Ook daar genezen steeds meer mensen van ouwe reusquote:Op maandag 30 januari 2017 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg er kanker van. Voel t gewoon
Ik zit mobiel dus kan geen tr plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik laat de TT zo. Maar ik heb 'voordat je reageert' aangepast.
Debiel is dat he.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus kan geen tr plaatsen.
En wordt ze daar dan voor betaald of doet ze dat gratis?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat jojo er niet vies van is om op een donker, kloppend amsterdammertje te gaan zitten
Nu begeef ik mij op glad ijs en ben ik genoodzaakt hier verder geen mededelingen over te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En wordt ze daar dan voor betaald of doet ze dat gratis?
Bestaat er ook zoiets als niet glad ijs?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu begeef ik mij op glad ijs en ben ik genoodzaakt hier verder geen mededelingen over te doen.
sneewquote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als niet glad ijs?
Dat is zeg maar wanneer Onlogisch erdoorheen is gezakt.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stripmuseum?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef Saind het volgende:
Ik moet zaterdag iets te doen hebben in Brussel dat niet met bier te maken heeft en daar houdt mijn kennis van die stad op.
Iemand?
Manneke pis bezoeken.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef Saind het volgende:
Ik moet zaterdag iets te doen hebben in Brussel dat niet met bier te maken heeft en daar houdt mijn kennis van die stad op.
Iemand?
Op safari in Molenbeek KEKquote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef Saind het volgende:
Iemand?
Ik loop daar best vaak per ongeluk langs dat ik het later pas door heb ookquote:Op maandag 30 januari 2017 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste teleurstelling van elke toerist in Brussel.
Vanille-ijs.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De terroristische aanslag locaties bezoeken.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef Saind het volgende:
Iemand?
Brussel zelf is al een teleurstelling. Sterker nog, heel België is een teleurstelling.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste teleurstelling van elke toerist in Brussel.
Hallo Vincent.quote:
Been there done thatquote:Op maandag 30 januari 2017 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De terroristische aanslag locaties bezoeken.
Varken.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:53 schreef Saind het volgende:
Ik heb een bak yoghurt ijs in de ijskast
zo eens naar binnen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |