SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Iets met Jojoortje en het oudste beroep ter wereld?quote:
Raar ook vooral. Waarom zou de hoer van Rotterdam in Rotterdam moeten komen. Meestal gaan mannen toch juist naar een hoer toe.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer van de note. Is volgens mij mijn eerste, niet-positieve note.
Nee: Lans hep een noot noot.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iets met Jojoortje en het oudste beroep ter wereld?
Daar heb je een valide punt. Benieuwd hoe hoer op gereageerd gaat worden.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar ook vooral. Waarom zou de hoer van Rotterdam in Rotterdam moeten komen. Meestal gaan mannen toch juist naar een hoer toe.
Wat had je in gedachten dan?quote:
Dit had ik je niet in dank afgenomen Don.quote:
Sterker nog, als ik een hoerenloper zou zijn met vrouw/vriendin thuis zou ik het juist elders zoeken.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt. Benieuwd hoe hoer op gereageerd gaat worden.
Ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben helemaal klaar met negerseks
Thanks for the support. 👍🏿quote:Op maandag 30 januari 2017 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik een hoerenloper zou zijn met vrouw/vriendin thuis zou ik het juist elders zoeken.
Maar goed, #TeamLange_Lans
We noteren het even.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hjbquote:Op maandag 30 januari 2017 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat insinueer jij hier?quote:
Ik wel. Nederland, prachtlandquote:Op maandag 30 januari 2017 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou het nooit eindeloos over een bepaald land of een bepaalde cultuur kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |