abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168544014
De politie heeft drie arrestaties verricht voor ernstig seksueel misbruik van een 35-jarige vrouw op de Bokelweg in Schiedam. Het gaat om drie Rotterdammers. De verdachten zijn opvallend jong: 15 en 16 jaar.

Het misbruik, dat in totaal acht minuten duurde, vond plaats op woensdag 23 november 2016 in de geparkeerde auto van de vrouw. Op camerabeelden was te zien dat de jongens om beurten de auto instapten, waar zij het slachtoffer misbruikten.

De beelden werden vertoond in de tv-programma's Opsporing Verzocht en Bureau Rijnmond. Mede dankzij die uitzendingen kon de politie de jongens maandag oppakken.

Wel knap dat ze met zo weinig aanwijzingen toch de daders hebben kunnen vinden!

http://www.rijnmond.nl/ni(...)Schiedamse-zedenzaak
pi_168544153
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:28 schreef possetje het volgende:
De politie heeft drie arrestaties verricht voor ernstig seksueel misbruik van een 35-jarige vrouw op de Bokelweg in Schiedam. Het gaat om drie Rotterdammers. De verdachten zijn opvallend jong: 15 en 16 jaar.

Het misbruik, dat in totaal acht minuten duurde, vond plaats op woensdag 23 november 2016 in de geparkeerde auto van de vrouw. Op camerabeelden was te zien dat de jongens om beurten de auto instapten, waar zij het slachtoffer misbruikten.

De beelden werden vertoond in de tv-programma's Opsporing Verzocht en Bureau Rijnmond. Mede dankzij die uitzendingen kon de politie de jongens maandag oppakken.

Wel knap dat ze met zo weinig aanwijzingen toch de daders hebben kunnen vinden!

http://www.rijnmond.nl/ni(...)Schiedamse-zedenzaak
Die staan elke dag op dezelfde plek, dus was niet zo moeilijk.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168544230
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:34 schreef ietjefietje het volgende:
Waren het hangmannen?
  Spellchecker maandag 30 januari 2017 @ 16:50:28 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_168546060
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:37 schreef possetje het volgende:

[..]

Waren het hangmannen?
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:34 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

pi_168555222
Ik doe een gokje: licht-getint?
pi_168555295
Damn ziek
<hr>
pi_168555314
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:11 schreef Schaapje1987 het volgende:
Ik doe een gokje: licht-getint?
Donkere jongens, waarschijnlijk Antillianen
Geen sig.
  maandag 30 januari 2017 @ 22:15:20 #8
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_168555341
Waarschijnlijk weer lichtgetinte broeders.

Welkom!
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_168555593
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
Waarschijnlijk weer lichtgetinte broeders.

Welkom!
Je bedoeld zwarte christelijke broeders :')

http://www.geenstijl.nl/m(...)oor_drie_negers.html
Geen sig.
  maandag 30 januari 2017 @ 22:51:30 #10
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_168556424
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:23 schreef Knudde het volgende:

[..]

Je bedoeld zwarte christelijke broeders :')

http://www.geenstijl.nl/m(...)oor_drie_negers.html
Oh, god. Beginnen die ook al. :')

Charmante still van Anniko btw. :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_168557780
Blij dat die klootzakken zijn opgepakt.
Nu geen verzachtende omstandigheden hopelijk... Maar ja het zijn wel kinderen.

Ben heel benieuwd naar de reactie van Boswachter hier, ook een oppas voor deze schatjes?
pi_168558091
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:

Ben heel benieuwd naar de reactie van Boswachter hier, ook een oppas voor deze schatjes?
Dit zijn geen kinderen, dit zijn wilde beesten
<hr>
pi_168558201
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:

Het feit dat ze minderjarig zijn is al een verzachtende omstandigheid.
pi_168558223
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:51 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Dit zijn geen kinderen, dit zijn wilde beesten
Ik heb gisteren vernomen dat 18/19 jarigen nog steeds onder begeleiding moeten leven...

Mijn mening is dat deze mafketels zo snel mogelijk vrij moeten komen zodat we er minimaal 10 x overheen kunnen rijden...
pi_168558235
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het feit dat ze minderjarig zijn is al een verzachtende omstandigheid.
Ik ga er niet eens vanuit dat ze hiervoor voor het volwassenen recht moeten verschijnen.
Dan nog zullen er verzachtende omstandigheden zijn.

Ben ook erg benieuwd naar hun ouders...
  maandag 30 januari 2017 @ 23:59:15 #16
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168558236
Ik heb al zo'n lichtgetint vermoeden over de daders.
Fade to Black
pi_168558259
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:59 schreef Achterhoker het volgende:
Ik heb al zo'n lichtgetint vermoeden over de daders.
Donker getint in dit geval.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 11:38:16 #18
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168563027
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Donker getint in dit geval.
Het zal je (als) vrouw maar overkomen. Deze figuren lopen over maximaal 2 jaar gewoon weer los rond op weg naar het volgende slachtoffer. Voor het plegen van een moord hoef je met een beetje geluk ook maar 10 jaar te brommen als je goed gedrag toont. En als je iets jat loop je eerder het politiebureau uit dan degene die aangifte doet van diefstal. Het is godverdomme van de gekken hier in Nederland. Als je werkt ben je de klos en misdaad loont zich maar al te vaak. En dan altijd die verzachtende omstandingheden :') . Tijd om vaste (harde) straffen op te zetten voor bepaalde overtredingen en de politie veel meer middelen en macht geven om iets te doen.
Fade to Black
pi_168563381
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:38 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het zal je (als) vrouw maar overkomen. Deze figuren lopen over maximaal 2 jaar gewoon weer los rond op weg naar het volgende slachtoffer. Voor het plegen van een moord hoef je met een beetje geluk ook maar 10 jaar te brommen als je goed gedrag toont. En als je iets jat loop je eerder het politiebureau uit dan degene die aangifte doet van diefstal. Het is godverdomme van de gekken hier in Nederland. Als je werkt ben je de klos en misdaad loont zich maar al te vaak. En dan altijd die verzachtende omstandingheden :') . Tijd om vaste (harde) straffen op te zetten voor bepaalde overtredingen en de politie veel meer middelen en macht geven om iets te doen.
Deze jongens zijn 15 en 16 jaar oud, dat betekent dus jeugdstrafrecht. Voor 15-jarigen geldt een maximale straf van één jaar jeugddetentie en voor 16-jarigen maximale straf van twee jaar jeugddetentie (niet heel strikt leeftijdsgebonden). Al kan de rechter er ook voor kiezen om bij alle drie de daders hetzelfde recht toe te passen.
Die maximale straf geldt dan bijvoorbeeld ook voor moord of doodslag. Verkrachtig zal dus wat minder maanden jeugddetentie opleveren.

Er is nog jeugd-TBS mogelijk.
pi_168565927
Dus wat gaat er nu gebeuren? Ze met 6 maanden weer buiten staan, geen mogelijkheden meer hebben op een fatsoenlijke opleiding of baan zodat ze onderaan kunnen instromen in het drugscircuit.

Met een beetje geluk worden ze dan voor hun 20 ste al geliquideerd. Zonder zich te hebben voortgeplant. Je zou bijna zeggen opgeruimd staat netjes...

15 jaar en dan al zo verknipt...
pi_168566338
Knap van de politie. Chapeau. Alleen jammer van alle moeite want ze staan zo weer buiten.
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 08:36:42 #22
197773 crew  maily
pi_168633983
quote:
De geruchtmakende verkrachting van een 35-jarige vrouw uit Schiedam is volgens de politie gepleegd door een 15-jarige tweeling en hun 16-jarige vriend.

De groepsverkrachting vond plaats op de vijftiende verjaardag van de tweeling. De tieners zijn maandag van hun bed gelicht en werden gisteren voor veertien dagen in voorlopige hechtenis genomen. De vrouw werd afgelopen november in haar eigen auto gedurende acht minuten meerdere malen misbruikt.

,,Ik kan het niet geloven'', zegt de vader van de tweeling kort voordat de jongens bij de rechter-commissaris worden gehoord.

Zijn vrouw en hij maken een even gespannen als verslagen indruk, ze zitten met veel vragen en zijn vol onbegrip. ,,Ik wil graag van mijn jongens horen wat precies is gebeurd. Drie jonge jongens die volgens de politie in acht minuten tijd om de beurt een vrouw in auto verkrachten, hoe kan dat? Dat vraag ik me af. Ik kan het me van mijn jongens ook niet voorstellen.''

De drie verdachten zitten bij elkaar op een vmbo-school in Rotterdam-West en wonen in de multiculturele wijk Oud-Mathenesse, op een steenworp afstand van de plaats van het misdrijf. De jongens worden alle drie door het Openbaar Ministerie (OM) beschuldigd van het seksueel binnendringen in het lichaam van het Schiedamse slachtoffer. ,,Verkrachting dus'', verduidelijkt een woordvoerder van het OM. Brutaal
De moeder van de tweeling is bang dat haar kinderen door hun vriend in de ellende zijn meegesleept. ,,Verkeerde invloeden. Een moeilijk hanteerbare jongen, die wij niet bij ons binnen wilden hebben. Waarom? Omdat zijn moeder me heeft verteld dat hij liegt en bedriegt, brutaal is, niet luistert en zij hem niet de baas kan.''

,,Hij kwam er bij ons niet in'', vervolgt de vader. ,,We wilden niet dat onze jongens met verkeerde vrienden omgingen.''

Op de verjaardag van de tweeling strijken de ouders de hand dan toch over hun hart en mag de ongewenste vriend binnenkomen. Dan, 's avonds rond 18.30 uur, gaan ze de deur uit om naar hun zeggen een vriend op te halen bij de sportschool. Nauwelijks een half uur later bezorgen ze op de donkere Bokelweg - dat aan de rand van het dan nagenoeg verlaten bedrijventerrein aan de A20 tussen Rotterdam en Schiedam ligt - een vrouw die naar huis wil een acht minuten durende nachtmerrie.

Opsporing Verzocht
De beelden van beveiligingscamera's bij de plaats van het delict worden in Opsporing Verzocht getoond en leiden tot grote verontwaardiging. Te zien is dat het slachtoffer vanaf station Schiedam-centrum naar haar auto loopt en instapt. Wat ze niet weet is dat ze wordt achtervolgd door drie jongens van wie er twee op fietsen rijden. Voor ze het weet zit één van hen naast haar in de auto. In de minuten die volgen wordt de vrouw in haar eigen auto verkracht. Niet één keer, maar meerdere malen. De jongens verlaten om en om af en toe de auto. In de onuitwisbare acht minuten wordt de vrouw om beurten misbruikt. De tweeling, zegt de moeder zich te herinneren, was de avond van het schokkende misdrijf iets na half acht weer thuis. Twee maanden lang zwegen ze thuis over de gebeurtenis die het leven van het slachtoffer finaal overhoop haalde.

Advocaat Sandor Bosch, die de tweeling bijstaat, zegt inhoudelijk niet op de aanklacht te kunnen reageren. ,,De jongens zitten in beperkingen en dan lijkt het me niet handig om al iets te zeggen.'' Rachid Moghni, de raadsman van de 16-jarige verdachte, was gisteren onbereikbaar voor commentaar.
bron
pi_168634198
Twee broers, een tweeling... op hun vijftiende verjaardag.
pi_168634324
Dan ben je toch redelijk ziek.
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 09:03:19 #25
197773 crew  maily
pi_168634358
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van de andere ouders .....
pi_168634378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:03 schreef maily het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van de andere ouders .....
Zouden die al door hebben dat hun zoon is opgepakt?

Ik acht de kans ook aanwezig dat ze even lekker genieten van het feit dat hun terrorjoch even achter de tralies zit.
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 09:06:58 #27
197773 crew  maily
pi_168634402
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik acht de kans ook aanwezig dat ze even lekker genieten van het feit dat hun terrorjoch even achter de tralies zit.
:o :D
pi_168634476
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vader van jongens die vrouw verkrachtten: Ik kan het niet geloven

De geruchtmakende verkrachting van een 35-jarige vrouw uit Schiedam is volgens de politie gepleegd door een 15-jarige tweeling en hun 16-jarige vriend.
De groepsverkrachting vond plaats op de vijftiende verjaardag van de tweeling. De tieners zijn maandag van hun bed gelicht en werden gisteren voor veertien dagen in voorlopige hechtenis genomen. De vrouw werd afgelopen november in haar eigen auto gedurende acht minuten meerdere malen misbruikt.

,,Ik kan het niet geloven'', zegt de vader van de tweeling kort voordat de jongens bij de rechter-commissaris worden gehoord.

Zijn vrouw en hij maken een even gespannen als verslagen indruk, ze zitten met veel vragen en zijn vol onbegrip. ,,Ik wil graag van mijn jongens horen wat precies is gebeurd. Drie jonge jongens die volgens de politie in acht minuten tijd om de beurt een vrouw in auto verkrachten, hoe kan dat? Dat vraag ik me af. Ik kan het me van mijn jongens ook niet voorstellen.''

De drie verdachten zitten bij elkaar op een vmbo-school in Rotterdam-West en wonen in de multiculturele wijk Oud-Mathenesse, op een steenworp afstand van de plaats van het misdrijf. De jongens worden alle drie door het Openbaar Ministerie (OM) beschuldigd van het seksueel binnendringen in het lichaam van het Schiedamse slachtoffer. ,,Verkrachting dus'', verduidelijkt een woordvoerder van het OM.

Brutaal
De moeder van de tweeling is bang dat haar kinderen door hun vriend in de ellende zijn meegesleept. ,,Verkeerde invloeden. Een moeilijk hanteerbare jongen, die wij niet bij ons binnen wilden hebben. Waarom? Omdat zijn moeder me heeft verteld dat hij liegt en bedriegt, brutaal is, niet luistert en zij hem niet de baas kan.''

,,Hij kwam er bij ons niet in'', vervolgt de vader. ,,We wilden niet dat onze jongens met verkeerde vrienden omgingen.''

Op de verjaardag van de tweeling strijken de ouders de hand dan toch over hun hart en mag de ongewenste vriend binnenkomen. Dan, 's avonds rond 18.30 uur, gaan ze de deur uit om naar hun zeggen een vriend op te halen bij de sportschool. Nauwelijks een half uur later bezorgen ze op de donkere Bokelweg - dat aan de rand van het dan nagenoeg verlaten bedrijventerrein aan de A20 tussen Rotterdam en Schiedam ligt - een vrouw die naar huis wil een acht minuten durende nachtmerrie.

Opsporing Verzocht
De beelden van beveiligingscamera's bij de plaats van het delict worden in Opsporing Verzocht getoond en leiden tot grote verontwaardiging. Te zien is dat het slachtoffer vanaf station Schiedam-centrum naar haar auto loopt en instapt. Wat ze niet weet is dat ze wordt achtervolgd door drie jongens van wie er twee op fietsen rijden. Voor ze het weet zit één van hen naast haar in de auto. In de minuten die volgen wordt de vrouw in haar eigen auto verkracht. Niet één keer, maar meerdere malen. De jongens verlaten om en om af en toe de auto. In de onuitwisbare acht minuten wordt de vrouw om beurten misbruikt. De tweeling, zegt de moeder zich te herinneren, was de avond van het schokkende misdrijf iets na half acht weer thuis. Twee maanden lang zwegen ze thuis over de gebeurtenis die het leven van het slachtoffer finaal overhoop haalde.

Advocaat Sandor Bosch, die de tweeling bijstaat, zegt inhoudelijk niet op de aanklacht te kunnen reageren. ,,De jongens zitten in beperkingen en dan lijkt het me niet handig om al iets te zeggen.'' Rachid Moghni, de raadsman van de 16-jarige verdachte, was gisteren onbereikbaar voor commentaar.
http://www.ad.nl/rotterda(...)et-geloven~a3277f9e/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 3 februari 2017 @ 09:15:10 #29
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168634525
Ik wil graag van mijn jongens horen wat precies is gebeurd. Drie jonge jongens die volgens de politie in acht minuten tijd om de beurt een vrouw in auto verkrachten, hoe kan dat? Dat vraag ik me af. Ik kan het me van mijn jongens ook niet voorstellen.''

Hart van goud, verkeerde vrienden, dit hadden we nooit verkrwacht.
pi_168634562
"Hij kwam er bij ons niet in'', vervolgt de vader. ,,We wilden niet dat onze jongens met verkeerde vrienden omgingen.''

Heeft goed geholpen paps O+
SOONY
pi_168635208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vader van jongens die vrouw verkrachtten: Ik kan het niet geloven

De drie verdachten zitten bij elkaar op een vmbo-school in Rotterdam-West en wonen in de multiculturele wijk Oud-Mathenesse, op een steenworp afstand van de plaats van het misdrijf. De jongens worden alle drie door het Openbaar Ministerie (OM) beschuldigd van het seksueel binnendringen in het lichaam van het Schiedamse slachtoffer. ,,Verkrachting dus'', verduidelijkt een woordvoerder van het OM.

Brutaal

Opsporing Verzocht

http://www.ad.nl/rotterda(...)et-geloven~a3277f9e/
goedemorgen, het ging om de ouders van de 16-jarige...
pi_168635296
'Doet ie anders nooit'
'Het is de schuld van verkeerde vrienden'

Tsja, misschien is het een natuurlijke reactie van ouders om hun eigen kroost te beschermen, maar het komt niet erg sympathiek over
pi_168635520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
'DoetDoen ie ze anders nooit'
'Het is de schuld van verkeerde vrienden'

Tsja, misschien is het een natuurlijke reactie van ouders om hun eigen kroost te beschermen, maar het komt niet erg sympathiek over
Dit, 2/3 van de daders zijn hun kroost.
Even lekker bashen op die andere...

1 rotte appel in de familie, kan gebeuren, maar twee...
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:53:35 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168636112
Wat lief, tweeling-psychopaatjes. :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:14:52 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168636569
Verkeerde vriend ? Ik denk niet dat t zo simpel ligt hoor.
Trouwens een merkwaardige manier om je verjaardag te vieren.

quote:
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:24:08 #36
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_168636755
Smerig uitschot :r
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_168636817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Verkeerde vriend ? Ik denk niet dat t zo simpel ligt hoor.
Trouwens een merkwaardige manier om je verjaardag te vieren.

[..]

Levenslang, de enige optie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_168636832
Echt om te huilen dit. In je eigen auto, door drie personen, om en om... Ik hoop dat het slachtoffer er weer een beetje bovenop komt en weer kan genieten van haar leven. Op je verjaardag even met zijn allen een vrouw verkrachten. Op mijn 15e verjaardag zat ik gezellig in een kringetje met familie taart te vreten.
pi_168636910
Leuk topic weer 0906
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:39:22 #40
464942 waxem
letitredno - ondertitel
pi_168637055
Waarom geven we deze jongens niet een gezicht?

Moet toch lukken om een FB profieltje te vinden van deze stoere jongens.
pi_168637639
Als ze voor die jongens nou een Fleshlight voor de verjaardag hadden gekocht, dan was dit niet gebeurd. Blijkbaar hebben ze geen problemen om in andermans pap te roeren, dus eentje was genoeg geweest. Duur hoefde het dus ook niet te zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_168637655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:39 schreef waxem het volgende:

Omdat het ook nog kinderen zijn misschien.
pi_168637888
Etniciteit?
pi_168637920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Omdat het ook nog kinderen zijn misschien.
Niet meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_168637932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Etniciteit?
Onbekend. Maar licht getint lijkt hier de general consensus te zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_168637955
http://www.ad.nl/rotterda(...)o-schiedam~a923464d/
quote:
[,Maar het draait niet alleen om straffen, er wordt vooral op behandeling ingezet’’, benadrukt een voorlichtster van het Openbaar Ministerie (OM). ,,Er kan jeugd-tbs worden opgelegd, waarbij het doel altijd is voorkomen van problemen in de toekomst. De psyche en achtergrond van de jongens worden daarvoor goed onderzocht.’’
D66-rechters lopen al warm.

Indien het om allochtonen gaat zeg ik: Nederland uit inclusief de hele familie. Aanpakken, aanpakken, aanpakken. Straf in de vorm van boete, zodat ze familie kaalgeplukt kan worden, de straf ons geen geld kost en dit volk gelijk Nederland uit kan.
In het geval van Nederlanders: Lange gevangenisstraffen.
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 12:36:17 #47
197773 crew  maily
pi_168638067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:39 schreef waxem het volgende:

Je bent wel heel nieuwsgierig voor een nieuwe user ....
Speciaal hiervoor aangemeld?
pi_168638240
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Onbekend. Maar licht getint lijkt hier de general consensus te zijn.
Groepsverkrachting is toch regelmatig iets van donkere jongetjes (Antillianen of anders). In dit geval zou het ook om donkere jongens gaan, verdere details onbekend.
pi_168638276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)o-schiedam~a923464d/

[..]

D66-rechters lopen al warm.

Indien het om allochtonen gaat zeg ik: Nederland uit inclusief de hele familie. Aanpakken, aanpakken, aanpakken. Straf in de vorm van boete, zodat ze familie kaalgeplukt kan worden, de straf ons geen geld kost en dit volk gelijk Nederland uit kan.
In het geval van Nederlanders: Lange gevangenisstraffen.
Waarom zou je allochtonen anders straffen? Geldt dat ook voor blanke allochtonen (Duitsers, Belgen, bijvoorbeeld)?
En wat als het gewoon autochtonen (met een donkere huiskleur) zijn? Nog steeds het land uit?
pi_168638605
Is er trouwens bekend waarom de vrouw tijdens het wisselen niet weg is gereden? Hadden ze de sleutel afgepakt of was er dreiging met een mes/vuurwapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')