Enkel Fringe heb ik nooit kunnen afkijken. Ik werd echt te moe van al die losstaande zaken per aflevering om dan af te sluiten met een heel klein stukje doorlopend verhaallijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh gelukkig
ik dacht even dat je echt mijn seriesmaak in twijfel trok
goed bezigquote:
zondequote:Op maandag 30 januari 2017 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Fringe heb ik nooit kunnen afkijken. Ik werd echt te moe van al die losstaande zaken per aflevering om dan af te sluiten met een heel klein stukje doorlopend verhaallijn.
Al kan ik mij ook herinneren dat de meeste personages mij gewoon niet echt boeide.
Ben vandaag voor het eerst in 2 weken aan het bier, als ik morgen ziek ben, soitquote:Op maandag 30 januari 2017 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
goed bezig
ik denk dat mijn biertjes van het weekend hebben bijgedragen aan het gezwel dat is opgedoken in mijn mond
dus ik drink eventjes niet
one case per episode seriesquote:Op maandag 30 januari 2017 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Fringe heb ik nooit kunnen afkijken. Ik werd echt te moe van al die losstaande zaken per aflevering om dan af te sluiten met een heel klein stukje doorlopend verhaallijn.
Al kan ik mij ook herinneren dat de meeste personages mij gewoon niet echt boeide.
dat is op een gegeven moment niet meerquote:
Geile modquote:Op maandag 30 januari 2017 19:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik laat de TT zo. Maar ik heb 'voordat je reageert' aangepast.
Ik hou het wel bij BSGgenotquote:Op maandag 30 januari 2017 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is op een gegeven moment niet meer
alleen in den beginnen
Best een poging waard hoor als je de serie nog niet gezien hebt. Mijn serie spanningsboog is gewoon zeer matig, of ik kijk niks of ik ram er een serie doorheen als het mij boeit.quote:
ja hahaquote:Op maandag 30 januari 2017 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft hotels daar.. moest lachen om dat argument
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |