abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 13:07:07 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_168638633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:05 schreef MCH het volgende:
Is er trouwens bekend waarom de vrouw tijdens het wisselen niet weg is gereden? Hadden ze de sleutel afgepakt of was er dreiging met een mes/vuurwapen?
Ze was in shock misschien?
pi_168638659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:07 schreef maily het volgende:

[..]

Ze was in shock misschien?
Zou best kunnen inderdaad. :)
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:20:36 #53
464942 waxem
letitredno - ondertitel
pi_168638921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:36 schreef maily het volgende:

[..]

Je bent wel heel nieuwsgierig voor een nieuwe user ....
Speciaal hiervoor aangemeld?
Goed opgemerkt , inderdaad speciaal voor dit topic aangemaakt.

Dermate schokkend verhaal dat ik op 't internet een rondje ben gaan doen , kwam o.a. hier terecht.

Ken Fok echter al heel lang, volgens mij hoorde het ooit eens samen bij Tweakers.net.
Zelfde maker?

Anyway: Ik struin vrolijk verder, ben heel benieuwd hoe je als 15 jarige kunt besluiten om een vrouw te verkrachten en wat daar voor persoonlijkheden achter schuilen.
pi_168639049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:20 schreef waxem het volgende:

[..]

Dermate schokkend verhaal dat ik op 't internet een rondje ben gaan doen , kwam o.a. hier terecht.

Ken Fok echter al heel lang, volgens mij hoorde het ooit eens samen bij Tweakers.net.
Zelfde maker?

Anyway: Ik struin vrolijk verder, ben heel benieuwd hoe je als 15 jarige kunt besluiten om een vrouw te verkrachten en wat daar voor persoonlijkheden achter schuilen.
Het komt vaker voor dan je denkt. Al is een 35-jarige vrouw wel opvallend. Meestal is het slachtoffer ook jong of juist bejaard, zie zijn namelijk niet zo weerbaar.

Ik verwacht een zieke persoonlijkheid.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:28:21 #55
464942 waxem
letitredno - ondertitel
pi_168639094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het komt vaker voor dan je denkt. Al is een 35-jarige vrouw wel opvallend. Meestal is het slachtoffer ook jong of juist bejaard, zie zijn namelijk niet zo weerbaar.

Ik verwacht een zieke persoonlijkheid.
Dus 3 geesteszieke jongens bij elkaar van 15 en 16 jaar oud , what are the odds...

Ik denk dat ze niet gestoord zijn , ik denk dat dit met het volle bewustzijn is gedaan en daarom mogen ze wat mij betreft ook als volwassene berecht worden. Dit heeft niets te maken met puberaal , ondoordacht of psychotisch gedrag te maken. Dit is opzettelijk, gepland en bedachtzaam gedaan.
pi_168639152
quote:
Is er trouwens bekend waarom de vrouw tijdens het wisselen niet weg is gereden? Hadden ze de sleutel afgepakt of was er dreiging met een mes/vuurwapen?
Geen idee. Op de korte video die de politie destijds heeft vrijgegeven dacht ik alle drie de jongens in de auto te zien verdwijnen.

Dat vrouwen verstijfd raken bij zoiets komt ook heel erg vaak voor. Dat is vreemd, want je verwacht dat je je gaat verzetten, slaan, schreeuwen, etc. mocht zoiets je ooit overkomen, maar als het dan echt gebeurt dan gaat dat toch anders.
pi_168639200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:28 schreef waxem het volgende:

[..]

Dus 3 geesteszieke jongens bij elkaar van 15 en 16 jaar oud , what are the odds...

Ik denk dat ze niet gestoord zijn , ik denk dat dit met het volle bewustzijn is gedaan en daarom mogen ze wat mij betreft ook als volwassene berecht worden. Dit heeft niets te maken met puberaal , ondoordacht of psychotisch gedrag te maken. Dit is opzettelijk, gepland en bedachtzaam gedaan.
Tja, ik weet niet wat er in het hoofd van zo'n jongen omgaat. Ik vraag me af of het mogelijk is dat twee jongens die zoiets eigenlijk nooit zouden doen (vanuit zichzelf), zich laten meeslepen door een vriend.
Misschien hadden ze op hun 16e verjaardag alcohol gedronken en heeft dat meegespeeld?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:38:07 #58
464942 waxem
letitredno - ondertitel
pi_168639296
Ik drink nog wel
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet wat er in het hoofd van zo'n jongen omgaat. Ik vraag me af of het mogelijk is dat twee jongens die zoiets eigenlijk nooit zouden doen (vanuit zichzelf), zich laten meeslepen door een vriend.
Misschien hadden ze op hun 16e verjaardag alcohol gedronken en heeft dat meegespeeld?
Ik drink nog wel 's een borreltje maar daar ga je niet van verkrachten hoor :). Ik kan me niet herinneren dat ik na een drankje (of meer) even remotely ooit aan 't verkrachten van een vrouw heb gedacht.

'k Denk dat dit echt in de opvoeding en sociale omgeving zit.
Alhoewel ik sociale omgeving altijd een beetje een slap excuus vind want al groei je in de jungle op, zelfs dan kun je echt wel inschatten wanneer je een ander emotionele of lichamelijke pijn doet.
pi_168639312
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Onbekend. Maar licht getint lijkt hier de general consensus te zijn.
Hoezo?

Volgens mij stond er duidelijk in het opsporingsbericht dat ze donker waren.
pi_168639866
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom zou je allochtonen anders straffen? Geldt dat ook voor blanke allochtonen (Duitsers, Belgen, bijvoorbeeld)?
En wat als het gewoon autochtonen (met een donkere huiskleur) zijn? Nog steeds het land uit?
Omdat dit praktisch is: Goedkoop en we zijn van het uitschot af.
Huidskleur heeft er niets mee te maken, het gaat om paspoorten van buiten de EU.

We straffen al verschillend: jeugdige daders, daders op hele hoge leeftijd, daders met ernstige psychischiatrische stoornissen, die straffen we verschillend.
pi_168640016
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:20 schreef waxem het volgende:

[..]

Zelfde maker?

Je juf willen naaien?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:28:07 #62
464942 waxem
letitredno - ondertitel
pi_168640077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:23 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je juf willen naaien?
Sorry?
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 16:18:44 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_168642090
quote:
quote:
Tweeling (15) al eerder betrokken bij zedenmisdrijven

De Rotterdamse tweeling (15) die er van worden verdacht afgelopen november met een vriend (16) in Schiedam een 35-jarige vrouw te hebben verkracht, is al eerder wegens zedenmisdrijven met de politie in aanraking geweest. Dat meldt een bron rond het onderzoek.

De twee broers zouden in oktober vorig jaar - samen - in hun woonplaats een minderjarig meisje hebben aangerand. Begin dit jaar zouden ze zich weer hebben vergrepen aan een jong meisje, dit keer in Schiedam. In beide gevallen is door de ouders van de slachtoffertjes aangifte gedaan bij de politie. Het Openbaar Ministerie zegt het niet te kunnen bevestigen dat de 15-jarige jongens al eerder betrokken zouden zijn geweest bij zedendelicten. ,,Ze zijn minderjarig, dan doen we daar geen uitspraken over'', reageert een woordvoerder.

Langer vast
De broers zijn gisteren, samen met hun vriend, op verdenking van de verkrachting van de Schiedamse vrouw voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hun voorlopige hechtenis werd met twee weken verlengd. De vrouw werd afgelopen november in haar eigen auto gedurende acht minuten meerdere malen misbruikt op een nagenoeg verlaten bedrijventerrein aan de A20 tussen Rotterdam en Schiedam. De ouders van de tweeling verklaarden gisteren tegenover deze krant bijna niet te kunnen geloven dat de jongens de verkrachting op hun geweten zouden hebben.
bron

Als dit waar is is het helemaal idioot .....
pi_168642542
Uurtje schoffelen. Let maar op ze komen er makkelijker af dan het slachtoffer.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:51:03 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168642703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:18 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

bron

En die ouders maar die andere knul de schuld in de schoenen schuiven. Geen wonder dat die verkracht-tweeling zo verknipt is geraakt met zulke idioten als ouders. :{w
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 17:23:43 #67
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_168643222
Die ouders. _O-
Bedankt Hans.
pi_168643332
Hoe ziek :{
SOONY
pi_168643402
''Na hun eerdere arrestatie liet de rechter-commissaris de jongens onder voorwaarden vrij. Ze moesten zich houden aan een avondklok en zich laten begeleiden door de reclassering. Het is niet duidelijk of deze voorwaarden nog golden op het moment van de verkrachting in Schiedam.''
NOS

Manmanman wat een paupers zeg. Nu moet toch wel duidelijk zijn dat deze jongens niet geschikt zijn om los te laten lopen.
pi_168643658
Afschieten die lui.
There are only 151 Pokémon.
pi_168643671
quote:
Wow, blaming the victim......toch nog sneller dan ik dacht, deze post.
pi_168643715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:28 schreef waxem het volgende:

[..]

Maar omdat ze weten dat ze er aardig mee wegkomen (strafmaat is klein, pakkans nog veel kleiner), omdat zedendelicten hier in NL notoir slecht bestraft worden.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 17:58:58 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168643745
De Rotterdamse 15-jarige tweeling die ervan verdacht wordt in november met een zestienjarige vriend een vrouw in Schiedam te hebben verkracht, is al eerder wegens zedenmisdrijven met de politie in aanraking geweest. Dat vernam het AD van bronnen rond het onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_in_de_fout__.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168643791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:18 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

bron

Dit heeft niets te maken met puberaal , ondoordacht of psychotisch gedrag te maken. Dit is opzettelijk, gepland en bedachtzaam gedaan.

Maar hé, het zijn nog maar minderjarigen en er zal ongetwijfeld wel een of ander excuus worden aangevoerd. Slechte jeugd of zo. En na een paar jaar lopen ze weer los en kunnen ze zo weer een nieuw slachtoffer maken.......want ja, iedereen moet toch een nieuwe kans krijgen? En weer een nieuwe kans, en weer een nieuwe kans, en weer een nieuwe kans.......etc.
pi_168644014
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Rotterdamse 15-jarige tweeling die ervan verdacht wordt in november met een zestienjarige vriend een vrouw in Schiedam te hebben verkracht, is al eerder wegens zedenmisdrijven met de politie in aanraking geweest. Dat vernam het AD van bronnen rond het onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_in_de_fout__.html
lekkere jongens...

Wist die pa gisteren zeker ook nog niets van...
Dat de boys een zedenmisdrijf verleden hadden.

Het ergste vind ik dat ze zich niet melden, of dat de ouders zelf niet zoiets hadden na Opsporing Verzocht. Joh das hier om de hoek, zouden ze soms weer...
He, die beelden en het tijdstip.

Stelletje eikels zijn het, en hun zonen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')