quote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast
het hele internet staat vol met content
en jij zit als een verlepte babyboomer naar iets te kijken wat je niet leuk vindt op tv
mongool
quote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die smaakt een beetje naar kaneel toch?
uh geen ideequote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die smaakt een beetje naar kaneel toch?
Jawel. Maar ga nu wel slapen. Ben kapot en ben van plan rond 5 op te staan.quote:
Ik zie je wel om 6 en dan weer om 8 gaan gymmenquote:Op maandag 30 januari 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar ga nu wel slapen. Ben kapot en ben van plan rond 5 op te staan.
Ciao
Nee weinig kans. Denk pas rond 8 uur. Moet ff wat dingen doenquote:Op maandag 30 januari 2017 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie je wel om 6 en dan weer om 8 gaan gymmen
Dat rookte ik altijd in de zomer toen ik nog rookte. Rest van het jaar Marlboro maar van Mei tot Augustus Chesterfield.quote:
tot later danquote:Op maandag 30 januari 2017 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weinig kans. Denk pas rond 8 uur. Moet ff wat dingen doen
die ken ik nietquote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik rook alleen het beste. Moet mn reputatie hoog houdeno
Uhh, oke danquote:Op maandag 30 januari 2017 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat rookte ik altijd in de zomer toen ik nog rookte. Rest van het jaar Marlboro maar van Mei tot Augustus Chesterfield.
Oh, beter ook.. krijg je van die smerige handen vanquote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zo pauper ben ik nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |