Moet echt kokhalzen van negersquote:Op maandag 30 januari 2017 11:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat franse hoertje is wel lekker of nie
eindelijk se3 op den netflix.quote:
hou je taai kapoquote:Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen. Mensen, gegroet.
Godver komen ze nu meequote:Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eindelijk se3 op den netflix.
en dan wel CDA stemmenquote:Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SF en/of fantasy is echt mijn ding niet
ik dus ook, JR had hetzelfdequote:Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver komen ze nu meeVorige week gekeken met downloaden
Jes, maar ik wacht daar nog even mee tot alles er is en ik dan kan bingen. Al begonnen met The Grand Tour?quote:
Ja die volg ik welquote:Op maandag 30 januari 2017 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jes, maar ik wacht daar nog even mee tot alles er is en ik dan kan bingen. Al begonnen met The Grand Tour?
als je er (op internet) over wil praten met andere moet je het volgenquote:Op maandag 30 januari 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik doen, volgen of wachten en bingen
Ik twijfel ook.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik doen, volgen of wachten en bingen
Peaky al gekekenquote:Op maandag 30 januari 2017 11:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik twijfel ook.
Taboo is ook gaaf btw. Op BBC met tom hardyGOD.
En peaky blinders kun je ook bingen.
Eindelijk ja, eerste vier/vijf eps vond ik echt een drama.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die volg ik wel
vond de vorige aflevering sterk
voelde weer als oldskool top gear
Ze moeten minder scripten enz. Sommige episodes zijn echt te fake en irritant. De laatste met de SUV's was wel weer goed ja. Hopelijk dumpen ze dat celebrity brain crash en die amerikaan ook. Totaal niet grappig. Laatste aflevering zijn ze Damsco volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die volg ik wel
vond de vorige aflevering sterk
voelde weer als oldskool top gear
Die american is echt aidsquote:Op maandag 30 januari 2017 12:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten minder scripten enz. Sommige episodes zijn echt te fake en irritant. De laatste met de SUV's was wel weer goed ja. Hopelijk dumpen ze dat celebrity brain crash en die amerikaan ook. Totaal niet grappig. Laatste aflevering zijn ze Damsco volgens mij.
Dit weekend een lading van die cheap car challenges teruggekeken, topshowsquote:Op maandag 30 januari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Keek laatste afleveringen van s2-s5 terug. Goddelijke tijden.
Ik moest van Enschede naar Deventer. Geen trein tussen almelo en deventer. Omrijden van hengelo naar Hardenberg, Hardenberg naar Zwolle (Veoalia ofzo) en via Zwolle naar Deventer. In totaal 3 uur voor een rit van 40 minuten. Kan geen geld terug vragen, want ze kunnen niet bij de gegevens van Veolia. Ik had moeten wachten op een alternatief van de NS (Bussen werden niet ingezet, NS riep dit alternatief zelf op en en de situatie was de volgende dag pas opgelost).quote:Op maandag 30 januari 2017 12:02 schreef napoleonfour het volgende:
geldterugvragenbijvertraginggenot.
Ik neig ernaar om het als onzin te bestempelen.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:02 schreef napoleonfour het volgende:
geldterugvragenbijvertraginggenot.
De british leyland episodequote:Op maandag 30 januari 2017 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit weekend een lading van die cheap car challenges teruggekeken, topshows
Ben je huisvriend bij de KFC?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet wel iets bekennen aan de SC. Ik word steeds meer nigga.
niet gelezenquote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik moest van Enschede naar Deventer. Geen trein tussen almelo en deventer. Omrijden van hengelo naar Hardenberg, Hardenberg naar Zwolle (Veoalia ofzo) en via Zwolle naar Deventer. In totaal 3 uur voor een rit van 40 minuten. Kan geen geld terug vragen, want ze kunnen niet bij de gegevens van Veolia. Ik had moeten wachten op een alternatief van de NS (Bussen werden niet ingezet, NS riep dit alternatief zelf op en en de situatie was de volgende dag pas opgelost).
Bureaucratie.
betaalt heeftquote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Medebeheerder van fok, neukt hoertjes in Thailand van het geld dat Danny hem betaalt heeft om uit te kopen.
Want? Ik heb gister 4 uur gedaan over een stuk van 2 uur. Ik betaal er abonnementsgeld voor, dus als jij de overeenkomst niet nakomt, of gedeeltelijk heb ik recht op een schadevergoeding. Als jij vervolgens als NS 2 bussen laat rijden voor ongeveer 400+ man ben je helmaal een teringmongool.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om het als onzin te bestempelen.
hij was nog bezig met het juiste youtube playlistje zoekenquote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een post van 23 minuten geleden in een SC quoten, dat is ook lekker hoor.
ik was eens gestrand op breda omdat de NS geen bussen had geregeldquote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Want? Ik heb gister 4 uur gedaan over een stuk van 2 uur. Ik betaal er abonnementsgeld voor, dus als jij de overeenkomst niet nakomt, of gedeeltelijk heb ik recht op een schadevergoeding. Als jij vervolgens als NS 2 bussen laat rijden voor ongeveer 400+ man ben je helmaal een teringmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |