen)
Over wie hebben jullie hetquote:Op maandag 30 januari 2017 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mag een auto besturen dus dan maakt het niet uit.
Kan dat niet geil vindenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Man, man, man wat preuts van je Saind.
Uiteraard.quote:
Hopelijk weet de halftime show van dit jaar net zo te motiveren als die van Katy Perry van paar jaar terug.quote:
Dat was het mooiste ooit.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk weet de halftime show van dit jaar net zo te motiveren als die van Katy Perry van paar jaar terug.
Mijn team speeltquote:Op maandag 30 januari 2017 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Zondagnacht dan? Is evt mogelijk.
Heb het nog nooit volgehouden, gaat me echt te traag
Maar het is dus in de nacht van zondag op maandag?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn team speelt. Omg wat kijk ik ernaar uit. Fireworks van Katy perry in de SB is de beste act in de geschiedenis van de mensheid.
Ik vond Beyoncé ook goed. Nouja de eerste keer dan.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn team speelt. Omg wat kijk ik ernaar uit. Fireworks van Katy perry in de SB is de beste act in de geschiedenis van de mensheid.
Yup.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het is dus in de nacht van zondag op maandag?
[ afbeelding ]
Smoofie, help. Hoe los ik dit op.
geavanceerd aanklikkenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het is dus in de nacht van zondag op maandag?
[ afbeelding ]
Smoofie, help. Hoe los ik dit op.
Kutwijf met haar black lives matter.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond Beyoncé ook goed. Nouja de eerste keer dan.
Beyonce moeten ze gewoon de mic uitzetten en haar daar gewoon neerzetten en laten dansen.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond Beyoncé ook goed. Nouja de eerste keer dan.
Vorig jaar was pas slecht zeg, zo he.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beyonce moeten ze gewoon de mic uitzetten en haar daar gewoon neerzetten en laten dansen.
staat je datum van je computer wel goed?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu doet netflix het ineens wel na 100x verversen
Nee. Vorig jaar wel. Maar SB mis ik. Doorhalen doe ik ook gwn of zaterdag doorhalen en zondag slapen in de middag tot 2300 en dan SB kijken en door.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver wat haat ik technologie toch
En zondag op maandag, moet je niet werrekuh of zo.
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
staat je datum van je computer wel goed?
Ik denk niet dat het verstandig is voor mij. Volgens mij moet ik maandag weer tussen de oiltanking silos in Amsterdam kruipen.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar wel. Maar SB mis ik. Doorhalen doe ik ook gwn of zaterdag doorhalen en zondag slapen in de middag tot 2300 en dan SB kijken en door.
Net weer één gekocht. Ik had geen zin meer om alles te moeten chromecasten.quote:
De superbowl kijk je toch ook voor de reclames.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:42 schreef Saind het volgende:
Ik heb besloten de superbowl niet te kijken
ben er vaker aan begonnen maar vind het eigenlijk altijd kut
Ik kijk altijd alleen first half, daarna is het meestal al zo laat dat ik in slaap donder.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:42 schreef Saind het volgende:
BBC heeft geen reclames.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:42 schreef Saind het volgende:
Meestal rond 4 afgelopen.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen first half, daarna is het meestal al zo laat dat ik in slaap donder.
Filmtrailers toch altijd?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De superbowl kijk je toch ook voor de reclames.
Geen grap trouwens, veel Amerikanen doen dit echt.
Haha. Caland rookt.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik dacht voor het eerst in tijden laat ik maar eens een pakje marlboro kopen heeft die kut me blijkbaar menthol meegegeven
Kankerhoer.
Heb je nog menthol die je niet mot klikken?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik dacht voor het eerst in tijden laat ik maar eens een pakje marlboro kopen heeft die kut me blijkbaar menthol meegegeven
Kankerhoer.
Die klik zijn juist allemaal weg geloof ik. Die kocht ik nog wel eens.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je nog menthol die je niet mot klikken?
Huh was toch juist laatst dat alleen dat nog mochtquote:Op maandag 30 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die klik zijn juist allemaal weg geloof ik. Die kocht ik nog wel eens.
Nee juist niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh was toch juist laatst dat alleen dat nog mocht
vage toestanden
Wat? Menthol is verboden. Click nog niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die klik zijn juist allemaal weg geloof ik. Die kocht ik nog wel eens.
Dat dacht ik ook maar blijkbaar niequote:Op maandag 30 januari 2017 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Menthol is verboden. Click nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |