Ze werden 15 toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat er in het hoofd van zo'n jongen omgaat. Ik vraag me af of het mogelijk is dat twee jongens die zoiets eigenlijk nooit zouden doen (vanuit zichzelf), zich laten meeslepen door een vriend.
Misschien hadden ze op hun 16e verjaardag alcohol gedronken en heeft dat meegespeeld?
Na een paar jaar? Je denkt toch niet serieus dat ze deze jongens een paar jaar gaan vasthouden?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:02 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met puberaal , ondoordacht of psychotisch gedrag te maken. Dit is opzettelijk, gepland en bedachtzaam gedaan.
Maar hé, het zijn nog maar minderjarigen en er zal ongetwijfeld wel een of ander excuus worden aangevoerd. Slechte jeugd of zo. En na een paar jaar lopen ze weer los en kunnen ze zo weer een nieuw slachtoffer maken.......want ja, iedereen moet toch een nieuwe kans krijgen? En weer een nieuwe kans, en weer een nieuwe kans, en weer een nieuwe kans.......etc.
Oh, dat zou zonaar kunnen. Waarschijnlijk ging ik automatisch uit van 16, omdat het leeftijdsverschil met die vriend dan beperkt was. Als zij pas 15 werden, dan waren ze dus 14 en die vriend 16. Dat kan natuurlijk ook.quote:
Dat kan natuurlijk ook. Aangezien ze na die andere aanrandingen (en de videobeelden van deze verkrachting) nog steeds niet kunnen geloven dat hun schatjes zoiets zouden doen, lijkt het erop dat ze een hele grote blinde vlek hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:36 schreef OEM het volgende:
[..]
Zielig? Ze hebben die twee zelf opgevoed tot ratten.
Kan niet. Kan pas va 16 jaar oud.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:20 schreef Twiitch het volgende:
Serieverkrachters van 15Berechten als volwassenen gaarne.
Omdat het kan. Mensen met 1 nationaliteit kun je helaas niet statenloos maken dus die moeten heel lang achter tralies. En paspoort afpakken bij misdragen geldr voor iedereen zwart, wit of pimpelpaars maakt niets uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom zou je allochtonen mensen met twee nationaliteiten anders straffen? Geldt dat ook voor blanke allochtonen (Duitsers, Belgen, bijvoorbeeld)?
En wat als het gewoon autochtonen (met een donkere huiskleur) zijn? Nog steeds het land uit?
Klopt, want ik zag in het AD al dat die tweeling al eerder betrokken was bij zedemisdrijven.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Verkeerde vriend ? Ik denk niet dat t zo simpel ligt hoor.
[..]
Ach, laten we niet doen alsof dit de laatste keer zal zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet. Kan pas va 16 jaar oud.
Jeugd-TBS dan maar en graag uit elkaar, kunnen we er ook nog wat wetenschappelijke testen op doen. Ze hebben dezelfde genen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach, laten we niet doen alsof dit de laatste keer zal zijn.
Jij bent niet goed wijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wow, blaming the victim......toch nog sneller dan ik dacht, deze post.
Hele goeie opmerking.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:38 schreef waxem het volgende:
Ik drink nog wel
[..]
Alhoewel ik sociale omgeving altijd een beetje een slap excuus vind want al groei je in de jungle op, zelfs dan kun je echt wel inschatten wanneer je een ander emotionele of lichamelijke pijn doet.
Ja, dûh. Er is toch geen enkele legale straf die erger is dan verkrachting?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:41 schreef Craptacular het volgende:
[...] Let maar op ze komen er makkelijker af dan het slachtoffer.
Wat is daar nou blaming the victim aan. Het is gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wow, blaming the victim......toch nog sneller dan ik dacht, deze post.
Nee, maar zoals in Amerika een levenslang stempel voor dit soort vergrijpen lijkt mij wel in de goede richting gaan.Registratie van sex offenders.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:12 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ja, dûh. Er is toch geen enkele legale straf die erger is dan verkrachting?
Dat is inderdaad zo als je blind bent of een IQ van 10 hebt zoals jij. Kijk de beelden flapdrol!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Onbekend. Maar licht getint lijkt hier de general consensus te zijn.
Ahh onze licht getinte medemens.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:46 schreef p078 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo als je blind bent of een IQ van 10 hebt zoals jij. Kijk de beelden flapdrol!
Nee, ik ben je intellectual superior. Je ben niet alleen blind maar ook dom.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ahh onze licht getinte medemens.
Die gast is te dom om te poepen, hij blijft het namelijk herhalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Groepsverkrachting is toch regelmatig iets van donkere jongetjes (Antillianen of anders). In dit geval zou het ook om donkere jongens gaan, verdere details onbekend.
Achternaam klinkt Kaapverdischquote:Vader Guilherme mag op last van de advocaat van de jongens helemaal niks meer zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |